Gonal F + Ovitrelle

@XBo Jeetje wat een wending ineens. Heel spannend! Dus ze kan echt elk moment komen? Nog héél even en jullie kunnen de kleine meid ontmoeten, heel bijzonder!? Ik wens je een voorspoedige bevalling toe, succes nog even met de laatste loodjes!
@MilouP Jaaaaa wat een mooie test! Ik hoop voor je dat de echo er volgende week goed uit ziet en dat je daarna een klein feestje kunt vieren!??
@JustMe Welkom hier!! Schrijf vooral lekker mee en deel je zorgen en ervaringen! Fijn dat je een goede meting hebt gehad vandaag, hopelijk heb je snel een goede eisprong!
Hier is het nog even rustig. Hopelijk kan ik dinsdag als CD1 rekenen en kan ik vanaf donderdag weer starten met 112,5. 

@EllenvR, dank je. Ik hoop hetzelfde! Maar dat het wel werkt is toch weer een opluchting! Altijd even spannend zo’n eerste keer op nieuwe middelen.

@XBelle, dank je wel! Vanuit het Letrozol topic weet ik al hoe fijn het kan zijn om ergens van je af te kunnen schrijven, maar ook om ervaringen te lezen van anderen. Ik ben benieuwd naar maandag ?

@MilouP, jaaa nou dat dus! Ze zei ook echt dat het alle kanten op kan en zeker omdat het de eerste ronde is, dus we gaan het er zeker niet op gokken. Al verwacht ik zelf geen eisprong voor maandag hoor! Maar toch haha! Ik had hetzelfde op de letrozol hoor, soms rustig 25-30 mm. Ik heb wel eens voorbij horen komen dat een grotere follikel niet per se goed is, maar geen idee of dat echt zo is? Ziekenhuis zegt alleen dat ze ze graag zo rond 20 mm zien? Zie wel een klein beetje op tegen ovitrelle, hoor veel over bijwerkingen? Voel me net weer een beetje normaal met die GonalF ??? Hoe hebben jullie de ovitrelle ervaren?

@JustMe Even snelle reactie op je vraag over de Ovitrelle. Ik heb hier tot nu toe nooit bijwerkingen van gehad! Ik vind de Ovitrelle zelf ook prettiger om te zetten dan de Menopur, maar ik denk dat het voor jou vergelijkbaar is met de GonalF pen. Van de Provera en de Menopur ervaar ik wel (wisselend hoe erg) bijwerkingen. Dat zegt natuurlijk niks over hoe jij er op reageert, maar misschien goed om te weten dat je er niet perse bijwerkingen van hoeft te ervaren!

@XBelle, dank voor je reactie! Is inderdaad wel fijn om even te horen ? De Provera heb ik ook als vervelend ervaren. Hoorde vooral over hoofdpijn en misselijkheid. Misschien heb ik geluk en valt het voor mij ook mee met de ovitrelle ?

Hoi hoi,
Ik hen vandaag mijn eerste spuit Gonal-f gezet ik vond het erg spannend. Geen bijwerkingen. Wat ik me afvroeg merk je bijwerking direct of kan dat ook pas na 1 week komen?
Volgende week vrijdag mij  eerste echo
Groetjes Daphne

@Daphne, welkom! Ik kan er weinig over zeggen, ben zelf net begonnen! Maar ik had wel wat bijwerkingen en die begonnen na de tweede dag en kwamen in golven. (Een paar uur na de injectie het ergst, paar uur daarna nam het weer af) Nu na 10 dagen alleen nog het gevoel van een verbrande tong (al schijnt dat nauwelijks voor te komen, in mijn ziekenhuis hadden ze er nog nooit van gehoord) Ik had geen idee wat ik kon verwachten, maar nu na valt het me alles mee. Ik vond de eerste spuit ook een ding, maar sindsdien is het een geen probleem meer! Succes de komende dagen!

? We moesten vanmorgen een inseminatie poging doen. Daar was ik zo mee bezig dat ik vergeten ben de GonalF te prikken ? Ik weet niet wat ik moet doen als ik te laat ben, maar heb hem nu, 2,5 uur later alsnog geprikt.. Ik snap echt niet hoe ik dat nou kan vergeten ? Weten jullie wat te doen als je te laat bent?

@Just-Me Hoe laat heb je de Gonal gisteren gezet?  De gynaecoloog heeft mij destijds verteld dat er ongeveer max. 26 uur tussen mag zitten. Dus als ik hem doordeweeks om 7.00 uur zet, moet het in het weekend voor 9.00 uur zijn. Al denk ik dat een half uur/uur niet heel veel uit maakt, maar dat weet ik niet zeker. Mocht je hem gisteren om 9.00 uur hebben gezet, is 11.00 uur denk ik prima..
Anders even contact opnemen met het ziekenhuis of morgen even navragen? Succes!

Terug
Bovenaan