@Ellen, wat fijn! Dat is goed nieuws! Wat snel al, met 11 weken weer! Dat is wel lekker! Lekker van genieten!
Wij hebben woensdag de echo en er is al gezegd daarna pas weer met 13 weken. Alleen dan zijn wij op vakantie, dus hopelijk ervoor nog een ? Maar goed, eerst maar eens zien of alles goed is woensdag ? Ben heel benieuwd.
De misselijkheid komt en gaat de laatste dagen in vlagen, soms minder soms aanwezig. Maar mijn darmen hebben daar ook aandeel in, die zijn extreem lui, ongeacht de middelen die ik gebruik voor betere stoelgang ? Niks helpt. Ik heb wel wat ‘spierpijn’ in mijn onderbuik en veel darmkrampen gehad en sinds twee dagen merk ik dat mijn opgeblazen buik niet meer onder mijn navel zit maar erboven. Ik denk dat de boel langzaam wat omhoog wordt geduwd haha, dus dat verklaart een hoop! Ik geniet vooral van de minder aanwezige misselijkheid, het is wel een stuk leuker zo ? Maar ben nu wel nerveus voor de echo merk ik, heb echt behoefte aan de geruststelling. Erger dan bij de eerste echo. Dus laat het maar heel snel woensdag zijn ?