Lieve meiden!
Alles komt goed met mij haha. Het is idd wel steeds vreemder om zo "alleen" achter te blijven en iedereen zwanger te zien worden hier in het topic (maar ik zie gelukkig ook weer wat nieuwe dames). Enne..ik geniet er ook van hoor, gun het jullie allemaal zo mega mega veel! Dus wat dat betreft no hard feelings

en ben blij voor ieder van jullie!
Het enige wat ik zelf merk is dat ik wel een beetje banger ben qua gedachten. Wat als het niet lukt? Wat als er iets mis is waardoor we zo nog super lang door moeten, wat als ivf ook om een of andere reden niet gaat lukken? etc.etc.
Maar op positieve dagen denk ik ach komt goed! Mijn lichaam kan het toch? Het duurt nu alleen wat langer

.
Vandaag iig weer de 1e meting gehad en gelukkig zat er al een grotere follikel van ongv 12 mm, slijmvlies was 6.1 mm en zit nu op dag 10, dus op zich lijkt het goed op schema te liggen. Vaak op dag 10 is er nog niet veel te zien bij me namelijk. Doorspuiten nu en vrijdag weer terug, maar heb er alle vertrouwen in dat deze doorgroeit!
Ik zit nu wel op 75EH. (Moest eigenlijk 62.5 eh aanhouden). Maar na vorige ronde had ik daar echt 0 vertrouwen in, toen heb ik soms stiekem gewoon 100EH gespoten omdat er zo lang niets gebeurde ? voel dat op zich wel aan mn lijf aan, wanneer het wel of niet gebeurd en ga natuurlijk niet dubbele dosis spuiten maar gewoon net ietsje meer. En gelukkig maar want het groeit nog steeds niet sneller of meerdere follikels maar gewoon precies zoals normaal. (Had stiekem gehoopt op 2 follikels)
@just-me, heeel veel succes en plezier morgen met de 1 echo ??? laat je het ons weten!!
@Xbelle, mooi zeg. Echt blij voor jou!
@ellen, lief jouw berichtje ook!
Nou, ik ga gewoon voor deze ronde een dikke plakker! En dan schuif ik ook gezellig door met jullie, deal? ?