Gonal F + Ovitrelle

Hier helaas geen succes! Vandaag dag 14 ongesteld geworden dus mag a.s zondag weer beginnen aan ronde 2! Hopelijk een kortere ronde deze keer! Heb al gebeld voor de 1e echo die staat op 19 dec!
Ook ga ik dan aankaarten over dat ik mijn man onderzocht wil hebben. Aangezien ik daar best een goede rede voor heb na een motor ongeluk en ik dit al wel een aantal keer heb aangekaart maar er niet echt op in gegaan is! 
Hopelijk de volgende ronde meer succes! ?

Goedemorgen! Vandaag 11de dag na Ovitrelle. Ligt positief maar het is in afloop op alle testen. Dus ovitrelle nog denk ik..
Wanneer waren bij jullie de testen negatief? 

[quote quote=10596722]Goedemorgen! Vandaag 11de dag na Ovitrelle. Ligt positief maar het is in afloop op alle testen. Dus ovitrelle nog denk ik.. Wanneer waren bij jullie de testen negatief?[/quote]
---
Ik was toen al negatief! ? Op dag 13 savonds veel buikpijn en toen op dag 14 ongesteld geworden. Als het wel gelukt is staat dag 16 voor testen ?

Hi dames ik meld mij weer. Zal straks even bijlezen hoe het met jullie gaat maar heb even een vlugge vraag aan jullie...
Ik werd vrij snel weer ongesteld en zit nu op dag 10 en vanmorgen echo gehad. Er zitten 2 eitjes 1 van 15mm en 1 van 13mm. Ze adviseerden mij om vanavond nog Puregon (zelfde als Gonal) te spuiten en morgenavond Ovitrelle voor een eisprong. Zodat die kleine dan waarschijnlijk niet meespringt en de kans op tweeling verkleint aangezien daar risico's aanzitten. Dan zou die van 15 dus 17mm zijn morgenavond.
Al met al erg goed nieuws dus, maar er is natuurlijk een stemmetje wat zegt ja met 1 lukte het ook elke keer al niet, zal ik gewoon nog 2 avonden Puregon zetten en dan zaterdagavond de Ovitrelle, dan zit er hopelijk 1 van 19mm en 1 van 17mm en springen ze allebei, dan hebben we dubbel kans en is er hopelijk 1 raak.
Nog maar eens bespreken hoe mijn man erover denkt... Wat zouden jullie doen? En is Ovitrelle bij 17mm niet te vroeg, groeit wordt het dan wel een goeie eicel?

@Evol wat een goed nieuws. Ik zou gewoon het advies opvolgen hoor!

Momenteel zit ik 12 dagen na ovitrelle. Geen klachten en het lijkt of de zwangerschapstest een heel heel klein beetje oploopt. Hoop het zo! 

@Tulpjee: hoe is het nou!
@Evol: ooh dat is goed nieuws :) toch niet zo lang wachten gelukkig en zelfs nog een kans in '22 fijn! Ik snap je gedachtes. Zou die zelf met het ziekenhuis bespreken en dat je zelf wel een goed/beter gevoel zou hebben bij twee follikels die op springen staan dan één. Hoe zij de risico's inschatten? Maarrr inmiddels is de keuze al gemaakt haha, benieuwd wat het is geworden!

Terug
Bovenaan