Gonal F + Ovitrelle

Wederom nauwelijks groei helaas. Wel enorm veel follikels en flink vergrote eierstokken, dus ben bang dat deze ronde overstimulatie en afbreken wordt. Nog 3 dagen spuiten met 75 en maandag weer terug..
@Billie-Roos: hoe is jouw ronde toen je 21x moest prikken verlopen? Na hoeveel dagen prikken was een follikel >10mm?

Ntje: Je hebt veel follikels maar ze zijn allemaal nog erg onder 10mm? Bij mij had ik tussen dag 15 en dag 21 spuiten ineens een follikel van 19mm en nog een kleine van 11mm maar die ging niet meer mee doen. Ik had vanaf begin heel veel kleine follikels, maar geen overstimulatie. Is 62,5 een optie als je bang bent voor overstimulatie?
Ik ga, denk ik, volgende week dinsdag ongesteld worden, heb alweer dezelfde pre-menstruele klachten zoals afgelopen maand.

@Billie-Roos: Ja op dit moment is alles nog onder de 10mm. Er was er in ieder geval geen die dominant was. Grootste paar zijn geloof ik ca 7-8mm max? Nu 15 dagen gespoten (11x met 50, 4x met 75). Ik geloof dat ze 62,5 pas overwegen als er maandag ineens heel veel is gaan meegroeien (of wellicht een volgende ronde). De eerste ronde is bij mij alle groei opgetreden tussen 7-10 dagen prikken. A.s. maandag heb ik 'pas' 7x gespoten met 75. Ben dus benieuwd wat 3x prikken met 75 dit weekend nog gaat doen en of er dan wel iets is te zien. Dankjewel in ieder geval voor je reactie!
Wat vervelend die pms klachten, dat kan je ook helemaal gek maken zeker. Ik hoop heel erg voor je dat het dit keer niet betekent dat je ongesteld gaat worden. Hopelijk heb je veel afleiding dit weekend!

@Ntje: oh dan kan het nog meer dan goed komen bij jou denk ik hoor. Ik hoop voor je dat maandag een follikel (of twee) al mooi groot is/zijn. 

Ik heb altijd 1 pre-menstrueel symptoom die mij precies voorspelt dat ik snel ga menstrueren dus daarom weet ik het en kan ik het gauw accepteren. Gewoon vervelend dat ik nu in afwachting van heel veel dingen nu niet kan en mag, zoals bijv vanavond een glaasje wijn drinken bij een chique date night in een sterrenrestaurant. Terwijl ik 99,9% weet dat ik snel ga menstrueren. Dus ik weer aan het bubbelwater vanavond zoals ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan. Ik wil gewoon dat het snel doorzet, zodat ik weer snel verder kan. En gaat allemaal al niet vanzelf..

Hoi Hoi, ik ben sinds afgelopen maandag 31-10 begonnen met Puregon 66.6 Eenheid (8 Klikjes) en heb a.s Maandag 7-11 mijn eerste echo om te kijken of er iets is gebeurd!
Heb hiervoor 3 rondes Letrozol gehad, maar dit had geen effect, vandaar nu over naar de hormoon injecties!
Ik vind het fijn om ervaringen van andere te lezen en sluit mij graag aan bij het forum :)
Mocht het zover zijn heb ik een Ovitrelle spuit in de koelkast klaar liggen als de gyn dit aan geeft! ♡

@Billie-Roos: wat is jouw pms-symptoom waar je het aan merkt?  Ben je dit weekend al ongesteld geworden of nog in afwachting? Het gevoel van het moeten laten van dingen - zeker nu we (nog) niet zwanger zijn - herken ik heel erg. Inderdaad met lekker uit eten bv. Ik had dit weekend een vrijgezellenfeest van een goede vriendin en volgend weekend weg met vrienden en om dan niet gezellig wat te kunnen drinken, daar baal ik ook enorm van. Ik vraag me af of het kwaad kan, een glaasje wijn, denk van niet. Misschien dat ik dat gewoon ga doen aankomend weekend.
@Sammzz: welkom! Ik herken mezelf. Ook Letrozol 2,5-5-7,5 geprobeerd en dat werkte niet, maar ik zit nu aan de Gonal-F (volgens mij in principe hetzelfde als Puregon). Benieuwd of er al wat te zien was op je echo!
--
Ik ben vanochtend voor de 4e echo geweest deze ronde en wederom follikels

[quote quote=10590629]@Billie-Roos: wat is jouw pms-symptoom waar je het aan merkt? Ben je dit weekend al ongesteld geworden of nog in afwachting? Het gevoel van het moeten laten van dingen – zeker nu we (nog) niet zwanger zijn – herken ik heel erg. Inderdaad met lekker uit eten bv. Ik had dit weekend een vrijgezellenfeest van een goede vriendin en volgend weekend weg met vrienden en om dan niet gezellig wat te kunnen drinken, daar baal ik ook enorm van. Ik vraag me af of het kwaad kan, een glaasje wijn, denk van niet. Misschien dat ik dat gewoon ga doen aankomend weekend. @Sammzz: welkom! Ik herken mezelf. Ook Letrozol 2,5-5-7,5 geprobeerd en dat werkte niet, maar ik zit nu aan de Gonal-F (volgens mij in principe hetzelfde als Puregon). Benieuwd of er al wat te zien was op je echo! — Ik ben vanochtend voor de 4e echo geweest deze ronde en wederom follikels

@Ntje: oh balen zeg! Moedeloos word je ervan en dat mag. Hoe is je BMS? Kan een indicatie zijn dat het nog wel gaat werken, maar dat het langer duurt. Zoiets heb ik meegemaakt. Wat gaan ze doen als de 100ie niet werkt? Ik heb gelezen dat de medicatie soms wel aanslaat en de volgende ronde niet meer en dat het vaker gebeurt. En ja, soms wil ik dat wijntje ook maar ik neem het toch niet, alcohol en hormonen zijn toch geen goede combi. Wel fijn dat je wel snel echo's krijgt, bij mij zeiden ze elke keer een week spuiten en dan weer kijken. 

@Sammzz: welkom! Ik heb geen verstand van Puregon, veel succes gewenst!

Ik ben nog niet ongesteld geworden. De PMS klacht is een gevoelige onderkant en dat was alleen vorige week vrijdag. Ik verwacht morgen ongesteld te worden. Heb wel mega veel afscheiding en zulke gevoelige en pijnlijke borsten. Het kan echt nog alle kanten op.

Terug
Bovenaan