Gonal F + Ovitrelle

@Billie-Roos, wat spannend voor jou ook maar wel fijn om te lezen dat het ook gewoon kan lukken met al onze toestanden :)!
@Ntje, pff wat zuur zeg! Kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt. Eerst steeds te klein en nu ineens te veel. Wat lastig met die doseringen zeg. Ik hoop dat je wel kan genieten van je vakantie en hopelijk kan je het even loslaten. En wat spannend voor jou dan wat de vervolgstap wordt. Hebben jullie hier zelf al over nagedacht in wat jullie zouden willen? Lijkt me erg lastig ook...

Ik heb gisteren voor het eerst de spuit gezet, ik vond het wel even spannend maar achteraf stelde het niet heel veel voor. Ik ga proberen het tussen 20.00 en 21.00 te doen en niet te veel daar van af te wijken. Volgende week dinsdag heb ik de eerste echo, zit dan op dag 10. Ik verwacht dat er dan nog niet veel te zien is maar vind het wel spannend.
Ook heb ik een afspraak bij een acupuncturist volgende week, ik moet zeggen dat ik hier goede verhalen over gehoord heb. En deze ondersteund vaker bij fertiliteitstrajecten. Maar ik lees natuurlijk ook vaak genoeg dat het niets doet. Ben benieuwd in elk geval...

Lieve meiden, ik red het niet echt meer om hier mee te lezen. Maar ik las wel goed nieuws voor een van jullie! Wat spannend! Ik duim voor je!
Na een traject van ruim anderhalf jaar, hadden wij vandaag onze 20 weken echo. En dan realiseer je je ineens hoe onwerkelijk het eigenlijk is en dat na al die maanden medicatie, wachten, teleurstellingen en onzekerheid het nu onze beurt is! De spullen die we uitzoeken zijn nu voor ons en niet meer voor een ander. Twee jaar geleden stapte ik binnen bij de huisarts. Een jaar geleden moest ik ophogen op de letrozol omdat het niet meer werkte, wat het eigenlijk alleen maar slechter maakte. 8 maanden geleden stapte ik over op GonalF/Ovitrelle en inmiddels groeit er een (zeer actief) klein meisje in mij dat het onwijs goed doet. En hopelijk gezond en wel bij ons is volgend jaar april? Het voelde soms als een eeuwigheid, ik weet het nog precies. Maar het kan dus echt, hou vol meiden! Jullie dag komt! ?

[quote quote=10592452]Ik heb net de puregon opgehaald en begin morgen met 50 UI. Vind toch wel even spannend eerste keer prikken… Hoe gaat het bij jullie? Ander vraagje hebben jullie vaste tijden waarop jullie prikken? Hier zeiden ze dat het wel zo’n 4 uur mag verschillen maar ik moet het wel in de avond doen (tussen 18 en 22 uur)[/quote]
Ik prik elke dag om 21:00 ongeveer. Dus om 20.45 eruit halen en dan kwartiertje later spuiten. Ze hebben mij geadviseerd om het zoveel mogelijk op dezelfde tijd te doen, mocht je een keer uit eten gaan of iets dan is het niet erg als je een keer afwijkt, maar liefst op dezelfde tijd! 
-------
Hier een klikje omhoog gegaan en A.S maandag de 21e weer kijken! (75 eenheden)
De dokter benadrukte nog eens goed dat het echt erge PCOS is en daar geen twijfel over is en dat ze daarom extra voorzichtig moeten zijn met ophogen!
Ook werd ik vrijdag ineens ongesteld, dus de dokter maar even gebeld wat ik moest doen, want dit is ook mijn 1e ervaring nog maar natuurlijk! Gelukkig is dit dus heel normaal als je op dag 21 zit, want het is allemaal kunstmatig, dus weer gerust gesteld! ?

Hoi meiden, hoe gaat het bij jullie?
Ik ben vandaag op cyclus dag 10 voor een eerste echo geweest sinds de start van injecties. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi voor deze cyclusdag (6mm) en ze konden zowel links als rechts 1 eitje zien (rond 12,5mm en eentje van 13mm). Daarnaast zaten er nog wel wat kleine follikels. Ik moet nu doorgaan met de eenheden en dan donderdag terugkomen, hopelijk zijn deze eitjes of een daarvan dan doorgegroeid. En hopelijk niet dat de rest ook is doorgegroeid anders moeten ze de ronde afbreken. Vind het wel spannend ik zou het erg vinden om een verloren ronde te hebben...

Lieve dames,
Allereerst gun ik jullie van harte een wondertje!
Wij hebben zelf 4 jaar moeten wachten op onze oudste zoon. Dus een succes verhaal qua iui. Clomid deed niet veel. Later overgestapt op gonal F bij ronde 6 gaven we de hoop eerlijk gezegd al op maar ineens was daar een positieve test. En nu hebben we 2 gezonde jongens (de 2de was spontaan na een vroege miskraam die tussendoor kwam)
Bijwerkingen had ik niet meer dan bij clomid. 
Ik gun het jullie allemaal zo heel veel succes met deze weg 
Liefs marjolein 

@marjolein dank voor je berichtje en wat fijn dat het jullie gelukt is na al die tijd.
Ik ben vanmorgen weer voor een echo geweest en ik baal enorm. Rechts een mooie van 15mm maar links zijn ze allemaal doorgegroeid en 5 stuks van rond de 12 a 13mm. Ik moet morgen nog 1x terugkomen om te checken maar ze verwachten dat deze helaas ook meegroeien en dan moeten we de ronde dus afbreken. Pff wat een ellende, lijkt het eindelijk wat te doen en dan moet het alsnog weer afgebroken worden. Moet nog een beetje hoop houden voor morgen maar dit voelt wel echt weer als een klap in t gezicht.

Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier! Gisteren voor het eerst begonnen met gonal F. Ik durfde hem niet zelf te zetten gelukkig mijn man wel. Vind het allemaal heel spannend. Heb hiervoor 7 rondes letrozol geslikt wel met goede eisprong maar helaas niet zwanger. as dinsdag mijn eerste echo. Ben zeer benieuwd!

@EVol wat ontzettend vervelend hopelijk is er maar eentje of twee doorgegroeid!

@Tulpje, spannend voor jou. Fijn dat je man het bij je wou doen. Bij mij juist niet hahaha hij moet er echt niets van hebben. Ben benieuwd naar je echo aankomende dinsdag! 

Hier erg balen ja inderdaad, ben gisteren gebeld dat ze de afspraak verzetten naar morgen, vandaag was te vroeg om nog goed echt iets te kunnen zien. Heb nog gevraagd of ik de dosis dan niet moest verlagen maar dat was niet zo volgens hen. Dus nog een dagje in spanning en dan morgenvroeg maar afwachten. Inmiddels hele internet afgezocht naar mensen in mijn situatie en of de boel toch door kon gaan, maargoed dat levert niet veel op want het is erg wisselend. Ergens nog een beetje hoop maar gisteren toch ook wel even een flink potje lopen janken, nouja morgen in elk geval dan geen onzekerheid meer.

Terug
Bovenaan