*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey lieve Go,

Wat lees ik nu GLITTERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS voor jou en je man. Eindelijk
wat ben ik nu blij voor jou, hopelijk mag deze zwangerschap je nu goed afgaan.

Ik heb nu ff een beetje een dipje . vriendin langsgeweest die hoogzwanger is mijn zusje die binnekort bevallen gaat. Mijn pete kindje en mij wil het maar allemaal niet zo lukken.
Zullen wel mijn hormonen zijn denk ik. Volgende week mijn nod..... Ben benieuw.

07-07-08 gaan we een paar dagen naar winterberg in duitland paar dagen samen eruit. ff uitwaaien zeggen dat het wel goed voor me is.

Ben een tijdje niet meer online geweest ook ivb met mijn werk best zwaar als je 45 uur werkt per week buiten het huishouden. Gelukkig helpt mijn mannetje mee.

Mijn mannetje zegt schat het komt wel goed het komt als de tijd er voor rijp is. Maar waneer is dat dan vraag ik me af zal wel ergens goed voor zijn.

Hehe lucht wel ff op van me af te schrijven weer begon jullie nu wel weer te missen wou er ff niet meer zo mee bezig zijn maar het lijkt de laaste paar dagen alleen maar erger te worden. Zou dat de spanning zijn voor volgende week misschien?

Nou meiden even genoeg gepraat over mij.
Hoe gaat het verder met de meiden hier allemaal? paar dagen niet online geweest

Gaan zo ff lekker uiteten bij de griek met mijn mannetje voor zijn verjaardag hij is afgelopen maandag jarig geweest, daarna gaan we lekker nederlands elftal kijken bij mijn ouders.......         Hopelijk winner ze weer, ga in het oranje dus moet wel geluk brengen.

Meiden zal snel kijken misschien straks of morgen ff   kussssssss Melanie

****************************** ************************************* *****************************************
*****************************************   *************************************** ***********************************

Hey lieve go, Ik heb ze wel ff voor je in gekleurd meiden hopelijk genoeg glitters voor ons allemaal

Heey

Go super!!! gefeliciteerd!!!!!!!! wat ontzettend fijn voor je! ik hoop dat het deze keer allemaal heel goed mag verlopen, het is jullie gegunt!

Suus balen dat de duivels zijn gekomen!....

Melanie hoe voel je je verder? Spannend deze week... ik hoop ook glitters van jou te mogen ontvangen!

Rossia Ben benieuwd wanneer je ei komt.. hopen dat hij snel komt!

Hier verder alles ok... geen nieuws.

Tot snel

Liefs Wil

Holaaaa, hier een bruine Hollander met oranje tranen. Getver, wat een terugkomst met die nederlaag.

Maar goed voetbal is voorbij, tijd voor zwangere kipjes. En ja hoor, Go zorgt voor de broodnodige glitters! Echt super voor jullie, en ook ik hoop van harte dat het dit keer goed gaat. Misschien dat de vakantie lekker helpt.

En Suus, helaas duivels voor jou. Grrrrr, niet leuk. 1 zaadje had genoeg kunnen zijn, maar helaas. Ze moesten vast nog even wennen aan je behang (welke kant moeten we nou opzwemmen?), maar voor aankomende ronde weten ze feilloos de weg te vinden.

Nu is Melanie de 1e aan de beurt. Dus alle duimen jouw kant op! Je nieuwe job klinkt zwaar, maar heb je het ook leuk? Ik kan me wel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt met al die zwangeren om je heen.

Zelfde gevoel hier, hoewel er niet veel meer zwanger zijn (net allemaal bevallen in de afgelopen maanden). Zat er op vakantie bij na te denken dat het inmiddels best lang aan het duren is. Niet alleen voor mij, ook voor Melanie, Suus. Rossia, Wil en Madootje. Ik hou van statistieken en die kloppen in ons groepje niet , dan zou namelijk nu al 60/70% zwanger zijn. Hmmm, eerder het omgekeerde. En er zijn behoorlijk wat vriendinnen/familie getrouwd de afgelopen maand. Ik zla het heel zwaar vinden als zij in 1-2x zwanger blijken te zijn.

Nu klink ik erg pessimistisch, niet zo bedoeld. Heb een heerlijke vakantie gehad en als het goed is effectief geklust, maar geen idee. Ik verwachtte mn eisprong tussen afgelopen maandag en vrijdag, maar zaterdag al had ik vruchtbaar slijm en dinsdag pas steken/krampjes, daarna geen vruchtbaar slijm meer gezien. I'm confused!!!

Nu wil ik nog iets kwijt...dinsdag hebben we sexytime gehad, heb daarna ruim een half uur met 2 kussens onder mn bips gelegen. Genoeg tijd dus om de zaadjes de goede kant op te dirigeren. Daarna aan het zwembad gelegen (nee, niet gezwommen) en toen in auto om boodschappen te doen. En ineens kwam daar in 15min in 5/6 golven alle sperma terug. Mn bikinibroekje was echt zeiknat (sorry). Lijkt me niet echt goed. . Als het deze ronde dus niet raak is, ga ik de huisarts bellen. Lijkt me niet echt normaal als dit gebeurt (heb t vaker meegemaakt, maar dan had ik niet altijd zo lang omhoog gelegen).

Iemand dit meegemaakt? Tips?

