@Lovie Wat een lief berichtje, dankjewel . Doet me goed! Ik weet niet of ik nou realistisch denk of pessimistisch , ik hoop het laatste. Enige is dat ik dus wel zeker weet wanneer mn eisprong iig geweest was, omdat ze op de echo zagen dat die geweest was en de test was 15 dagen na de echo... En als reden voor een lichte test staat overal 'je eisprong was waarschijnlijk toch later dan je dacht', dat kan bij mij dus niet? was echt minimaal 15 dagen erna.. late innesteling is wel iets geloof ik?
waren jouw testen ook echt zó licht??
sorry ik overanalyseer een beetje, maar we willen het nog niet delen (deed ik wel met wat vrienden toen t mis was de vorige keer, maar wil het pas delen als ik weet dat het weer mis is of anders na een goede echo, hopelijk dat laatste) en mn vriend is al sinds vanmorgen net na de test van huis... alle tijd om te overanalyseren dus?
waren jouw testen ook echt zó licht??
sorry ik overanalyseer een beetje, maar we willen het nog niet delen (deed ik wel met wat vrienden toen t mis was de vorige keer, maar wil het pas delen als ik weet dat het weer mis is of anders na een goede echo, hopelijk dat laatste) en mn vriend is al sinds vanmorgen net na de test van huis... alle tijd om te overanalyseren dus?