Gonal F + Ovitrelle

@Lovie Wat een lief berichtje, dankjewel ❤️. Doet me goed! Ik weet niet of ik nou realistisch denk of pessimistisch , ik hoop het laatste. Enige is dat ik dus wel zeker weet wanneer mn eisprong iig geweest was, omdat ze op de echo zagen dat die geweest was en de test was 15 dagen na de echo... En als reden voor een lichte test staat overal 'je eisprong was waarschijnlijk toch later dan je dacht', dat kan bij mij dus niet? was echt minimaal 15 dagen erna.. late innesteling is wel iets geloof ik?
waren jouw testen ook echt zó licht??
sorry ik overanalyseer een beetje, maar we willen het nog niet delen (deed ik wel met wat vrienden toen t mis was de vorige keer, maar wil het pas delen als ik weet dat het weer mis is of anders na een goede echo, hopelijk dat laatste) en mn vriend is al sinds vanmorgen net na de test van huis... alle tijd om te overanalyseren dus?

@MilouP, sorry dat van je eisprong had ik even over het hoofd gezien! Maar late innesteling of trage aanmaak van hcg kunnen heel goed. Ik begrijp zo dat je hoofd zo aan het malen is! Is je vriend alweer terug? Kun je in ieder geval fijn tegen hem aan praten! 
Ik probeer de test te vergelijken, maar ik had een ander merk en dat is vanaf een foto zo lastig te zien.. Helaas zit er niet veel anders op dan wachten , hoe moeilijk ook!
Hoe gaat het nu? En durf je alweer een test te wagen? Ik duim heel hard!

Hier nog geen updates.. ik durf echt niet meer te testen, zo bang voor een teleurstelling?. Al is het natuurlijk gewoon goed of niet goed, of ik nou wel of niet test... Maar ik weet gewoon dat ik echt ga stressen als hij lichter is en dat durf ik gewoon niet.. Mn vriend was maar een dagje weg, maar deze week heb ik het zelf heel druk, zit echt door het hele land voor mn promotieonderzoek... nouja, iniedergeval veel afleiding!
Verder nog geen bloedverlies, dus er is zeker nog hoop! Mn borsten doen ietsje meer zeer dan een paar dagen geleden, maar nogsteeds niet veel. Even teruggelezen maar de vorige keer na de eerste lichte test bleven mn borsten ook zeer doen en hield ik ook de hoge hartslag en andere symptomen totdat het bloeden begon (maar toen werd t niet langzaam ietsjes meer). Doordat de symptomen toen niet afnamen hoopte ik toen echt dat het goed zat en dat heb ik nu dus weer ? Maargoed, kan er echt niks van zeggen denkik. Ik wacht het gewoon af en misschien dat ik volgend weekend opnieuw test als ik dan nog geen bloed verlies... ik moet toch een keer het ziekenhuis gaan bellen als het wel goed zit namelijk? (dat stel ik nu nog even uit, omdat ik een ronde moet overslaan als ik ze vertel dat ik een positieve test heb en het daarna mis gaat)
maar ik hink dus compleet op en neer tussen 'goed gevoel' en 'totaal geen vertrouwen' ?? 
Heel fijn dat ik hier van me af kan schrijven en dat jullie zo lief meeleven!! ❤️ 

@MilouP voorzichtig gefeliciteerd! Wat spannend. En ik sluit (wederom) helemaal bij Lovie aan. Leg de lat laag voor jezelf, overdenk het niet en laat het over je heen komen. Pfff, ik kan wel janken nu als ik me indenk hoe jij je voelt, je gevoelens nemen een loopje met je, maar blijf positief en houd vol! 
Mijn testen kan ik niet vergelijken, maar ik heb tot week 7 totaal geen symptomen gehad. Dus staar je daar niet blind op! 
@XBelle Wat vervelend om te lezen dat het weer zo onduidelijk was. Maar een stijging van je oestradiol is wel een goed teken. Ik ben benieuwd hoe het vandaag was! 
Hier is het zonder medicatie niet goed gegaan dus toch maar weer aan de zetpillen. Wat een wereld van verschil, nu functioneer ik weer gewoon, zo fijn! 

@XBelle nee gelukkig is alles onder controle en ben ik vooral bezig met onnodige dingen in huis die wel heel fijn zijn ? (echt wel nesteldrang dus).  Fijn dat het met je vriend weer beter gaat! Wel weer onwijs frustrerend, je echo. Elke x die mogelijke cystes maken het er niet leuker op. Wel licht positief dat je bloedwaarden wat waren gestegen, dus hopelijk had je vandaag een positieve echo meid.. Snap enorm dat je het mentaal lastig vind, ik kan me zo inleven nog hoe gefrustreerd ik soms was. Het langste wat ik heb moeten doorspuiten is 40 dagen. En tegen mij zeiden ze dat het zelfs dan soms nog doorging, maar het beter was die ronde dan toch te cancelen.. Ik heb sowieso alleen maar rondes gehad waarbij ik zo’n 30-35 dagen moest spuiten. Ik reageerde altijd pas erg laat. Er is dus hoop!?

@MilouP ik sluit me helemaal bij de mooie woorden van Lovie aan. Deze dagenen & tijd, helemaal in jou situatie zijn gewoon enorm moeilijk. Ik vond daarom het eerste trimester ook gewoon mentaal enorm k*t door alle onzekerheden. Maar probeerde daarnaast ook echt te genieten van het feit dat ik zwanger was.
Ik zou gewoon je gevoel volgen. Als dat is wachten met testen tot aankomend weekend, of dan nog niet eens, lekker niet doen. Zoveel mogelijk afleiding zoeken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop gewoon met alles dat het deze keer goed blijft gaan. Het is je zo onwijs gegund ❤️

@Liekee hé, balen dat de medicatie weer nodig is.. Maar gelukkig dat er iets is wat je een beetje helpt. Frustrerend meid. Ik hoop op betere tijden ? Hoe voel je je verder? Is het nieuws ondertussen echt een beetje gezakt en kun je ondanks je klachten wat genieten van het idee?

