Hebben jullie wel eens getwijfeld naar een ander ziekenhuis te gaan? Ik word zo moe van de slechte communicatie bij dit zkh. Vandaag heb ik dus teruggebeld, de vpk die ik sprak zei dat er in het dossier staat dat ik progesteron en hcg moet prikken. Ze wist verder niet wat de arts over de echo gezegd had of waarom ik dit moet prikken. Ze zei wel dat ik morgen waarschijnlijk weer provera of duphaston voorgeschreven krijg. Bij de echo gister zei de andere vpk juist dat het geen wonder is dat ik geen bloeding heb gekregen omdat er geen slijmvlies zit, dus er niks kan bloeden. Waarom gaan ze nu dan opnieuw proberen een bloeding op te wekken??? Er zit toch geen slijmvlies en ik zou toch geen bloeding kunnen krijgen zo??? Maar ik word alleen maar lastig gevonden als ik ditsoort vragen stel en ik krijg echt nooit een arts te spreken ?. Het is toch niet raar dat ik wil snappen wat er gebeurd? is het bij jullie ook praktisch onmogelijk om een keer een arts te spreken? Zelfs als ik een afspraak heb met de arts is het 9 van de 10 keer toch de verpleegkundige omdat ze onderling geruild hebben ?!? (Ik heb echt niks tegen de vpk, maar het irriteert gewoon dat ik nooit antwoorden krijg op mijn vragen maar ook nooit de arts te zien krijg) @xbo Dankjewel, ik hoop ook dat ze slinken, wanneer ik dan ook ongesteld word! Geen idee of ze dan ook opnieuw een echo willen gaan doen... @xbelle Dankje! Jij gaat bijna starten dus, spannend!