Gonal F + Ovitrelle

@Sammzz: spannend. Donderdal alweer terug, dat is best snel alweer zo in 't begin. Hopelijk goeie groei!
@Billie-Roos: oh ja, wanneer is jouw NOD? Heel benieuwd, ook spannend zeg. 
BMS heb ik niet gevraagd. Vorige echo 6mm dus ik denk nu misschien 7? Ook niet gevraagd wat er gaat gebeuren als 100 niet werkt. Ik bekijk het nu maar gewoon even per echo.. Ga volgende week woensdag 2,5 week op vakantie dus hopelijk schiet het wel echt een beetje op anders is deze ronde voor niks en gebeurt er in de vakantie ook niks. Die vele echo's krijg ik omdat er in de eerste ronde dus ineens na 3x (na de 1e echo) prikken 3 grote follikels waren, dus heel snel gegroeid. Hopelijk a.s. donderdag een mooie echo :(

@Ntje: zit je al op 21 dagen prikken eigenlijk? Sorry ben het ff kwijt hoe ver je bent. Bij mij moest ik 21 dagen spuiten voordat er ineens die follikel van 19mm was. En het is nooit voor niets, hoe moeilijk dat ook is om te geloven. Je helpt jezelf er niet mee om die gedachte je te laten opslokken. Misschien is een pauze (in je vakantie) wel het beste om los te komen.
Zelfs in mijn situatie na het verlies van mijn zoontje probeer ik nu nog het nut ervan in te zien, ook al lukt het een ronde niet. 7 rondes letrozol 5mg, eindelijk zwanger en moest ik alsnog mijn zoontje laten cremeren. Mijn NOD is officieel zaterdag 12 nov, maar gelet op de korte luteale fase van vorige ronde (11 dagen) zou het zomaar woensdag kunnen zijn. Dus als ik uiterlijk vrijdag niet ongesteld word, dan test ik op zaterdagochtend.

@Billie-Roos: ik zit nu op 18 dagen prikken. Met de volgende echo heb ik idd 21x geprikt. Ik hoopte in de wachtweken te zitten met de vakantie. Weer een pauze zou ik wel ontzettend balen vinden omdat ik voor en na de Letrozol al meerdere pauzes van meerdere maanden heb gehad. En dan nu 'pas' 2 rondes Gonal, maarja er zit niet zoveel anders op dan het maar gewoon aan te kijken per echo. Heb er inderdaad niet veel aan om er tussendoor te veel mee bezig te zijn..

Ik hoop heel erg voor je dat deze ronde wat wordt, het is je zo gegund (L).

Update: hier helaas nog geen groeispurt. Wederom maandag terug voor een laatste echo deze ronde. Wanneer er dan nog steeds (na 25x prikken) zo weinig groei is, wordt het jammer genoeg de ronde afbreken.

@Ntje: ik hoop voor je dat de komende 3 dagen een groeispurt tot resultaat heeft en dat die Ovitrelle erin kan ?Zul je maar net zien dat het ineens wel werkt. Fijne vakantie alvast!

[quote quote=10591384]@Sammzz: spannend. Donderdal alweer terug, dat is best snel alweer zo in ’t begin. Hopelijk goeie groei! @Billie-Roos: oh ja, wanneer is jouw NOD? Heel benieuwd, ook spannend zeg. BMS heb ik niet gevraagd. Vorige echo 6mm dus ik denk nu misschien 7? Ook niet gevraagd wat er gaat gebeuren als 100 niet werkt. Ik bekijk het nu maar gewoon even per echo.. Ga volgende week woensdag 2,5 week op vakantie dus hopelijk schiet het wel echt een beetje op anders is deze ronde voor niks en gebeurt er in de vakantie ook niks. Die vele echo’s krijg ik omdat er in de eerste ronde dus ineens na 3x (na de 1e echo) prikken 3 grote follikels waren, dus heel snel gegroeid. Hopelijk a.s. donderdag een mooie echo ?[/quote]
---
Jaa ik moet eigenlijk elke keer wel op donderdag terug als ik op maandag ben geweest! Soms ook in het weekend! Dus ben benieuwd. Mocht voor nu de dosis zo laten dus we gaan nog even verder prikken! Gelukkig ook geen overstimulatie! 

@Billie-Roos: niet goed.. nog steeds heel veel follikels die te klein waren (na 21 dagen prikken). Nog 4x met 100 doorprikken. Maandag laatste keer terug deze ronde. Is het dan nog steeds niet goed, afbreken. Moet de Gonal spuiten dus meenemen het vliegtuig in dit weekend. Hoe is het met jou?

@Ntje: ah nee dat is balen! Had zo gehoopt voor je dat je vandaag de Ovitrelle mocht zetten. Hoe voel je je eronder? Na de echo maandag ga je op vakantie dan? Kan je op zijn minst een fijne vakantie toewensen.
Ik heb een positieve Clearblue in handen... Ik kan het nog niet echt geloven eigenlijk.

Terug
Bovenaan