Gonal F + Ovitrelle

@Liekee Lief, dankjewel! Wat je zegt over de wereld waarin je kinderen gaan opgroeien: die gedachte heb ik soms ook wel 'is dit een wereld waar ik een kind op wil zetten?'. Ik weet nog dat ik het daar jaren geleden een keer met mijn vader over heb gehad en dat hij toen aangaf dat zij toen serieus over die vraag hebben nagedacht voor ik werd geboren. Het is nu natuurlijk een vraag die meer naar voren komt door de rare tijd, maar ik denk dat het ook een vraag is van alle tijden... maarja je kunt gewoon echt nooit weten hoe de komende 80 jaar er uit gaan zien.... enige wat je kan is laten zien hoeveel liefde er ook kan zijn op de wereld. 
Wat naar dat je zo beroerd bent! Ik hoop dat het goed blijft gaan nu je moet stoppen met de medicatie ... ik denk aan je!! Wat fijn, zo'n luxe vakantie in het vooruitzicht. Heerlijk even uitrusten en genieten!!!
@Hier Nog niet ongesteld ??. ik denk dus wel dat ik overtijd ben, want mn eisprong was sowieso meer dan 14 dagen geleden (want op de echo waren ze vrijdagochtend al gesprongen). Maar ik durf niet te testen want ben zo bang voor teleurstelling? heb een keer gehad dat het streepje bij het testen na NOD echt heel licht was en heel licht bleef, dat ging toen mis. Dus ook daar bang voor. Ik voel me wel zoals ik me voelde toen ik zwanger was: Ik loop altijd een rondje in de pauze, normaal is mn hartslag dan altijd rond de 90 en nu was hij 125 ? ook steeds buitenadem, terwijl ik echt een goede conditie heb. Dat had ik toen het raak was ook (zou dat wel normaal zijn zo'n hoge hartslag zo vroeg trouwens?? In rust is ie nu ook 85, normaal 50-60..), verder trekt de pijn in mn borsten niet weg wat het normaal wel doet voor NOD en worden mn tepels een klein beetje gevoelig. En afgelopen 2 nachten heb ik uren wakker gelegen, dat heb ik echt nooit (behalve toen ik de vorige keer zwanger was ?). Nouja dat in combinatie met dat ik denk overtijd te zijn.... Misschien durf ik morgenochtend een testje te wagen... ?? 

Even een hele snelle reactie.
@MilouP, ohhh ik hoop het zo! Ik vind het heel knap dat je je nog in kan houden met testen. Ik blijf steeds even checken of je al nieuws hebt, maar dit klinkt veelbelovend. Gun het je zo!
@Liekee, jeetje meis wat schrikken... wat enorm rot! Je lichaam is natuurlijk heel hard aan het werk voor je twee wondertjes, maar dit is echt naar. Pas goed op jezelf, ik denk aan je ?

@liekee heftig hoor.. Je lichaam is natuurlijk echt dubbel zo hard aan het werk dan bij een normale zwangerschap. Hopelijk gaat het even stoppen met de medicatie geen grote gevolgen geven en kom je de dagen een beetje door. En hopelijk zijn na het eerste trimester de meeste klachten omtrent de misselijkheid gewoon een stuk minder of helemaal weg.. En spannend de komende onderzoeken! Wel heel fijn dat jullie een lekkere vakantie in het vooruitzicht hebben. Waar gaan jullie heen? ? dikke kus!

@milouP oooh meid wat spannend! Ik denk inderdaad dat je sowieso overtijd bent, gezien wat je zelf ook zegt en je bloedwaardes. Snap heel goed de spanning die je hebt gezien het verleden. Maar ik hoop echt dat het nu gewoon raak mag zijn, en het goed mag blijven gaan. Ik blijf volgen deze dagen! Denk aan je!?

Nou vanmorgen dan toch maar een test gedaan, maar nu ben ik nog precies net zo onzeker als voor de test ?.
https://ibb.co/qj4xS9Y
Beide positief (action early en testjezelf.nu). Ik vind ze alleen allebei bestwel licht voor een dag na NOD... en de vorige keer toen ze licht waren bleven ze licht en ging het mis... Ik denk wel dat ze nu net ietsje donkerder zijn dan toen, maar lichter dan de eerste keer dat ik positief testte. 

@MilouP ooooooh meid, voorzichtig gefeliciteerd ?. Bizar hoe je lichaam al diezelfde signalen weer aangaf. Ik zie zeker 2 streepjes. En een streepje is een streepje, al geloof ik gezien het verleden dat het je onwijs onzeker maakt. Wil je alleen zeggen dat bij mij het streepje net na mijn NOD ook nog steeds heel licht was, en er zit toch echt een meisje in mijn buik! Ik werd daar dood onzeker van, gezien ik 3 dagen voor mijn NOD ookal licht positief teste. Heb toen uiteindelijk nog een test gedaan een week na mijn NOD en ben er toen mee gestopt. Ik voel je! Ik ga met alles wat ik in me heb duimen dat dit goed blijft gaan en hoop eerdaags te lezen dat alles nog steeds goed met je gaat!?

