Pff de ene ronde gaat het loslaten echt prima, maar de andere ronde... Op de een of andere manier ben ik er deze keer echt heel erg mee bezig, misschien omdat de ronde zo raar liep..? Mn NOD is donderdag of vrijdag, dus nu 9 of 10DPO. Weet dat alles wat ik nu voel nog niks zegt, maar ik voel tot nu toe vanaf 12DPO steeds echt duidelijk of het wel of niet raak is, dat is al bijna dus... Hiernaast ook een sollitatie lopen wat een heel langgerekt proces is tussen brief en gesprek, en ook dat vind ik heel spannend (ik zit in een vakgebied waar maar heel weinig mensen in zijn opgeleid, dus er zijn niet vaak vacatures en zeker niet dichtbij huis, helaas is t voor meer mensen een plek waar ze graag zouden werken?) haha, ik hoop dat al het geduim voor beide positief gaat uitpakken ????
bloeduitslag inmiddels online: LH 25 IU/l, progesteron 1.3nmol/l, oestradiol 2611 pmol/l (is dat inderdaad zo hoog? De vpk zei namelijk mss wel dubbele eisprong omdat het zó hoog is.. Volgens mij is die waarde altijd wel hoog met pcos toch?)
ik ga komende ronde ook met de arts bespreken of ik wel of geen pregnyl blijf gebruiken. Omdat ik nu een eisprong heb gehad zonder die prik, lijk ik het niet per se nodig te hebben voor een eisprong. Mn lichaam voelt zoveel fijner zonder pregnyl, veel minder PMS klachten. Heb ook nooit eerder met de arts besproken waarom wel of geen pregnyl, de verpleegkundige vroeg in de eerste ronde of ik ovulatietesten deed, toen zei ik nee en toen zei ze nou dan maar pregnyl. Erg apart vond ik?
@xbo Ja dat is waar van de 62.5. Had het fijn gevonden om het van de arts te horen want dan kon ik even mn twijfels delen of het niet te hoog is, maar helaas. Maar met 50 vond ik wel steeds dat de eisprong vrij laat was, en met letrozol was ie ook altijd laat, ik heb nog nooit een cyclus van minder dan 32 dagen gehad. Dus mss dat ze het daarom ook wel aandurven..? Een kortere cyclus zou fijn zijn. Maar inderdaad, hopelijk is het niet nodig!!
Wat fijn dat alles goed is! Gelukkig kun je de spanning weer wat loslaten. Als de botstructuur en alles gewoon goed is, zal het vast niks zijn inderdaad. Misschien heeft ze gewoon een wipneusje ofzoiets ?. Nu echt aftellen, spannend!
@xbelle Ik duim voor je voor maandag! Wel fijn dat ze toch iets denken te zien ????. Maar inderdaad, dat wel of niet ophogen lijkt soms zo random... zeker als je al zoveel dagen bezig bent en er lijkt weinig te gebeuren...