[quote quote=10608062]Hoi allemaal, Ik heb wel eens een topic geopend, maar lees dat hier toch meer interactie is. Veel goede verhalen gelezen, hoop dat ik ook een goede afloop krijg. Zal kort even vertellen wie ik ben en waar ik tegenaan loop. Ik ben 28 en mijn man 32 en proberen nu al 2 jaar zelf kinderen te krijgen. Helaas zonder succes. Allebei getest, maar alles is in orde. Besloten om 2023 opnieuw te beginnen en te starten met IUI. Februari was onze eerste ronde. Begonnen met Chonal F 50cc, dit ging goed, maar uiteindelijk toch mn eitje geslonken/weg. Dosis verhoogd naar 75cc en daarmee groeide het wel door en kon ik de ovitrelle spuiten en geinsemineerd worden. Helaas werd ik na een week al ongesteld. Oorzaak weten ze niet, een vroege afstoting. Gebeurd dit de volgende keer weer, dan krijg ik er iets voor. Vorige week gestart met ronde 2. Gelijk begonnen met 75cc. Vandaag, na een week de eerste echo gehad. Geen groei ? snap er helemaal niks van. Dosis weer verhoogd naar 100cc, hopelijk doen ze iets dan. Zondag vliegen wij naar Athene, hoop dat mn eitjes een groeispurt maken en dat ik voor zondag nog geinsemineerd kan worden, Athene zou een goeie afleiding zijn dan. We gaan het zien, maar ik snap er niks van. Iemand ervaring met het spuiten van chonal f zonder dat het iets doet? Ik raak gefrustreerd van dit alles….[/quote]
----
In het begin is het idd heel erg zoeken naar de juiste dosis en de follikels kunnen verdwijnen als ze te klein zijn. Dit heb ik zelf ook ervaren.
Het hoeft ook niet zo te zijn dat 100 goed is voor elke ronde, dat is het vervelende van dit alles.
Zelf spoot ik met Puregon dat is bijna hetzelfde en heb de 1e en 2e ronde ook moeten zoeken en 3e ronde was gelijk gebleven aan eind 2e ronde!
Succes!