*** GLITTERCHICKS *** part one

Rossia, goede timing! Nee, maar serieus dat jullie het wle weer goed hebben gemaakt. Ik haat de wachtweken ook, merk dat nu ik thuis ben er wel veel aan denk.

Melanie, spannend nachtje voor je. Ik begrijp dat je morgenochtend nog niet gaat testen? Knap!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen, ook de zwangeren en die met vakantie izjn. Ik heb verder niks zinnigs te melden...dus: fijne avond!

melanie!! hoe gaat ie? al nieuws??

zo de rest druk aan t wachten.. spannend weer he?
ik sta trouwens wel steeds een beetje alleen in de nod lijst..hihi..
jullie zijn allemaal zo mooi dicht bij mekaar..ach zo houden we t spannend he?

prinses al weer terug van vakantie??lang niks van je gehoord!
en marije hoe gaat ie met jou? weet je nu al hoelang je precies zwanger bent?
en judith en mona hoe gaat ie?
en natuurlijk onze GO!! hoe voel je je! blijf voor je duimen hoor!

verder geen nieuws...stonden alweer op pagina 2..denk ff weer wat typen hier.
de duivels zijn hier weer verdwenen. dus weer druk aan de klus en randjefietsen!
hihi.. heb t suus man ook ff uitgelegd! en die vind t helemaal goed dat randjefietsen!  whaha!

nou ga ff boodschappen doen..  niks aan...

xxx

Hey meiden,

Wil ff melden dat ik ongesteld ben geworden.

liefst melanie zet me maar op de nieuwe nod

heeeeeeeee @#@^%$@#!$#$@%$# k#t rode duivels!!
echt balen melanie!!! ook naar ronde 7 dus.....
wat is je nieuwe nod? nou lekker ff uithuilen vandaag en dan vol frisse moed er weer tegen aan! xxx

hoi suus,

23 juli is mijn nieuw nod.

Maar ik snap een ding niet. Toenstraks had ik een heel klein beetje in mijn maadverband dus ik dacht dat ik ongi werd, dus deed een tampon in. Nu heb ik me net verschoont   en had ik weer niets. Dus heb ik ff lekker sex met mijn mannetje gehad en nog steeds niks.snap er niets meer van nu ene moment denk je nu ben/word je ongesteld en het anderen moment heb je weer niets. helphelphelp

He Melanie! Dat is inderdaad vreemd. Was je ei laat, of weet je dat niet? Als je ei laat was, dan zou het een innestelling kunnen zijn. Maar het kan ook dat je duivels nog door gaan zetten, net als bij Rossia en mij de afgelopen keer (pas na 2 dagen begon ik echt te vloeien).

Hou je ons op de hoogte?!

Hey meiden,

Zo weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar eerlijk gezegd heb ik ook niet veel over mezelf te vertellen alles gaat goed ben niet echt moe meer. Kamertje en kinderwagen zijn besteld en 7-7 moet ik weer naar de VK en dan 18 juli voor de 20 weken echo!!

Verder hoop ik niet dat jullie de moet laten zaken hoor. Ik kan het me natuurlijk niet voorstellen hoe het is als het al meer dan een half jaar niet lukt en ik denk wel dat ik ook verdrietig zou zijn!! Ik wil jullie daarom weer heel veel succes wensen in de volgende ronde en oh ja bij mij kwamen er ook golven sperma terug na het vrijen mijn man snapte er nooit niks van. Ik heb het ook een keer aan de huisarts gevraagt maar hij zei dat er genoeg bleef zitten en hij heeft gelijk gehad!!

Oh ja en ik zou het bijna vergeten maar GO,
HARTELIJK GEFELICITEERD ik hoop dat je er wel een beetje van kan genieten en ik duim natuurlijk voor je mee dat alles nu echt goed mag gaan!!!

Voor alle dames die nog niet zwanger zijn en hopelijk de moed nog niet verliezen hier nog wat glitters van mij:

X Judith

Hey Meiden,

@   Melanie, wat enorm kl#te dat je een eerste spoor van ongesteldheid hebt gevonden. Net wat Ellepel zegt, heb ik inderdaad ook een paar keer gehad dat het wat moeizaam op gang kwam. Grote kans dus dat het morgen of overmorgen toch losbarst. Al hoop ik het niet voor je. Hou ons op de hoogte hoor.
@ Ellepel, spannende tijden breken ook weer voor je aan. Het is zo 2 juli! Duim voor je hoor en met de extra glitters van Judith moet het goed komen.
Weet eigenlijk niet wie nu next in line is voor de nod. Heb even niet goed gekeken.
@Judith, leuk om weer wat van je te horen en dat het goed met je gaat? WIllen jullie het geslacht weten straks?

Hier weinig nieuws. Aftellen naar de 8ste

Terug
Bovenaan