Gonal F + Ovitrelle

@Xbelle, ik spuit normaal rond half 10. Vanmorgen was het bijna 12 uur. Ik mag een uitloop tot 10.00u hebben, dat weet ik wel. Maar ik kan op zondag mijn ziekenhuis hier niet voor bellen ? Ik schrok echt wel dat ik het vergeten was, is echt niks voor mij! Heb dus zelf toch maar gegokt.. moet er morgen ochtend vroeg heen, dan vraag ik het meteen

@Hier: en toen waren het er 3 ? Ik baal als een stekker! Ze gaat nog wel overleggen, maar ik kreeg de indruk dat de kans op afbreken groter is dan de kans op doorgaan…

@justme Aaahneeeee ? wat kut hee. Hoe groot waren ze? Meestal moet je dan idd afbreken, maar er zijn een aantal ziekenhuizen waarbij je wel door mag... tsja een drieling is natuurlijk écht niet handig, maar de kans dat ze alledrie bevrucht raken en innestelen is ook weer zo klein... geloof dat xbo de ronde dat ze zwanger raakte ook 2 of zelfs 3 eitjes had (ik dacht 2 die zeker meededen en 1 die misschien meedeed??) en dat ze toen toch mocht doorgaan.. (ik had er deze ronde 2, maar merk dat ik eigenlijk het tweelingscenario niet in mn hoofd heb? ook door de relatief lichte testen en weinig klachten)
@xbo Oooh ik ben echt zo benieuwd hoe het met jullie gaat!! Steeds aan het kijken of ik al een berichtje van je zie, al snap ik dat je waarschijnlijk wel wat beters aan je hoofd hebt dan dit forum??. 
@hier Inmiddels 6+3, nog 4 dagen geduld tot de echo! Ik voel me nogsteeds helemaal prima. Niet misselijk ofzo. Gister had ik 's morgens 1 keer een heeeeel klein bruin sliertje bij t afvegen, dat gaf weer even stress omdat de vorige miskramen met bruin bloedverlies begonnen (nu zat er geen bloed bij), maar daarna gelukkig niks meer! Vertrouwen wordt wel steeds groter, hoe verder je bent hoe meer kans dat het goed gaat en ik ben echt al ver voorbij wat er de vorige keren fout ging ☺️. 

@Just-Me, wat balen zeg...! Geven ze eventueel niet de optie om er 1 of 2 weg te prikken? Dat hebben ze mij toen wel eens aangeboden, wie weet kan je het overleggen.
@XBelle, kan jij alweer starten? Zet m op!
@Liekee, hoe gaat het nu met jou?
@MilouP, zo fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Nog maar heel even tot de echo, al zal dat voor je gevoel een eeuw duren. En maak je niet teveel zorgen over je zwanger ''moeten voelen''. Ik heb de eerste weken me ook prima gevoeld. Mn borsten voelde ik licht, maar dat was het dan ook. De echte symptomen begonnen bij mij pas bij 8 weken ofzo en ik ben nooit mega misselijk geweest. Ik duim voor je en zal vrijdag deze pagina vaak refreshen! ;)
@XBo, oh meis wat enorm spannend! Dit weekend al vaak hier gekeken, maar zoals Milou zegt, je hebt wel wat beters aan je hoofd. Ik hoop dat je al heerlijk aan het knuffelen bent en dat de bevalling goed is verlopen!
Hier gaat alles goed gelukkig. Ik heb best wel wat onzekere momenten tussendoor, maar al met al voelt het vooral heel goed, zeker als ik haar voel bewegen. Nu 23+4 alweer! Ik probeer bewuster te genieten, en voel me eigenlijk nog heel fit. Sporten lukt prima, wandelingen van 15 km ook. Hoop zo een beetje op gewicht te blijven haha. Ik blijf meelezen en duimen voor jullie allemaal!

Ze waren nu 17.5-, 16.5 en geloof 13 en een beetje? In eerste instantie zei de echoscopiste: de ovitrelle kan wel gespoten worden, meer omdat die derde dan misschien niet verder mee gaat doen. Maar ze moet het wel overleggen en ze bellen later vandaag hoe nu verder. Ik heb er een hard hoofd in, gezien hoe strikt mijn gynaecoloog is.. maar ik probeer wel te vragen of er nog opties zijn. En wat jij zegt MilouP, ik denk ook dat de kans enorm klein is dat ze alle 3 iets doen ?Dank voor jullie snelle reacties ❤️

Tegen alle verwachtingen in mogen we door!!! Het is wel een risico zei ze.. want ondanks dat realistisch gezien de kans op een meerling klein is, is de kans er wel. Dus als we het aandurfden mochten we toch door deze keer. We gaan er gewoon voor!

@justme heeeel fijn dat je toch door mag! Als je snel de ovitrelle zet heb je nog een kans dat die van 13mm niet serieus meedoet, misschien springt ie wel maar volgens mij zijn ze 'minder goed' als ze klein zijn. En ja dan heb je kans op een tweeling, maar ik dacht altijd (haha dit klinkt lekker pessimistisch, zo bedoel ik het niet?): als het al die rondes met 1 follikel niet gelukt is dan zal het nu vast niet ineens dubbel lukken! En anders maar wel hoor ?. Zou het vooral lekker zien als een dubbele kans! 

@Lovie Fijn dat het goed gaat! Zo begrijpelijk die onzekere momenten, maar heel fijn dat je je verder goed voelt en helemaal fit!
Haha ja vrijdag voelt als een eeuwigheid. Zei afgelopen weekend tegen mn vriend 'ooh ik zou echt willen dat t vrijdag was!!' Waarop hij heel droog zei 'neejoh dan is mn halve lange weekend om' ?. Ik las ook al dat met 6 weken vaak de symptomen beginnen, dus was benieuwd deze week maar nog niks dus. Benieuwd of het later nog komt! Maar krijg gelukkig echt steeds meer vertrouwen hoe verder ik kom :). Het wordt echt een feestje vrijdag als de echo goed is ?

@MilouP, ja precies! Ik ben wat eerder naar huis vandaag, dus zet de ovitrelle over een half uur. Ik zei inderdaad tegen de arts wat jij net zegt haha! “Ik ben in dat jaar nog niet een keer zwanger geweest, dus de kans dat er nu ineens een drieling komt geloof ik eigenlijk niet zo!” Vooral fijn dat we eindelijk weer een kans hebben en een ronde kunnen afmaken ☺️

Ik kan me zo voorstellen dat je de tijd even wil doorspoelen!! De tijd gaat zo langzaam als je iets graag wil haha! Nog even en dan ben je echt aan de beurt voor een echo! ?

@Lovie, fijn dat het goed met je gaat! En lekker ook dat je nog zoveel kunt sporten en bewegen ?

Terug
Bovenaan