@MilouP, heerlijk! Geniet van de stuiterbal en je vakantie! Lijkt me fijn als je je kindje eenmaal voelt, dat moet ook geruststellend zijn ?
@Xbelle, ja ik snap je helemaal hoor! Je zoekt naar van alles. Maar ik kan alleen maar zeggen, vanuit de grootste stresser hier; probeer je daar niet te druk over te maken. Dat heb ik wel gedaan en bleek volledig onnodig en ik heb daardoor in de weken dat ik me nog wel goed voelde, echt niet het plezier erin gehad! Symptomen kunnen echt met de dag verschillen, of zelfs op een dag verschillen. Maar ik begrijp je spanning echt helemaal! Het is echt spannend en niemand verandert dat tot je eerste echo! En zelfs toen duurde het bij mij tot aan de tweede echo voordat ik het écht durfde te geloven en weer kon ademhalen. Na die tweede echo is er voor mij echt een enorme spanning verdwenen. De tweede echo met 10 weken was inderdaad onze termijn echo. En we mogen over 2 weken al voor de 13 weken echo (met 13 en 14 zijn we op vakantie) Dan ben ik 12+5. En aankomende week een afspraak voor de nipt, die vind ik best wel spannend?
Wat is het leuk he, om het te vertellen! Ook al weten ze dat je bezig bent, die gezichten zijn echt foto's waard ja haha! Super fijn om het te delen. Wij hebben hetzelfde gedaan met 5,5 week, ook omdat we het ook zouden zeggen als het mis zou gaan.
Wat conditie betreft; die was bij mij met 6 weken ineens zo goed als weg, heel bizar. Op dit moment kom ik ook echt niet in de buurt van mijn conditie voorheen. Maar nou ben ik ook echt dagen goed ziek en eet slecht dus dat helpt ook niet natuurlijk.
Vandaag kwam ik redelijk makkelijk op het forum voor het eerst. Het maakt mij niet zoveel uit of het hier, fb of whatsapp is? Als het maar makkelijk bereikbaar is, want elke keer zoeken en struinen vind ik zelf echt irritant!