Gonal F + Ovitrelle

@XBelle, balen dat het nog niet is wat het moest zijn. Ik hoop dat de verhoging z'n werk doet en dat ze vrijdag een mooie vooruitgang zien. Hoe gaat het met je vriend? Vallen de klachten mee? Hoop dat jij een besmetting weet te ontwijken. 
@MilouP hoe gaat het nu met je? 
@Hier De menstruatie was inderdaad erg vroeg als je telt vanaf de IUI echter was heel mijn cyclus deze maand erg gek en weten ze dus ook niet zo goed waar het vandaan komt. 
We mogen in ieder geval starten met IVF vanaf mei. Ik moet nu tot 9 mei de pil slikken en vanaf 6 mei beginnen met decapeptyl. Vanaf dan wordt de eerste echo ingepland en mag ik ook weer starten met de Gonal-F. 

@XBo, spannend meis, komt nu zo dichtbij! Heeeeerlijk dat jullie nu gauw gaan kunnen genieten van jullie kleine meisje :) Zet m op nog de laatste weken en geniet van je verlof!
@MilouP, wat een spannende tijd, en ik snap dat het je enorm bezig houdt. Dat had ik ook altijd zo erg, vooral als je al wat langer bezig bent natuurlijk. Hoe voel je je nu? Ik duim superhard voor je!
@EllenvR, balen dat je richting de volgende ronde moet en dat het ook zo vroeg kwam.. hoe kijk je zelf tegen IVF aan? Was dit ook jullie eigen wens? Ik vond het heel spannend, maar uiteindelijk was dit voor ons echt de gouden zet. Decapeptyl is vervelend om te spuiten, tip is om de injectie even uit de koelkast op kamertemperatuur te laten komen. Dat werkte voor mij erg goed! Weten ze al hoeveel eenheden gonal je gaat spuiten? Ik hoop op net zon mooie uitkomst voor jou!
@XBelle, wat een domper al die tegenslagen! Hopelijk doet het ophogen wat.. hebben ze anders ook alternatieven voor je eventueel? Ik denk aan je en hoop dat je gauw richting een mooi (Paas)eitje gaat!
@Liekee, benieuwd hoe het met jou is meis, fysiek én mentaal. Kun je alles al wat beter processen?
Hier gaat alles goed. Inmiddels de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed, zo fijn! Ik voel me erg goed en fit gelukkig, dat scheelt een hele hoop. 

@ellenvr Hoe voel je je erbij om de stap naar IVF te nemen? Lijkt me dat dat iig meer duidelijkheid geeft dan de IUI, maar toch weer een spannende stap. Succes!! 
@xbelle Succes vrijdag! Ik hoop dat de ophoging eindelijk effect heeft.
@Hier Het wachtbankje gaat me niet zo goed af deze ronde. Nu even heel erg aan het balen, sollicitatie is hem niet geworden helaas. Mijn NOD is morgen of overmorgen. Gister deden mijn borsten gigantisch zeer, dat is voor mij normaal rond deze cyclusdag. Vandaag wat minder, dus dat vind ik spannend, bang dat dat betekent dat het niet gelukt is. Ook werd ik vanmorgen wakker met een gevoel in mn buik dat ik altijd heb op de dag waarop ik ongesteld word, maar vandaag is nog te vroeg..? En tot nu toe ook geen bloed. Haha mn hersens maken overuren met al deze theorieën, ik ben gewoon echt bang voor een teleurstelling ? al weet ik dat de kans dat het niet gelukt is natuurlijk altijd het grootst is..

@Lovie Echt tegelijk gepost, dus nog even op jou reageren. Yes wat fijn dat de 20 weken echo goed was!!! Lukt het al om er echt van te genieten en de spanning wat los te laten? Fijn dat je je zo goed voelt ook!

@XBelle hé wat rot dat je vriend corona heeft, veel klachten of valt het mee? En ontspring jij nog steeds de dans of heb je ondertussen ook last? Mooi dat je BMS wat aan het aandikken is maar wel weer balen dat er nog niet echt iets door lijkt te groeien.. Ik hoop zo voor je dat er morgen gewoon goede groei te zien is door de ophoging en jullie snel weer een nieuwe kans hebben. 

@MilouP elke keer kijk ik of er al een update van jou te zien is, maar nog niets! Ik hoop zo dat je menstruatie niet gaat doorzetten en dat de signalen een goed teken zijn.. Heel spannend meid!!

