@Camhay, Yes wat fijn dat je weer een kans hebt gehad! Ik ga heel hard voor je duimen??
Ik kan de link trouwens niet openen naar de fb pagina.. Ik weet niet of ik de enige ben?
@Just-Me Oh nee wat een ellende.. Het wordt dus nog niet echt beter? Pff ik hoop echt voor je dat je je snel op een aantal momenten van de dag weer wat beter voelt. Dit klinkt echt zo naar..? Wanneer gaan jullie op vakantie?
@Helena Jammer van deze ronde.. Balen zeg! Maar op naar de volgende ronde! Ik hoop voor je dat je mooi stabiel blijft reageren op de Gonal en dat je de volgende ronde weer een mooie kans hebt!
Hier was het in de 6e ronde injecties raak, na bijna 8 maanden. Daarvoor geen reactie op Letrozol. Het is hier alleen ontzettend grillig verlopen. Ene ronde wel een eisprong, maar geen goede eisprong, andere ronde wel een goede eisprong, dan weer onderstimulatie of overstimulatie.. Ik ben uiteindelijk ook geswitcht van Menopur naar Gonal, maar zelf toen was het lastig te doseren. Bij iedereen gaat het dus anders.. Ik hoop daarom echt dat je stabiel blijft reageren op een bepaalde dosering!
Hier is het rustig.. Een week zonder symptomen, behalve dan mijn borsten. Die blijven gevoelig. Ik slaap goed, minder last van mijn buik en geur en misselijkheid ook nauwelijks last van. Soms twijfel ik daardoor wel, maar zolang ik geen bloed zie is het goed (dat blijf ik maar tegen mezelf zeggen?). Ik zit nu op 5 weken en 5 dagen, dus nog 1,5 week wachten tot de eerste echo. Daar kijken we heel erg naar uit!