De wachtweken zijn officieel aangebroken, ik hoop van harte dat we een Spaans kindje gemaakt hebben. En voor alle andere wachtmeisjes natuurlijk ook een mooi en gezond Hollandsch kindje

Dikke kus, Ellepel

Hoi ellipel1981

Mijn nieuwe job vind ik harstikke leuk opzich is het niet zo'n zwaar werk hoor .
 Alleen ik
heb een oude bus zonder airco en een moeilijk rolstoelsysteem.
 dat is best allemaal wel zwaar, heb nu een verzorgingsroute iederen dag met 2 rolstoelers.
door de dag krijg ik veel ziekenvervoer rollatertje in de bus uit de bus, Moet oude mensen altijd helpen.
Opzich valt het dus allemaal wel mee maar ik begin om   7.15 tot 17.00 / 18.00 dus dat is best allemaal lang alleen op woensdag ben  ik rond 15.00 klaar en eens  op de 2 weken moet ik een  zaterdag werken.  
Nu zaterdag ben ik weer aan de beurt en werk ik deze week  6 dagen.
Twee weekjes dan heb ik lekker twee weekjes vakantie dan gaan we ook een paar dagen weg.

Tja het wordt nu idd spannend allemaal, heb nu gewoon denk ik een dipje mijn moeder
zegt dat zijn gewoon hormoonwisselingen.

Nederland gisteren verloren, balen zeg had nog zo gehoopt dat we doorkwamen.

Ga zo beginnen alle versiering in mijn woonkamer op te ruimen, over twee jaar weer een nieuwe kans.

Maar je hebt idd gelijk, wij zittten bijna allemaal al in rond 7 en nog steeds niets, Snap er ook niets van.

En betreft joun vraag over dat sperma slipje, Kan ik je gerust stellen dat kan geen kwaad want ik heb dat namelijk oo vaker en ik ben er voor naar de dokter geweest. Die zei namelijk tegen mij dat dat niet erg was want dan had het mannetje gewoon veel zaad, want immers kwam alles sperma gewoon altijd af alleen bij de ene gelijk in 1 keer en dan anderen keer gelijelijk aan.
Hoop dat ik je hiermee genoeg heb geinformeerd.

Als ik mijn zusjes pak stoppen allebij met de pil , menstrueren 1 keer en gelijk zwanger . dusja heeft niets te zeggen.

Ik wacht het ook nog ff af anders ga ik ook naar een dokter.

Ik spreek jullie heel snel weer en hoop ik dat ik ook goede GLITTERS voor jullie heb woensdag is mijn nod dus.

Kusssssssssssssssssssssssss Melanie

NOD's!!!!  

Melanie                 25-06           6e ronde        1e kindje

Wil                                 02-07         6e ronde         1e kindje

Ellepel                    04-07           7e ronde        1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje

Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde(       uitgerekend: 26-02-2009            

wachtbankje

Ha Meiden,

He Melanie, woensdag je NOD, spannend !!!j
Dank je wel he, voor het mooi maken van mijn glitters......
He, ik las dat je naar Winterberg ging, gaan mijn ouders en manlief en ik ook bijna ieder jaar heen, met Carnaval.
Hebben we nu al 2 jaartjes niet gedaan, ivm Sven en daarna met het vrijkrijgen op mijn werk met carnaval. Heel veel plezier daar.

En dan Wil en Ellepel, jullie hebben begin van de volgende maand de NOD, dat lijkt nog ver weg, maar de tijd vliegt. Ook al ken ik het gevoel van wachten......ellendig......

Ellepel, Dat verhaal van Melanie klopt volgens mij wel, ik heb het ook wel eens gehad en dan was mijn onderbroek ook nat geworden. Niet echt fijn, maar ja, het hoort erbij.

Ik snap tevens jouw gevoel ook wel, dat het tijd wordt voor alle glitterchicks om zwanger te worden. Je gaat nu ronde 7 in of zit al in ronde 7 en voor je gevoel had je al lang zwanger moeten zijn.
Het is nu eenmaal niet eerlijk verdeeld, dat gevoel deel ik met jou.

Neem nou de zussen van ??(wie was het ook al weer)??? Die telden meteen aan en de zwangerschap verloopt goed.
Neem nou mij, ik tel iedere keer aan, maar het gaat ook steeds mis. Dit wordt al
mijn 6e zwangerschap.
En neem nou de rest van ons die nog niet zwanger zijn, daar lukt het niet meteen mee.....het is niet eerlijk allemaal, dat gevoel snap ik wel. En natuurlijk mag je daardoor even in een dipje zitten....helemaal niet erg.

Nou, ik ga Sven uit bed halen en naar mijn zus toe.
Fijne zondag nog en misschien dat ik vanavond als ik op de bank lig, nog even kom spieken.
Ik ben trouwens niets anders dan moe, en gisteravond een beetje misselijk in mijn buik. Maar mij hoor je niet klagen, als je kwaaltjes hebt, weet je in ieder geval dat je zwanger bent.

Dikke kus en voor iedereen een hele dikke HUG !!!!  

Hey Meiden,

Hoe is het?
Ellepel, hoe was je vakantie? Flink genieten neem ik aan? En lekker weer gehad en een flinke baby gemaakt dus.
Over je sperma bikinibroekje.... Ik heb het ook regelmatig dat s'morgens na de hele nacht plat te hebben gelegen het er toch uit loopt. Heb dan ook standaard een inlegkruisje in... Dus volgens mij niets vreemds....

Ik ben momenteel een echt ik wordt ongesteld gevoel, terwijl ik tegen mijn eisprong aan zit. Snap niet wat ik hier nu alweer van moet denken...

Maar goed, ben het zat en kruip weer lekker naast Rossia man op de bank!

Liefs Rossia

Terug
Bovenaan