Gonal F + Ovitrelle

Aaaah wat een mooi nieuws @just-me! Heerlijk ??? super fijn. Lekker genieten nu en op naar de 13 wkn echo.

Nou ik had hetzelfde. Zit ook achter de laptop en moet nu via mijn telefoon reageren hier, is erg omslachtig om het topic te vinden elke keer. Ik probeer af en toe te lezen...maar zal ook iets minder actief zijn. (Heb natuurlijk ook de fb). Ik ga regelmatig even bijlezen om te kijken hoe het met jullie gaat. En uiteraard als er hier updates zijn!
Liefs en een dikke knuf! 

@Camhay, is die fb pagina een afgesloten pagina? Dus niet dat mensen van buitenaf mee kunnen lezen? En voor wie is de groep? Ik ben op fb eigenlijk ook helemaal niet actief, maar het is op zich wel leuk om ergens wat contact hebben in zo'n groepje. en via dit forum is nu niet heel makkelijk meer. Ik dacht misschien is de fb groep dan toch een optie voor mij? :)

@Xbelle, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? 

Jeetje wat veel positieve berichten hier de laatste tijd, gefeliciteerd allemaal!! Ik ben op vakantie en heb een trage internetverbinding, dus overal op reageren gaat even niet lukken?. Maar ik lees nogsteeds alles! 
Wel jammer hoor als jullie overstappen op facebook, ik gebruik het niet en dan kan ik niet meer af en toe meelezen?. Maar veel andere opties zijn er niet denk ik? Misschien whatsapp...?
Met mij nogsteeds alles helemaal goed trouwens! Inmiddels ruim 26 weken zwanger, dus zit alweer bijna in het 3e trimester ?. Alle controles zijn tot nu toe helemaal goed en onze stuiterbal stuitert er de hele dag op los ?. Na mn vakantie nog 7 weken werken en dan begint mijn verlof al, gaat snel hoor!! 

Hmm ik had ook weer even moeite om hier in te komen.. Moest mijn emailadres bevestigen terwijl ik allang een account heb. Vreemd, maar goed we zitten er weer in. Ik gebruik nu gewoon de internetpagina via mijn telefoon. Dat gaat eigenlijk wel prima met meelezen en antwoorden. Maar als jullie liever overgaan op de fb pagina, wil ik daar ook wel aanhaken eventueel. Ik vind dit ook prima, maakt me niet zo veel uit! 
@Just-Me Wat ontzettend fijn dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad??. Heel fijn om weer die bevestiging te krijgen en te weten dat er nog steeds een kloppend hartje is!! Zo fijn ook om te horen dat er een kleine kans is dat het nu nog misgaat. Kan me voorstellen dat die woorden je rust en vertrouwen geven.Was dit de termijnecho al voor jullie of krijgen jullie die nog? Dat verschilt volgens mij per praktijk of niet? Hier moet je een vitaliteitsecho zelf boeken en betalen in het fertiliteitscentrum. De termijnecho is dan de eerste echo als je geen medische indicatie hebt.
@Camhay We blijven heeeel hard voor je duimen en je ondersteunen hoor! Heel mooi dat het bms al aan het opbouwen is. Hopelijk is het follikel mooi gegroeid de komende week! Moet je maandag weer terug? Ik ben benieuwd of 75 je net dat tikkie geeft. Bij mij maakte een tikkie erbij echt verschil, zelfs zoveel dat ik dan weer bijna teveel had?. 
@EllenvR Thanks! Ik heb vrijdag toch maar gebeld naar de praktijk hier het dichtst bij. Super lieve assistente aan de telefoon en ik heb me maar vast aangemeld en een intake gepland. Als het toch slecht nieuws is met de echo, kan ik het altijd annuleren. En als het er toch twee zijn (ik heb een dubbele eisprong gehad..), dan kan ik ook contact met ze opnemen. Het geeft me wel rust dat de afspraak vast staat. 
@MilouP Dankjewel! Super leuk dat je nog meeleest en heeel fijn om te horen dat alles goed met je gaat en je de kleine al zo goed kunt voelen. Jeetje wat gaat dat hard zeg! Ik weet nog dat we gelijk liepen met het starten met injecties vanaf januari. Zo zie je maar weer dat het in een paar maanden tijd zo anders kan zijn. 
Verder gaat het hier wel redelijk goed. Ik vind het wel lastig om de weken door te komen. Merk dat ik heel erg op zoek ben naar symptomen en ik me zorgen maak als ik een dag niks voel. Mijn borsten zijn nog wel steeds elke dag gevoelig, ik ben elke nacht een uur wakker, sommige dagen echt heel erg moe en ik merk dat er veel gerommel is in mijn buik. Had ik maar een luikje waardoor ik even naar binnen kon kijken! Ik ben tot nu toe niet echt misselijk en de laatste dagen juist heel erg veel trek. Merk wel met sporten dat ik echt totaal niet meer de conditie heb die ik eerst had. Ging altijd tot het gaatje, maar dat kan nu al niet meer. Voel me net een oud mens? 
We hebben het deze week al tegen onze ouders en broers en zussen verteld, heel fijn om het al met hen te kunnen delen. Er werd zoveel naar gevraagd (we zijn altijd heel open geweest over het traject), dat het raar voelde om erover te gaan liegen. En als het toch mis gaat, willen we het ook kunnen delen. Ze waren allemaal in shock, zo lief! We hadden eigenlijk een foto moeten maken van de gezichten?

