Gonal F + Ovitrelle

Nou ik heb eindelijk opnieuw getest hoor! Ik durfde eigenlijk nogsteeds niet, maar mn vriend wilde het toch voor we het ziekenhuis zouden bellen. Zie hier de test: https://ibb.co/JyL0d0P
Ben nu 5+3! Vind het nogsteeds heel spannend maar ik begin heel voorzichtig wat meer vertrouwen te krijgen. Geloof dat er nu 85% kans is dat het goed gaat, dus dat is veel meer dan dat het mis gaat. En de vorige keren ben ik nooit verder gekomen dan 4+6. Het scheelt misschien maar een paar dagen, maar het is mentaal echt een dingetje dat ik daar voorbij ben? dacht toen dat het waarschijnlijk al mis ging bij de innesteling en daar ben ik nu toch voorbij... en met een mooie test!! ❤️ 

Even een snelle reactie voor MilouP, wat een KNALLER! ? ongelofelijk blij voor je meis, zo fijn! Probeer er van te genieten, het is je zo gegund. En dat na zon gekke ronde, wauw!! Gauw bellen voor de eerste echo :)

@MilouP, wauw! Dat is een hele mooie test! Super fijn! Natuurlijk kan er altijd nog iets gebeuren, maar hoop dat deze test je een beetje vertrouwen geeft ?❤️ Het is jullie zo gegund!!

Ik dacht, misschien moeten we hier verder gaan over de GonalF? ipv bij het Letrozol topic?
Ik heb sinds eergisteren een rode tong, die tintelt en branderig voelt en een extreem vieze smaak in mijn mond?. Hoe het vandaag gaat weet ik nog niet, maar gister voelde ik me overreden door een vrachtwagen. Gewoon helemaal niet lekker en vreemd, en een ‘leeg hoofd’ (als piekeraar zou ik daar blij van moeten worden, maar dit voelt niet fijn). We hadden een paas etentje, maar iedereen zag dat het niet echt ging. Had gewoon geen puf om iets te zeggen of eten. Ik hoop dat het gewoon de spanning is die er uit komt ofzo en dat het geen blijvende bijwerkingen zijn! Merk wel dat ik echt heel erg op zie tegen de eerste echo, omdat ik niet weet wat er gebeurt in mijn lijf. Ik heb constant steken rechts en af en toe links, schiet dan meteen in de stress of het niet die cyste is en vooral ook omdat ik echt alleen steekjes heb gehad in rondes dat het in het verleden niet goed ging ? Ik probeer mezelf te vertellen dat dit nieuw is en dus anders kan zijn, maar ik voel me er niet echt gerust op ?

@Just-me welkom hier! Ik ken je verhaal nog uit het Letrozol topic. Ik hoop oprecht dat de Gonal voor jullie zijn werk gaat doen en jullie wens snel in vervulling mag gaan ? En het prikken zal steeds meer gaan wennen haha, succes!
@MilouP OOOH MEID!❤️? Wat een super super supermooie test zeg. Heel logisch dat je het nog steeds onwijs spannend vind, maar dit is wel heel positief en zo fijn dat je de vorige termijnen voorbij bent. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie! Hopelijk kun je iets genieten nu van het idee! En morgen maar lekker het ZH en mogelijk de VK bellen!?

@MilouP Jaaa gefeliciteerd!! Wat een knaller van een test. Ik ben heel blij voor jullie. Begrijpelijk dat het nog heel spannend is, maar ik hoop dat jullie er ook snel echt van kunnen gaan genieten. 

@Just-me welkom hier! Ik hoop dat Gonal bij jullie de truc is en jullie snel in verwachting mogen raken. 

@XBelle, wat super balen meid. En ''klaag'' hier maar een eind weg hoor, het is goed je hart te luchten. Ik begrijp het helemaal, dit is gewoon niet waar je op hoopt. Hopelijk snel door naar een goede volgende ronde. 

@XBo, spannend hoor 37 weken. Wat fijn dat je alles al helemaal voorbereid hebt en dat je nog zo lekker actief kan zijn. Ik ben benieuwd wanneer ze zich nou uiteindelijk gaat melden. 

@hier, Bij ons valt er niet zo veel te melden, we kunnen nu even niks behalve geduldig wachten op onze volgende ronde. Ondanks dat het ook wel even lekker is om even een maandje geen spuiten of ziekenhuis te hebben kruipen de dagen ook langzaam voorbij. Ik ben gewoon klaar voor de volgende stap dus merk aan mezelf dat ik een beetje ongeduldig ben haha. 

@XBo, 37 weken wow! Wil je eigenlijk thuis bevallen of in het ZH?
Wel fijn dat je alles kunt afvinken en dat je er klaar ovor bent. Hopelijk laat de baby niet al te lang op zich wachten! 
@XBelle he bah wat balen. Ik had dat ook 2de cyclus en toen zei de arts later nog ("ja we hadden eigenlijk toch nog moeten wachten met afbreken", grrrr) Hopelijk kun je snel weer starten! 
@MilouP wat een goede test!!! Nu lekker van moment naar moment leven. Heb je het ZH al gebeld? 
@EllenvR Wanneer mogen jullie ook al weer door? Hopelijk vliegt de tijd voor jullie!
@Just-Me welkom! Eerste paar keer prikken is lastig, daarna doe je het op automatische piloot. Soms kun je net verkeerd prikken inderdaad, ik vond links altijd pijnlijker dan rechts. Heb je een eerste echo op CD10? Succes!
@Lovie hoe is het met je?
Hier is alles wel oke. Zonder medicatie wel vaak spugen in de ochtend met lege maag maar als het daarbij blijft teken ik ervoor. Vanmorgen de 13 weken echo gehad en de kleintjes zijn beide helemaal goed gekeurd voor nu. Nu in spanning wachten op de uitslag van de NIPT (11e geprikt) en dan mag iedereen het weten!

@EllenvR dubbel lijkt me dat he, dat wachten.. Enerzijds is het wel even lekker maar anderzijds wil je ook gewoon door kunnen met de volgende stap. Hopelijk vliegt de maand voorbij, en ik wacht (on)geduldig met je mee haha.
@Liekee zo fijn om te lezen dat je je iets beter begint te voelen. Tuurlijk is het spugen nog steeds onwijs vervelend, maar als het niet meer erger word dan dit en je verder weer wat meer aankunt is het wel heel fijn. En zo fijn dat de 13weken echo goed was! Nu die NIPT nog even en dan kan het de wijde wereld in ?
Ik wil trouwens poliklinisch bevallen! En daarna hopelijk zo snel mogelijk naar huis haha.

@Liekee Wat fijn dat de echo goed was. Nu inderdaad nog even de NIPT en wat lijkt het me leuk om het dan iedereen te gaan vertellen. Ik hoop dat ook de misselijkheid in de ochtend langzaam zal verdwijnen maar gelukkig is het al beter dan wat het was. 
Ik mag 6 mei beginnen met prikken van de decapeptyl en de 9de slik ik voor het laatst de pil. Dan op 18 mei een echo om te bepalen of ik mag starten met het prikken van de gonal. Dus ik moet nog even geduld hebben. 
@XBo ja het wachten voelt inderdaad een beetje dubbel. Maar ik ben blij dat ik het hier kan delen en dat iedereen het goed begrijpt en met je meeleeft. 

Terug
Bovenaan