Gonal F + Ovitrelle

Hoi hoi,
Hier super nieuws! Er zit een Follikel links/Rechts van ongeveer 18.5mm!! Ik kan vanavond dus Ovitrelle spuiten! Dit wordt onze 1e poging ?

Hier echt kloten nieuws. Er was niet veel veranderd en ze moeten het afbreken. Kwam echt even erg hard binnen en begon daar al met huilen. Wat een kut zooi. Later nog even gebeld omdat ik met vragen zat maar ze kunnen echt niks doen. Nu wachten tot ik zelf ongesteld wordt. Misschien door een eisprong of mijn lichaam breekt het zelf weer af. Als ik na 3 weken nog niet ongesteld ben moet ik een kuurtje om menstruatie op te wekken. In het ergste geval dus 5 weken verder voor we weer wat kunnen. Ik zit er echt even helemaal doorheen. Al bijna 2 jaar ellende en t komt er nu even allemaal uit geloof ik. Lieve dames succes de komende tijd, ik trek mij even terug en ben er weer als we weer aan de gang mogen.

Vandaag eerste meting cyclusdag 9. Follikel van 11 en baarmoederslijmvlies van 4. Groeit een follikel extra snel met gronal f als hij groeit dan een normale groei? Wanneer verwachten jullie dat ik mijn eisprong mag opwekken? M'n follikel is niet eerder zo groot geweest in zo'n vroeg stadium. Hiervoor had ik letrozol. Volgende echo heb ik vrijdag ben bang dat hij dan al veel groter is en heel snel groeit door het doodspuiten. Groeien de follikels sneller met gronal f?

[quote quote=10594542]Vandaag eerste meting cyclusdag 9. Follikel van 11 en baarmoederslijmvlies van 4. Groeit een follikel extra snel met gronal f als hij groeit dan een normale groei? Wanneer verwachten jullie dat ik mijn eisprong mag opwekken? M’n follikel is niet eerder zo groot geweest in zo’n vroeg stadium. Hiervoor had ik letrozol. Volgende echo heb ik vrijdag ben bang dat hij dan al veel groter is en heel snel groeit door het doodspuiten. Groeien de follikels sneller met gronal f?[/quote]
-----
Gaat wel goed komen hoor! Ik begon bij een lage dosis. Toen een paar dagen 75 gespoten en pas 4 dagen erna was hij 18.5mm!
Ik heb afgelopen vrijdag Ovitrelle gezet en zit in mijn wacht fase van +- 14 dagen! (Spannend en ergens frustrerend omdat je wilt weten hoe of wat) hihi

[quote quote=10594677]@samzzz dank voor je reactie! Welke cyclusdag mocht je ovitrelle spuiten? Sterkte in de wacht fase! Zal vrijdag een update geven![/quote]
----
Bij mij was het de 1e ronde bij dag 27 pas. Ik begon met 66.6 alleen toen verdween de follikel. Dit kan als ze onder de 14mm zijn. Toen moest ik 17 dagen dezelfde dosis doen voor ze mogen verhogen (dus eigenlijk 17 dagen verloren dan) en toen 2x een klikje omhoog gegaan en nu bleek 83 goed te zijn dan. Mocht het niet lukken en ik wordt ongie mag ik op dag 3 ook bij 83 beginnen zodat het niet weer 27 dagen duurt :) 

@Sammz dank voor je antwoord:)
Vandaag geweest ei is 16,5 morgen avond mag ik ovitrelle spuiten. Wanneer is het handig om seks te hebben? 

Terug
Bovenaan