@MilouP, heerlijk! Geniet van de stuiterbal en je vakantie! Lijkt me fijn als je je kindje eenmaal voelt, dat moet ook geruststellend zijn ?

@Xbelle, ja ik snap je helemaal hoor! Je zoekt naar van alles. Maar ik kan alleen maar zeggen, vanuit de grootste stresser hier; probeer je daar niet te druk over te maken. Dat heb ik wel gedaan en bleek volledig onnodig en ik heb daardoor in de weken dat ik me nog wel goed voelde, echt niet het plezier erin gehad! Symptomen kunnen echt met de dag verschillen, of zelfs op een dag verschillen. Maar ik begrijp je spanning echt helemaal! Het is echt spannend en niemand verandert dat tot je eerste echo! En zelfs toen duurde het bij mij tot aan de tweede echo voordat ik het écht durfde te geloven en weer kon ademhalen. Na die tweede echo is er voor mij echt een enorme spanning verdwenen. De tweede echo met 10 weken was inderdaad onze termijn echo. En we mogen over 2 weken al voor de 13 weken echo (met 13 en 14 zijn we op vakantie) Dan ben ik 12+5. En aankomende week een afspraak voor de nipt, die vind ik best wel spannend?

Wat is het leuk he, om het te vertellen! Ook al weten ze dat je bezig bent, die gezichten zijn echt foto's waard ja haha! Super fijn om het te delen. Wij hebben hetzelfde gedaan met 5,5 week, ook omdat we het ook zouden zeggen als het mis zou gaan. 

Wat conditie betreft; die was bij mij met 6 weken ineens zo goed als weg, heel bizar. Op dit moment kom ik ook echt niet in de buurt van mijn conditie voorheen. Maar nou ben ik ook echt dagen goed ziek en eet slecht dus dat helpt ook niet natuurlijk. 

Vandaag kwam ik redelijk makkelijk op het forum voor het eerst. Het maakt mij niet zoveel uit of het hier, fb of whatsapp is? Als het maar makkelijk bereikbaar is, want elke keer zoeken en struinen vind ik zelf echt irritant!

Hoi! wat is dat wachten vreselijk... die dagen kruipen voorbij. Ik had op 1 sept. ovitrelle en vanochtend al een test gedaan maar negatief. Ben natuurlijk nog te vroeg.. maar zoals ik meelees lijkt het bij sommige al lichtjes positief. Hopelijk eind deze week meer succes. Ik voel alleen dat mn borsten wat zwaarder zijn maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen. 
Na hoeveel rondes Gonal F & Ovitrelle was het bij jullie hier raak?:)

@HelenaZ, ja wachten duurt dan lang he? Hopelijk snel meer duidelijkheid! Ik was na mijn 4e ronde GonalF zwanger (waar ik echt wel verrast door was, gezien iets van 13 rondes Letrozol niets deden!) 

@Hier, pfff meiden.. ik ben tussendoor echt wel blij hoor.. maar na weer zoveel dagen ellende, spugen en niks kunnen verdragen ben ik een beetje door mijn energie heen aan het raken.. Ik weet van ellende niet meer wat ik nog moet proberen te eten soms. Ik ben zo toe aan me iets beter voelen ? Het is voor een goed doel, maar wat duurt dit vreselijk lang zo!

De fb groep is helemaal besloten! Niemand ziet ook dat je lid bent van de groep en ik laat echt alleen mensen toe waar ik al langer contact mee heb en niet zomaar mensen die ik niet ken vanuit het forum. Echt een leuke groep al en de eerste babys zijn inmiddels geboren. Er zitten er al een aantal van hier en ook het letrozol topic. 
fb://group/418353546600844?ref=share 
Aansluiten mag altijd natuurlijk! ?
Ik kijk hier ook nog weleens hoor. Maar merk ook dat ik steeds opnieuw moet inloggen en het topic moet opzoeken. Zo jammer dat het via je tel zo omslachtig moet.
Mijn eisprong is trouwens vandaag/op dit moment! Zondag de ovitrelle gezet en gisterenavond/deze ochtend de bekende krampen (temp nog laag). Uiteraard alweer flink aan de slag gegaan en vandaag nog maar een extra ronde. Dan weer de wachtbank op??

Terug
Bovenaan