Gonal F + Ovitrelle

@MilouP oh nee.. wat balen! En nu dubbelop.. Lastig dat het ziekenhuis je geen duidelijkheid kan geven. Ik snap wel dat je deze ronde ook liever niet over slaat. Inmiddels ben je denk ik weer gestart. Heb je komende week alweer een meting? Hopelijk krijg je zelf geen klachten!
@XBo lastig dat je merkt dat het zwaarder wordt! Ik hoop voor je dat je genoeg rust kunt pakken en dat het slapen een beetje beter gaat. Al zal dat laatste misschien alleen nog maar erger worden naarmate je richting de laatste weken gaat.. Hoeveel weken moet je nu nog werken voor je met verlof gaat? Rustig aan! 
@Lovie Spannend spannend... Ik duim voor je dat de uitslag goed is en ik hoop dat je er wat meer vertrouwen in kunt krijgen! 
Ik ben inmiddels op de helft van de Provera. Er is inderdaad wel genoeg voorraad. Links zit er veel en rechts zit er gigantisch veel. Mijn rechter eierstok is ook twee keer zo groot als normaal.. Alleen daar gebeurt tot nu toe nog niets. Alle activiteit en cystes zijn telkens links.
Het is fijn dat het bloedprikken wel duidelijkheid geeft, maar ik vind het verder nog lastig om met vertrouwen de volgende ronde in te gaan. Ik ben bang dat die cystes telkens blijven opspelen, net zoals in de vorige vier rondes. En helemaal als ik moet gaan ophogen.. Soms vraag ik me af of er überhaupt wel goede follikels zitten, of dat er alleen maar cystes zitten. Lijkt me sterk, maar tot nu toe is er nog geen enkel follikel gegroeid.. We gaan het zien...

@MilouP, ik voel met je mee.. ik kan me zo goed voorstellen hoe bagger je je voelt. Het hielp mij altijd wel weer om te gaan spuiten, dan ben je tenminste weer ''bezig''. En houd de moed erin! In veel gevallen hoor ik ook dat covid niet veel doet met de vruchtbaarheid!
@Liekee, ga je een beetje oke door de wachtweken heen? :)
@XBo, ik snap heel goed dat het zwaarder wordt.. denk goed aan jezelf!
@XBelle, fijn dat je voorraad zo goed is, al belemmert dat natuurlijk ook weer.. Maar blijf geloven dat in die mooie voorraad gewoon hele mooie eitjes zitten waaronder jullie gouden ei! Je weet nooit hoe dichtbij je al bent! Hou vol!
Ik had al veel eerder willen schrijven, maar ik was een beetje druk of ik had geen puf, sorry.. we hebben de uitslag van de NIPT en die is GOED! Enorm opgelucht en blij, niet normaal. We kregen het uiteindelijk een dag nadat ik mn berichtje plaatste, dus veel sneller dan de 10 werkdagen (dat was pas komende donderdag). Ik heb vorige week een extra pretecho geboekt om mezelf meer vertrouwen te geven en dat deed me waanzinnig goed. Ik durf me nu echt zwanger te voelen.. deze week hebben we de 13 weken echo. Ik vind het heel dubbel om dit te schrijven in dit topic, en zal het na dit bericht ook weer een beetje laten. Denk veel aan jullie!

@MilouP ik snap dat je baalt en dat mag ook! Maar houd wel moed want het traject is zo onvoorspelbaar en niet te plannen! 
@XBelle fijn dat je al op de helft zit van de Provera. Heb je veel last van bijwerkingen van Provera?

@Lovie Ik kan me je gevoel voorstellen. Bij een natuurlijke zwangerschap gaan de weken tot 12 weken heel snel denk ik. Als je in MMM zit krijg je natuurlijk ook al best vroeg een echo. Sowieso is het niet meer helemaal onbezorgd verwacht ik. Zo fijn dat dat de NIPT goed was! Ik ben heel blij om je berichtje te lezen en ik voel gewoon dat je je beter voelt! 
Voor degene die ik in spanning heb gelaten (oeps, sorry!) we zijn er voor gegaan. Inmiddels nu 5DPO. Zo lief hoe iedereen hier en op mijn 'wensmama' (verschikkelijk woord) instagram mee leeft. Doet me heel veel!

He allemaal,
hier gisteren ongesteld geworden, was nog op kantoor ook. Heel gek, je bent zo gewend aan de teleurstelling na 2.5 jaar proberen. Maar nu in de eerste IUI poging waarbij ik zo goed op de gonal-f reageerde, 2 eitjes had en mijn vriend ook super zaad kwaliteit had had ik kennelijk toch heel veel hoop. Ben op het toilet op het werk helemaal gebroken ineens, schrok er zelf van. 
Bijkomend nadeel is dat ik had besloten er tegen een aantal mensen wel open over te willen zijn. Maar die mensen vragen vandaag (de testdag) dus allemaal "en? en? en?" terwijl ik dus wel had aangegeven dat ze dat niet moesten doen. 
Heb dus wel aan die mensen aangegeven dat we een pauze gaan inlassen, maar ondertussen gaan we door naar ronde 2 IUI. 
Ik hoop zo ontzettend dat IUI voor ons gaat werken :( maar mijn hoop is wel heel erg de grond ingeboord eigenlijk. 
Voor de dames op het wachtbankje heel veel succes! Ik duim voor goed nieuws!

Nou helaas.. hier is het ook toegeslagen.. Positieve zelftest. Morgen de PCR test afwachten, maar ik heb geen goede hoop. Ik test heel vaak vanwege mijn werk en deze uitslag zag er echt heel anders uit.. 
Baal echt ontzettend... Morgen laatste pil van de Provera en dan zondag de menstruatie. Zou dinsdag voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis moeten, maar dat gaat nu ook niet door. Morgen maar even contact opnemen met het ziekenhuis of ik later mag starten met spuiten of dat ik zonder uitgangsecho mag beginnen.. Zucht..

@XBelle wat balen! 
Hopelijk geen uitgangsecho! Ik ben cyclus 3 ook begonnen zonder uitgangsecho, die ronde daarvoor groeide er niets en heb ik ook provera geslikt en toen hoefde ik geen uitgangsecho. Nu is bij jou de situatie anders maar ik duim voor jullie! 
Hopelijk heb je niet te veel hinder van Corona!

Net maar even het spreekuur gebeld en ik mag gelukkig zonder uitgangsecho starten. Gelukkig maar, kunnen we tenminste door met de volgende ronde!
@Liekee hoe is het bij jou? Ben je er nog een beetje rustig onder? Ik blijf voor je duimen!
@MilouP hoe is het met jou? Heb je alweer een meting gehad? 
@Uiltjesfan wat vervelend, kan me voorstellen dat het als een domper voelt. Maar geef niet op, de voorwaarden lijken goed en je hebt per ronde maar 15% kans geloof ik (is mij verteld door de arts). Houd hoop en goede moed!

@XBelle wat fijn dat je gewoon door kunt! Hoeveel spuit je nu? 
@all, hier gaat alles goed, want... ik heb al vanaf 9DPO positieve testen. Ik werd eigenlijk wakker met testdrang en zonder hoop en ineens zagen we een streepje.
We durfde er nog niet helemaal vanuit te gaan doordat het nog zou kunnen dat er pregnyl in zat maar vanmorgen hadden we ook een clearblue met zwanger 1-2 weken. 
We kunnen het nog niet geloven en wachten geduldig af tot woensdag (officiële testdag). hoe blij we al zijn, we weten ook dat het nog heel pril is en hopen op het beste en mooiste!

Ik denk aan jullie meiden!

Terug
Bovenaan