@Lovie wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Echt een hele opluchting is dat dan hé. Zijn jullie al begonnen met het kamertje etc? Leuke dingen meid! En wat fijn dat je jezelf nog steeds zo goed voelt. Ook ik voel mezelf echt nog helemaal prima, dus het kan! Haha.

@EllenvR oh wat spannend, IVF! Maar wel ‘fijn’ dat er een vooruitzicht is op iets nieuws. Net als de andere ben ik benieuwd hoe je er zelf onder bent. Zie je er tegenop of valt dat mee? Dikke kus voor jou!

@xbo Echt lief dat je zo meeleeft ❤️!! Nog geen nieuws hier, (nog) niet ongesteld geworden iniedergeval. Maar ik weet ook niet precies wanneer ik het kan verwachten.
Vrijdag 2 weken terug had ik om 10 uur de echo, toen waren de eitje(s?) al gesprongen. Daarom dacht ik dat moment + 14 dagen als NOD. Waarschijnlijk was mn eisprong kort ervoor, omdat progesteron nog zo laag was en omdat het eitje dinsdag nog 13.5mm was. Met de pregnyl werd ik exact op t uur na 40 uur (wanneer ze dus zeggen dat je eisprong is) + 14 dagen na de prik ongesteld?. Maar met letrozol zat er altijd echt 18 dagen tussen eisprong en NOD (of mn eisprong was later dan dat ik hem voelde). Dus wat het nu dan is?? Mn borsten gingen gister minder pijn doen, maar de pijn gaat niet helemaal weg. En ik heb af en toe buikpijn en dan denk ik 'ja hoor het is zover, ik word ongesteld', maar het gaat steeds weer weg. En ik werd vanmorgen om 4 uur wakker, dat had ik ook steeds toen t raak was.. Pffff ik heb op de een of andere manier veel hoop deze ronde, maar juist daarom ben ik zo bang teleurgesteld te worden ? en al die dingetjes hoeven echt helemaal niks te zeggen.. ga op zn vroegst zaterdag testen als ik nog niet ongesteld geworden ben. ?? 

@xbelle Succes morgen!!

Hi meiden,
Daar ben ik weer!
@MilouP 
Jeetje wat een bijzonder cyclusronde. Kan er maar niet over uit dat het elke keer zo anders kan zijn. Spannend in de wachtweken! Ik duim voor jullie! 
@XBo, ben je aan het genieten van je verlof? Vind je het nog steeds heel langzaam gaan? Ik vind het bizar snel bij je gaan, voor me gevoel zei je gisteren dat je zwanger was haha
@Lovie fijn dat de 20-weken echo goed was. Heb je al lekker geshopt?
@EllenvR toch over naar IVF. Ik hoop dat dit jullie geluk brengt! Ik weet dat ik er erg tegenop zag dat dit mijn volgende stap zou zijn, maar ik denk dat het je ook veel kan brengen.
@Xbelle balen dat je vriend corona heeft. Hopelijk is hij er niet al te ziek van. Succes vandaag. Ik hoop op een mooi eitje bij je!
Ik heb wel trouw meegelezen en meegeleefd maar een update was even teveel. Ik heb pittig dagen achter de rug. Vorige week was ik begonnen met zetpillen tegen de misselijkheid maar na 2 dagen sloegen deze niet meer aan en stond ik afgelopen weekend op het punt op opgenomen te worden in het ZH, totaal uitgedroogd en uitgeput. Gelukkig kreeg ik zaterdagavond andere zetpillen die uiteindelijk goed hebben gewerkt, maar deze mocht ik maar 5 dagen slikken, dus vanaf vandaag is het spannend of ik het red zonder medicatie. 
Vorige week wel bij de klinisch verloskundige geweest en heel even naar de kleintjes mogen kijken. Deze week vooral druk geweest met kinderopvang, het is hier écht een drama en zeker met 2 kleintjes. Heb ik wel een beetje stress van.

Volgende week moet ik bloedprikken voor de NIPT en hebben we met 12 weken weer een echo. Inmiddels hebben we ook onze vakantie vervroegd en gaan we over 6 weken lekker een weekje naar een luxe resort! 
Ik wilde nog wel zeggen dat ik soms nadenk over de wereld waarin mijn kinderen gaan opgroeien, maar dat ik dan lees hoe lief iedereen hier is in dit topic, dat ik dan weer vertrouwen krijg in de mensheid. Zo lief hoe iedereen met elkaar meeleeft. Weet dat ik aan jullie denk meiden, houd hoop!

Terug
Bovenaan