@MilouP Heel begrijpelijk dat je zelf nog niet in de jubelstemming bent! Denk aan jezelf en doe wat goed voelt! Hopelijk geeft deze drukke week je wat afleiding. Ik blijf heel erg voor je hopen dat het goed blijft gaan en dat je wat meer vertrouwen gaat krijgen. Denk aan je!♥️
Vanmorgen was er helaas nog niet veel duidelijkheid.. bms onveranderd.. Links zag het er hetzelfde uit, al was het allemaal weer heel moeilijk te zien. De verpleegkundige duwde op mijn buik en ik moest ondertussen zelf op de freeze knop drukken anders was het niet in beeld te krijgen?. Rechts zat er welliswaar een follikel van 11 mm (was vrijdag nog 8mm). Heb in het traject nog noooit reactie gehad in mijn rechter eierstok, dus ik was echt verrast. De verpleegkundige vond het nog heel klein en vond het te weinig na een week ophogen. Weer bloed geprikt en oestradiol waarde was nu gestegen van 0,25 naar 0,31. Nu toch maar weer doorspuiten tot donderdag. Als er dan niet duidelijk verandering te zien is gaan we de cyclus afbreken en moet ik weer  starten met tien dagen pro vera. Daarna starten met 112,5. We wachten het maar weer af..
@XBo jeetje altijd 30-35 dagen. Wat een ellende.. Maar wel goed om te horen dat het dan alsnog effect kan hebben en ook kansen biedt. Dat geeft hoop en moed om 'm er morgenochtend weer gewoon in te zetten?

@Lieke Dankjewel ❤️. Ergens is het wel fijn dat ik het deze week zo vreselijk druk heb, heb ik iig minder tijd om na te denken (al doe ik het tussendoor toch wel de hele tijd?). 
Balen dat het niet ging zonder de medicatie; maar wel heel fijn dat het goed helpt!! Hoe gaat het verder met je??
@xbo Dankje ❤️!! Ja ik wil er ook zo onwijs graag van genieten, maar het lukt me gewoon niet omdat ik nogsteeds denk dat de kans dat t fout gaat t grootst is ?. Vandaag iig niet getest, morgen en overmorgen moet ik zo vroeg weg dat het überhaupt niet gaat lukken qua tijd, dus heel misschien vrijdag maar ik denk pas later (als ik dan nog geen bloed verlies oid).
@xbelle Pfff jeetje, je geduld wordt wel echt getest zeg... Hopelijk is er donderdag dan toch eindelijk genoeg gebeurd en hoef je niet af te breken!!
@Hier Nogsteeds niet echt updates. Ik werd vannacht wakker van menstruatiepijn, behoorlijk heftige pijn die ik altijd alleen de eerste paar uur heb als ik ongesteld word. Maar geen druppel bloed? Nouja het trok ook vrij snel weer weg, heel apart. Symptomen probeer ik niet te overanalyseren, want ik weet dat het niks zegt, maar ik voel toch onbewust steeds of mn borsten nog zeer doen?. Maar nogsteeds: ene moment goed gevoel, andere moment totaal geen vertrouwen... áls het mis zit hoop ik dat het bloeden niet te lang op zich laat wachten, de vorige keer met een lichte test begon het bloeden 4 dagen later pas, dat zou morgen zijn... 

He meiden, ik las al af en toe mee maar zat vooral actief in het draadje "voor de dames bij wie het langer duurt"
Ik zit nu op het wachtbankje van IUI3 met gonal f en ovitrelle. 
IUI1
CD4 uitgangsecho | bms 0.3 | link follikels van 0.91 en 1.13 starten met 50 EH gonal f
CD11 controle echo | bms 0.98 | links follikels van 1.98 en 1.96 | Ovitrelle om 09:15 
CD12 09:50 IUI gehad | vruchtbaar slijm | semenscore na bewerking 18 miljoen 
CD22 bruin verlies --> CD 25 ongesteld
IUI2
CD4 uitgangsecho | links follikel 0.9 en rechts follikel 0.9 | bms 0.4 
CD10 controle echo | rechts follikel 1.93 en 2 kleine 1.3 en 1.4 | Ovitrelle om 10:00 
CD11 10:15 IUI2 gehad | vruchtbaar slijm | semenscore na bewerking 4.7 miljoen 90% motiel. 
CD22 bruin verlies --> CD25 ongesteld
Volgende ronde gecanceld bij controle echo op CD4 bij uitgangsecho. 2 kleine follikels achtergebleven en nu grote vochtcystes van resp. 5cm en 8cm. 
IUI 3
CD1 uitgangsecho | bms 0.46 | links follikels in ontwikkeling | rechts hemoragische cyste. Overleg of ik kon beginnen met spuiten, dat kon. Weer begonnen met Gonal F 50 EH
CD8 controle echo | bms 0.89 | cyste is weg!!! :) | Links follikel van 1.78 en rechts van 1.57 en 0.96 | hopen dat die van 1.57 nog mee gaat doen! | Ovitrelle om 22.15 
CD9 positieve cb ovutest 
CD10 IUI3 gehad om 10.25 | semenscore 2.0 miljoen motiel 78% :( 

Wij zijn dus ook onverklaard verminderd vruchtbaar. Ik heb ondanks dat dit een gekke timing was deze ronde er een goed gevoel over. Ik duim voor iedereen!

Terug
Bovenaan