@Just-Me, wat balen zeg...! Geven ze eventueel niet de optie om er 1 of 2 weg te prikken? Dat hebben ze mij toen wel eens aangeboden, wie weet kan je het overleggen.
@XBelle, kan jij alweer starten? Zet m op!
@Liekee, hoe gaat het nu met jou?
@MilouP, zo fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Nog maar heel even tot de echo, al zal dat voor je gevoel een eeuw duren. En maak je niet teveel zorgen over je zwanger ''moeten voelen''. Ik heb de eerste weken me ook prima gevoeld. Mn borsten voelde ik licht, maar dat was het dan ook. De echte symptomen begonnen bij mij pas bij 8 weken ofzo en ik ben nooit mega misselijk geweest. Ik duim voor je en zal vrijdag deze pagina vaak refreshen!

@XBo, oh meis wat enorm spannend! Dit weekend al vaak hier gekeken, maar zoals Milou zegt, je hebt wel wat beters aan je hoofd. Ik hoop dat je al heerlijk aan het knuffelen bent en dat de bevalling goed is verlopen!
Hier gaat alles goed gelukkig. Ik heb best wel wat onzekere momenten tussendoor, maar al met al voelt het vooral heel goed, zeker als ik haar voel bewegen. Nu 23+4 alweer! Ik probeer bewuster te genieten, en voel me eigenlijk nog heel fit. Sporten lukt prima, wandelingen van 15 km ook. Hoop zo een beetje op gewicht te blijven haha. Ik blijf meelezen en duimen voor jullie allemaal!