Gonal F + Ovitrelle

@Lovie Lief! Dankjewel ❤️.
@Just-me Dankje!! Wat gek wat je zegt van je tong? Komt dat vaker voor als bijwerking? Is het weer over?? Wanneer is je eerste echo precies? 
@xbo Dankjewel ❤️. Ja dit is wel een knaller te noemen hè?. 
@Ellenvr Jij ook bedankt!! Snap dat het wachten lang duurt en dat je gewoon graag door wil… je geduld wordt zo op de proef gesteld in zo’n traject.. Succes!! 
@Liekee Dankje, ja ik heb inmiddels gebeld!! Zie hieronder. Wat superfijn dat ze allebei helemaal goedgekeurd zijn, hopelijk is de Nipt ook helemaal goed ??!! Ik spiek af en toe even op je instagram of er al iets staat ?. 

@Hier Ik heb gister het ziekenhuis gebeld en ik heb volgende week vrijdag een echo! Dan zou ik precies 7 weken moeten zijn. Echt onwijs spannend, nog nooit eerder de eerste echo gehaald natuurlijk dus ik hoop heel erg dat dat helemaal goed komt. Ik had op t enige tijdstip dat nog kon eigenlijk een afspraak staan voor mn promotie, doordat ik die dus moest verzetten ben ik de rest van die vrijdag lekker vrij. Zowel bij een positieve als een negatieve echo lijkt me dat heel fijn?. Wordt echt een minifeestje hoor als de echo er goed uit ziet!! Het ene moment heb ik er nu veel vertrouwen in, het andere moment ben ik superbang voor bloedverlies en pak ik nog nét geen zaklamp en vergrootglas om het wc papier te bestuderen (haha bij wijze van dan hè ?). En ik blijf ook aan mn borsten voelen om te checken, al is die pijn al dagenlang nagenoeg weg.. nouja, ik denk dat deze spanning erbij hoort en normaal is bij iedereen die net zwanger is en al helemaal als het eerder fout is gegaan. Ik zit nu op 5+5. Zooo spannend ??????. 

@MilouP, ik lees het niet bij de meer bekende bijwerkingen. Ik ga het morgen vragen bij de controle! Ik las in een ouder topic over twee dames met exact hetzelfde en daar bleek dat het een zeldzame bijwerking is. Maar meer kon ik niet vinden. De vieze smaak is gelukkig wel een stuk minder aan het worden, dus dat is fijn! Mijn lijf is nu wel een stukje rustiger, ik denk dat ik echt moest wennen aan nieuwe hormonen of medicatie.

Dat is al snel, jou echo! Zo spannend! ?

Dank voor jullie reacties! Het prikken valt echt mee. Morgen echo, ik durf nergens op te hopen ? stom hè, al zoveel echo’s gehad en nu ineens toch nerveus..

@MilouP oooooh je hoeft gelukkig niet mega lang te wachten op een echo, zo fijn! En irritant he die onzekerheid die je nu hebt.. Van voel ik wat of niet, is deze klacht nu weg? Bloedverlies? Zo herkenbaar! Maar tot nu toe nog niets zo te lezen en je test knalt eruit, dus hopelijk ben jij volgende week vrijdag zo intens gelukkig!? Is je onwijs gegund meid!
Even een update vanaf mijn skippybal, met een plaid om me heen geslagen en een TENS apparaat om mijn nek. Na het verlies van de slijmprop afgelopen zondag had ik wat meer last van afscheiding. Echter stond ik woensdagavond in de keuken en had ik tot 2x toe het idee in mijn broek te plassen. In het inlegkruisje was alleen wat helder vocht te zien, maar afscheiding kan bij een naderende bevalling ook waterdun zijn.
’s nachts moest ik plassen en moest ik een schone onderbroek aandoen omdat deze toch nat was. In de ochtend nog even goed geobserveerd en de VK gebeld omdat er weer wat lichtroze bloedverlies bij zat. Gister dus na een huisbezoek van de VK doorgestuurd naar het ZH om uit te sluiten of het vruchtwater was of niet, dit was uiteindelijk het geval. Hierbij ook in de onderbuik een menstruatie achtig gevoel met soms een licht krampje, maar voor mijn doen niet noemenswaardig. Op het CTG was echter wel bij die krampen weeënactiviteit te zien. Beleid werd dus: tot 21:00 val je nog onder je eigen VK, mocht de bevalling voor die tijd nog niet spontaan zijn doorgezet word je medisch en gaan we je zaterdagochtend inleiden als de bevalling nog niet is begonnen i.v.m. langdurig gebroken vliezen. 
Sinds gisteravond nemen de weeën toe maar zijn ze nog goed te doen. Komen onregelmatig, maar soms á 3-4 minuten, soms a 6-7 minuten. Begin de nacht neemt de intensiteit wel toe. I.o.m. met het ZH mocht ik al komen, maar mocht ik ook nog thuis afwachten als ik me wel om 08:15 kom melden voor een CTG/echo, en mogelijk start inleiding om het verder op te wekken aangezien wachten tot zaterdag nu geen optie is gezien ik niet slaap. Zo bizar hoe het ineens zo kan omslaan, maar zo bijzonder dat we ons meisje bijna gaan ontmoeten!?
Moest het even delen aangezien ik al heel de nacht vanalles probeer te doen om mijzelf af te leiden haha. Word dus vervolgd!

