Gonal F + Ovitrelle

[quote quote=10594944]@Sammz dank voor je antwoord:) Vandaag geweest ei is 16,5 morgen avond mag ik ovitrelle spuiten. Wanneer is het handig om seks te hebben?[/quote]
---
Oehh das goed en snel gegaan! Mijn Gyn zei dat 1x genoeg was dus de avond van ovitrelle spuiten. Wij hebben het dan dus de avond gedaan en de ochtend erna (zodat mijn man smiddags een biertje kon drinken met zijn pa) dit mocht hij niet op de dag zelf van mij ?

@sammzzz welke cyclusdag zit je nu?
ik heb de volgende dag pas seks gehad om 17:00 zat de ovitrelle gezet.
Hopelijk niet te laat...

@Evol: wat een rotnieuws. Ik zit in hetzelfde schuitje dus weet hoe je je voelt :( Hoe voel je je inmiddels?
Ik ben terug van onze (gelukkig heerlijke) huwelijksreis. Op vakantie ongesteld geworden dus zit inmiddels op cd 10. Vanochtend geweest voor een echo. Er waren in beide eierstokken nog wel meerdere kleine follikels te zien en ook wel 2/3 grotere. Dat zijn vermoedelijk cystes/restjes van de vorige ronde, dus dat is vervelend. Ronde van maximale overstimulatie en nu ook nog eens cystes eraan overgehouden. Omdat ik niet meer op cd 3 zit moet ik deze ronde "uitzitten" en afwachten of ik over een kleine 3 weken uit mezelf ongesteld word. Anders ook opwekken menstruatie en dan weer op cd3 beginnen met nieuwe dosis Gonal. Nouja, als de restjes tegen die tijd zijn opgeruimd dan.. Moedeloos word je ervan. Al sinds 20 oktober geen echte kans gehad en daarvoor heel 2022 eigenlijk ook niet want letrozol werkte niet. 
Het nieuwe doseringsplan wordt hoog inzetten en dan de dosis juist afbouwen zodat er hopelijk max 2/3 eitjes doorgroeien. Ik geef jullie t.z.t. wel weer een update. 

@Tulpjee en Sammzz: veel succes en sterkte met de wachtweken!

[quote quote=10595344]@sammzzz welke cyclusdag zit je nu? ik heb de volgende dag pas seks gehad om 17:00 zat de ovitrelle gezet. Hopelijk niet te laat…[/quote]
---
Dag 39 en 11 dagen na Ovitrelle. Heb wel al testen gedaan maar voor nu negatief. Ik wil het A.S vrijdag nog een keer proberen op dag 14 en anders zal ik van het weekend denk ik wel ongesteld worden? Zo niet dan nogmaals een test doen denk ik en contact opnemen met het ZH! 
Ik denk zelf dat het komt omdat ik pas op dag 27 ovitrelle mocht spuiten. En zou het niet erg vinden om dan evt in de volgende ronde sneller te zijn. Maar het wachten is vreselijk! ?

[quote quote=10595494]@Sammzz: een (betrouwbare) test doe je eigenlijk pas 14 dagen na de eisprong en dus 16 dagen na Ovitrelle ?[/quote]
-- 
Ja ik weet het hihi, ik heb er genoeg dus wilde vrijdag en zondag nog testen ?

[quote quote=10595587]@sammzz nog even spannend dan ik zit op 3 dpo.[/quote]
---
Jaa dit vind ik het vervelendste het 2 weken wachten en niet weten wat er gaat komen! ?
Ik sta er op zich neutraal in wat de uitslag ook gaat zijn! 
Jij ook nog succes met wachten!

Terug
Bovenaan