*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey Rossia,
dat gevoel herken ik, heb ik ook rond eisprong in ronde 4 en 5 gehad. Duurde 2 dagen (en bleek uiteindelijk 2 dagen voor eisprong te zijn geweest), het plofte ook echt van binnen en het was geen stress dat het veroorzaakt zou kunnen hebben. Ik zou het niet bij op de bank kruipen houden .

Vakantie was echt super, helemaal niks gedaan. Alleen maar gezond, gezwommen, gegeten en klein beetje gedronken. Ben wel bang voor mn mailbox morgenochtend, ik zou het nu al kunnen checken maar ik wil mn humeur niet verpesten ;-)

Ben blij te horen dat jullie dat weglopen ook hebben. Toch vind ik het nog steeds gek, je eitje glibt toch ook niet naar buiten?

Go, lief dat je ons kunt begrijpen. Zeker in jouw situatie, ik kan me voorstellen dat je liever 5 x minder zwanger was geweest en in 1x goed gegaan dan de afgelopen miskramen en ellende. Ik duim echt hard voor je hoor. Ik ben in ieder geval blij dat je een nieuwe kans hebt gekregen.

Nou, weer lang genoeg geschreven, ik ga nog even wat dingetjes doen en dan bijtijds slaapje doen. Morgen zware dag.

Dikke kus!

heeeey ellepel! ook weer terug van vakantie! vast heerlijk genoten!!!
en bergen geklust! whaha
en dat van die sperma is hier ook normaal hoor! hihi...niet echt fris idd,maar volgens mij volkomen normaal!
de zaadjes die het niet redden zeg maar,komen er dan weer uit...ik heb ook vaak na 1 nacht liggen en loop ik op mijn werk en dan voel ik soms nog wel eens lopen!

en rossia ik heb het elke ronde dat ik me zo voel rond mijn eisprong!
bij mij komen de krampen waarschijnlijk volgens mijn eigen berekeningen na dat mijn ei gesprongen is. ik zelf vind een heel vervelend gevoel.. maar je weet dan wel dat er iets in je lijf gebeurd..

melanie jou nod is bijna!! spannend weer he? hoe voel je je?
en go hoe gaat het met jou? vind t nog steeds helemaal super voor jullie!

hoe is het met de rest?

gister voetbal gekeken in de kroeg...pffffff wat een domper he??
ik ben geen voetbal fannaat,maar met ek en wk juist dubbelop!
ze hebben ook echt niet goed gespeeld....maar ja op naar het wk!

meiden ga zo op bed.. welterusten en tot snel maar weer!

xxx

jeeeeee, ik had vanmorgen mijn ei-smiley, dus jullie weten wat ik ga doen vanavond...

PS: nog 50 berichtjes en we gaan op voor deel 2!!

heey meiden!

Welkom terug ellepel! Lekker vakantie gehad lees ik! Heerlijk! enne lees net van je verhaal, ik heb het ook net mee gemaakt van het weekend! Zaterdagavond geklusd en werd midden in de nacht wakker en toen was ook mijn slipje helemaal nat.... gelukkig zo te lezen hebben de anderen hier ook last van dus denk indd dat het wel normaal is!

Rossia: Succes vanavond!!!! ik ga heel veel voor je duimen.
Malanie: Hoe is het met jou??
Go: Hoe is het nu met je? Hoe voel je je? ben hier nog steeds heel hard aan het duimen en hopen dat het deze keer goed mag blijven gaan!
Suus hoe is het met jou??

Hier is verder alles rustig! Voel me nog steeds gewoon niets anders dan anders.. dus ik denk dat het weer niet raak is..... anders zou ik nu toch wel wat moeten gaan merken of niet?

Heb ook voetbal gekeken afgelopen zaterdag... tjonge zeg wat een domper!! echt jammer maar ja niks aan te doen!

Meiden een hele fijne avond en tot snel

Liefs Wil

Oh wat is het toch fijn om met jullie alles te delen en te kunnen vragen! Behoorlijke opluchting dat ik niet de enige ben waarbij alles eruit loopt.

Rossia, ik wens je een romantisch maar bovenal een vruchtbare avond met randjesfietsen, spermadans, handstand en weet ik wat nog meer . Maar als je vandaag je ei hebt, dan is toch 14 dagen later, ofwel de 7e je NOD?

Wil, ik heb 2 dagen na jou mn NOD, maar ik voel ook nog niks hoor. En als ik vorige week dinsdag mn ei heb gehad, dan is de innestelling pas over 1-4 dagen. Mn borsten zijn wel al sinds donderdag pijnlijk en voller, maar dat was vorige keer (keren) ook. En mn buik is opgezet, maar dat komt waarschijnlijk nog door de vakantie. Het ontbreken van vezelrijke voeding heeft mn ontlasting wat lamgelegd. He gatver, weer ranzig verhaal .

Nou meiden, ik ben benieuwd of Melanie al wat voelt zo 2 dagen voor dr NOD...

Hey meiden,

Ik heb gewoon een beetje last van mijn borsten vooral mijn tepels, verder heb ik best veel slijmverlies vandaag gehad. Denk dat dat bij de normale klachten hoort. Verder heb ik best last van zuurbranden maar denk dat ik me dat allemaal een beetje inbeeld. awachten tot woensdag mijn nod dag.

Ga lekker ff nog tv kijken.   Daarna slapen morgen weer hele dag werken.

totsnel kussssssssss melanie

whaha ellepel! welkom bij de leegloop club!! LOL

rossia is nu aan t randjefietsen!! kom op he!!!!

zo verder geen nieuws..hihi..

nog ff he dames!! GLITTERCHICKS part 2!!

xxx

Hey Meiden,

Zo de ellendige wachtweken zijn weer begonnen. Ellepel iedere keer als ik een ei-smiley heb gehad, dan wordt ik 15 dagen daarna ongesteld. Dus dan kom ik uit op 8 juli. Ik hoop natuurlijk dat ik nu niet ongesteld wordt. Ik denk wel dat ik op de 7de misschien een testje ga doen, aangezien dat dat de dag is dat mijn broer gaat trouwen. Zou het erg leuk zijn om een leuk cadeautje te geven dan.... Maar misschien ook niet, want misschien doe ik dan wel hun dag verpesten.... Ik zal er eens over nadenken.

Maar goed, sexytime, was inderdaad zelfs heel romantisch. Ik hoop dat er een mooie baby van komt! Gelukkig hadden we tijdig sexytime gehad, want we gingen slapen met een fikse ruzie... Blegh, ook gelijk niet lekker geslapen. Ging echt om iets heel onbenulligs en vanmorgen weer kiss and make up gedaan.

Suus, heb inderdaad een poging gewaagd tot randjesfietsen. Baadt het niet dan schaadt het niet!

Melanie, spannende dagen komen eraan. Ik stel voor dat we deze ronde allemaal naar het zwangeren rijtje gaan!

Go, hoe is het? Kun je een beetje genieten?

Terug
Bovenaan