@Xbo, even snel voor ik in de auto stap naar het ziekenhuis! Maar jeetje! Wat kan het dan snel gaan! Heel spannend voor jullie en ook zo bijzonder! Zet m op meis! Straks hebben jullie een prachtige dochter ?

Aaah xbo wat spannend!! Jullie zijn bijna écht met zn drietjes ❤️. Heel veel succes!!!! 
@justme Fijn dat je je nu een stuk beter voelt! En lees in het andere forum dat je 1 mooie follikel hebt, super ?. Gewoon meteen de goede dosis te pakken, wat fijn! Wat je op dat forum ook schrijft over dat je de bijwerkingen van letrozol pas goed merkt nu je een tijdje gestopt bent; dat had ik ook?. Met gonal f voelde ik me gewoon mezelf, was ik heel blij mee.
@Hier Vandaag 6 weken!! Nog een week afwachten voor de echo, megaspannend. Zou het zo bijzonder vinden als er echt daadwerkelijk een minimensje met kloppend hartje te zien is??. Werd vannacht wakker van menstruatiekrampen, heb ik de afgelopen 2 weken al 3 keer eerder gehad, dat is elke keer wel een beetje schrikken. Maar inmiddels weet ik gewoon dat ik dat af en toe heb en dat er geen bloedverlies op volgt. En t is elke keer na 10 minuutjes weer over. Zal wel het groeien en rekken van alles zijn ??? Gelukkig wennen de meeste dingetjes, bijvoorbeeld dat de pijn in mn borsten soms weg is geeft geen stress meer, omdat ik nu gewoon weet dat dat af en toe zo is. Dus gelukkig word ik eindelijk wat minder panisch ?☺️. Ben alleen echt nog helemaal niet misselijk geweest, benieuwd of ik die dans ontspring of dat dat nog gaat komen?. 

@MilouP, ja zo fijn voor je!! Ik duim enorm voor een goede echo volgende week ?
Vanmorgen dan nog een echo. De follikel van 13.5 was vandaag 14.5, dus gestaag maar goed. Echter was er gister een van 9,5 die vandaag meedeed met bijna 12mm. Gezien de snelheid van deze tweede follikel, dacht zij dat er een reële kans is dat deze mee blijft doen ? Maar omdat het weekend ertussen zit, is het wel lastiger volgen nu. Ik moet maandag weer terug. Advies is dus voor de zekerheid, zondag toch een poging wagen en maandag dan even kijken wat er te zien is. ?? Maar voor nu werkt de dosis van 75 dus best netjes!

@justme Yes een kans!!?? Ik had deze ronde op dinsdag eind van de middag eentje van 13mm en een van 11.5mm ofzoiets? Moest vrijdagochtend vroeg terug en toen waren ze allebei al gesprongen ?. (Of nouja eentje weten we zeker, de tweede misschien, ze twijfelden of het een cyste was, al was de cyste de week ervoor weg). Ik was nog helemaal bang dat we deze ronde geen kans zouden maken doordat t zo gek ging, maar gelukkig hadden we donderdagavond toevallig al een poging gewaagd. Moraal hiervan: idd heel goed dat ze adviseren om maandag niet af te wachten?. Bij letrozol groeide t bij mij iig altijd veel langer door, dus had dit echt niet zien aankomen... 

@XBo, Wat spannend!! Heel veel succes, nog even en dan is jullie meisje er. 
@MilouP, Ik ben zo benieuwd naar je echo! Ik snap dat je het allemaal erg spannend vind. Je bent waarschijnlijk helemaal gefocust op alle symptomen en kwaaltjes. Ik hoop voor je dat de misselijkheid je bespaard blijft ;) 

@Just-Me, Wat fijn dat je een goede echo had. Ik ben benieuwd maandag hoe het er voor staat en of jullie een kans krijgen met 2 follikels. Zou mooi zijn! 

Terug
Bovenaan