@MilouP waaaauuuw, heel voorzichtig gefeliciteerd! Heb je het dus allemaal heel goed voorgevoeld!? Ik duim en hoop ontzettend voor je dat het nu goed blijft gaan. Enorm spannend! Ik denk aan je!??
@Liekee Jeetje wat naar om te lezen dat je je zo ellendig hebt gevoeld. Hopelijk blijft het vanaf nu goed gaan met de medicatie en wordt het snel beter zonder medicatie! Heerlijk zo'n vooruitzicht! Lekker samen even bijkomen en genieten!
@Lovie Wat fijn om te horen dat alles goed gaat, 20 weken alweer. Jeetje, wat gaat dat snel. Al voelt dat voor jou waarschijnlijk helemaal niet zo!
@XBo wat een spannende weken nu! Nog even en jullie kleine meisje is er! ? Moet je nog veel regelen of heb je het wel onder controle? 
@EllenvR Spannend, dus nu toch echt de stap naar IVF. Hoe staan jullie er in? Hopelijk gaat dit jullie het zetje geven wat nodig is! 
@Hier Met mijn vriend gaat inmiddels alles weer goed. Weer fit en energiek gelukkig. Ik heb het zelf een paar weken geleden gehad en nu nog nul klachten. Hopelijk blijft het zo!
Gisteren weer een meting gehad, maar het was helaas weer heel onduidelijk omdat de linker eierstok achter de baarmoeder zat.. Na heel veel gedraai met het apparaat en gedruk op mijn buik werd het er helaas niet duidelijker op (en ook niet comfortabeler..) Er  waren er nog steeds twee te zien links op dezelfde plek. Waarschijnlijk cystes, maar dat was niet te zien. Eentje was gegroeid naar 13 bij 15. Rechts niks, 8mm of kleiner. Toch maar weer bloed geprikt en nu bleek de oestradiolwaarde iets gestegen te zijn naar 0,25. Normaal is mijn waarde altijd 0,16/0,17 als er niets gaande is. Dus heel klein sprankje hoop dat het iets aan het doen is. Maandag weer terug. De verpleegkundige gaf wel aan dat het eigenlijk ook wat vroeg was na de ophoging, maar dat ze me niet over het weekend durfden te zetten. Snap ik ook wel..
Merk dat ik het mentaal wel lastig vind deze ronde. Het is zo enorm anders dan de vorige twee rondes... Ben nu 23 dagen aan het spuiten. Volgens mij hebben meer van jullie wel eens hele lange rondes gehad met ophogingen toch? Hoe lang lieten ze je dan doorspuiten en hoe liepen die rondes af?

@xbo & xbelle, bedankt ❤️. Ik merk eigenlijk dat ik zelf helemaal niet blij ben. Ik zit eigenlijk meer te wachten tot het moment dat het fout gaat, mn borsten doen vandaag ook helemaal niet meer zeer terwijl dat juist elke dag een beetje opliep en ik twijfel echt enorm omdat de testen zo licht zijn ?. Ook zo stom, durfde niet te testen uit angst voor een lichte test, en wat krijg ik..? Ik tel het echt in mn hoofd al een beetje als 'de derde miskraam', ik weet het het kan nog goed komen, bij jou ging t natuurlijk hetzelfde xbo en jij krijgt al bijna je kindje! Maar ik kan gewoon geen scenario geloven dat het wel goed zo komen ??. En dan ga ik me weer afvragen of er ooit wel een kindje gaat blijven plakken, als het al drie keer zo vroeg mis gaat.. Gister was ik juist positief omdat ik me over het algemeen een stuk beter voel dan een halfjaar geleden toen die twee miskramen waren ?. Mn vriend is vandaag de hele dag weg, dus zit mezelf ook lekker gek te maken... durf ook eigenlijk gewoon geen oploop te gaan testen (vorige keer testte ik 2 dagen later geen oploop en 2 dagen daarna begon het bloedverlies) 
@xbelle Ik hoop dat die hogere oestradiolwaarde een goed teken is! Spannend maandag!! Snap dat zo'n lange ronde mentaal zwaar is, ik heb het nooit gehad dus kan je helaas niks erover vertellen.. 

Ohh lieve Milou, wat fijn dat je een positieve test mag zien! Prachtig om te zien hoe jij je lcihqam kunt lezen en ik gun het je zo meis. Maar wat een verdrietig bericht lees ik tegelijk.. heel begrijpelijk dat het allemaal zo dubbel voelt na alles wat je al hebt mee moeten maken. Het is en blijft zon rollercoaster. Je wilt een enorme roze wolk voelen na zon test, maar de verlengde wachttijd en alle emoties die daar bij komen kijken is zo moeilijk. Geef jezelf de ruimte daarvoor. Alles wat je nu voelt is even oke. Probeer dit hele prille leventje in je gedachten een kans te geven, dat verdiend het. Het hielp mij toen ik gek werd na heel veel bloedverlies. Zoals bij XBo, het kan gewoon. Mijn testen waren ook best licht en je weet niet helemaal precies je eisprong dag. Wees lief voor jezelf, ik denk aan je! ❤
@XBelle, wat wordt jouw geduld ook getest meis. Vervelend dat ze bij zon echo dan je ook nog pijn moeten doen om het allemaal in beeld te krijgen.. ik hoop echt dat je waardes een mooi beeld geven na het weekend! Het hoeft maar een mooi eitje te zijn. Ik heb ook wel eens mega lang moeten spuiten, elke keer reageert je lichaam weer anders. Hou vol en ook voor jou, wees lief voor jezelf want het is allemaal niet niks. Knuffel!

Terug
Bovenaan