Gonal F + Ovitrelle

Ja daar staat echt een streepje! Ik heb van dag 12 tm 14 ook licht gebloed, eerst bruinverlies, toen was het een klein beetje roze/rood en toen weer bruin. En ineens was het weg. Ik dacht; nu breekt het door, maar dat gebeurde dus niet! Ik duim voor je dit weekend, zodat je maandag kan bellen dat je nog steeds een mooie test hebt en geen bloedverlies meer! Spannende dagen/weken ?

@Xbelle, hoe gaat het bij jou? Heb je nog een tweede test gedaan vanmorgen? ?

@Ellenvr, hoe is het met jou? Volgens mij hebben jullie de tweede echo gehad? Hoop dat het allemaal goed was! ❤️

https://ibb.co/dBXJVxh
Dit was de test van vanmorgen (ander merk). Binnen 30 seconden zag ik al een kruisje ontstaan. Ik doe maandag nog een CB met weken indicator en als die ook positief is, ga ik het ziekenhuis bellen!
Zal jullie op de hoogte houden? Kan het nog steeds niet echt geloven.. 

Xbelle.. waauw nou dat zijn mooie testen voor 12 dpo hoor! En innestelingsbloedingen komen vaak later dan de daadwerkelijke innesteling dus kan prima hoor?
Al voorzichtig gefeliciteerd blij voor jou!

Jaaa, overduidelijk Xbelle! Voorzichtig gefeliciteerd meis! Wat onwijs tof dit! Het is jullie zo gegund! Inderdaad, wat Camhay zegt, bij mij was de innestelingsbloeding ook later, wist niet hoe dat zat maar een kleiner percentage schijnt later pas een (oude) bloeding te krijgen! Die weken indicator zit vast goed! Dat was voor mij echt dé bevestiging toen! Heb daarna ook nooit meer een test gedaan. Onwerkelijk gevoel is dit hè ?? Langzaam op je in laten werken! Is je vriend blij??

Hi meiden, 
Afgelopen week even wat minder actief op het forum dus moet even bijlezen maar @XBelle wat een super fijne berichten zie ik van jou!! Ik schrok eerst even van het eerste berichtje wat ik las over je bloeding maar wat ben ik blij dat die berichten als snel veranderden in iets positiefs!! Gefeliciteerd meis wat een ontzettend mooi nieuws!! 

@N'tje welkom hier. Ik snap heel goed dat je graag wil starten hoor. Als je daar eenmaal je gedachten op hebt ingesteld is het moeilijk loslaten. Geniet van je trouwdag want de tijd ervoor en de dag zelf vliegen voorbij is mijn ervaring. Dan kun je daarna weer helemaal focussen op het traject. 

@Camhay hoe gaat ie nu met jou meis? Loopt deze ronde al wat beter dan de vorige? 

@Just-Me Jij hebt een deze dagen je eerste echo bij de verloskundige toch? Ik ben zo benieuwd!! Heel spannend, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Wel balen dat je nog zo'n last hebt van de misselijkheid, ik hoop het snel wegzakt, op z'n minst na het eerste trimester. 

@hier, Bij ons gaat het goed. Afgelopen donderdag onze eerste intake en echo gehad bij de verloskundige. Het zag er allemaal heel goed uit, alles zat er op en er aan en ons kindje was lekker aan het bewegen. Toch wel een opluchting! Aankomende donderdag mogen we terug, dan ben ik 11+1 en doen ze weer even een echo en mag ik aansluitend bloed laten prikken voor de NIPT test. 

@Ellen, wat fijn! Dat is goed nieuws! Wat snel al, met 11 weken weer! Dat is wel lekker! Lekker van genieten!

Wij hebben woensdag de echo en er is al gezegd daarna pas weer met 13 weken. Alleen dan zijn wij op vakantie, dus hopelijk ervoor nog een ? Maar goed, eerst maar eens zien of alles goed is woensdag ? Ben heel benieuwd.
De misselijkheid komt en gaat de laatste dagen in vlagen, soms minder soms aanwezig. Maar mijn darmen hebben daar ook aandeel in, die zijn extreem lui, ongeacht de middelen die ik gebruik voor betere stoelgang ? Niks helpt. Ik heb wel wat ‘spierpijn’ in mijn onderbuik en veel darmkrampen gehad en sinds twee dagen merk ik dat mijn opgeblazen buik niet meer onder mijn navel zit maar erboven. Ik denk dat de boel langzaam wat omhoog wordt geduwd haha, dus dat verklaart een hoop! Ik geniet vooral van de minder aanwezige misselijkheid, het is wel een stuk leuker zo ? Maar ben nu wel nerveus voor de echo merk ik, heb echt behoefte aan de geruststelling. Erger dan bij de eerste echo. Dus laat het maar heel snel woensdag zijn ?

@Just-Me Ja wel snel weer inderdaad maar onze lieve verloskundige snapte wel dat ik het best spannend vind of het goed blijft gaan en zei toen gelijk als je bloed gaat prikken voor de NIPT dan maak ik gelijk tijd om nog even snel een echo te maken. Dus ik had gewoon even mazzel. Voor mij word dan ook gelijk de 13 weken echo gepland. Gelukkig werken ze daarin samen met het ziekenhuis waar we ook onze fertiliteitsbehandeling hebben gehad dus ik heb al aangegeven heel graag daar naartoe te gaan voor de 13 en 20 weken echo. 

Fijn dat je in ieder geval een beetje rust hebt van de misselijkheid. De luie darmen herken ik wel!! Ik merk ook dat ik veel sneller vol zit en kleinere porties verdeeld moet eten over de dag. Want de lunch of het avondeten wat ik normaal at krijg ik nu echt niet in een keer weg. 

Gelukkig is het bijna woensdag, nog maar 2 nachtjes :) Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het er allemaal goed uitziet!! 

Terug
Bovenaan