Gonal F + Ovitrelle

Hoi dames, 
Ik verwacht ergens de komende dagen ongi te worden en dan kan ik gaan starten. Hopelijk natuurlijk gewoon niet. 
Maar ik heb gister voor het geval dat alvast mijn manager ingelicht over ons traject. Ze had echt niet beter kunnen reageren. Ze zei op een gegeven moment ook: er zijn wel belangrijkere dingen in het leven (dan werken dus) en dat is dit zeker. Ze vond het ook echt super fijn dat ik zo iets persoonlijks toch met haar deelde. Het is natuurlijk voor ons beide wel makkelijker. Ik mag ook vaker thuiswerken als het nodig is en ik mag ook ziek zijn als ik last heb van bijwerkingen. Dus echt boven verwachting fijne reactie, dus ik maak me echt nergens meer zorgen over. Ik kan gewoon mijn traject doen en hoef niet over werk na te denken (tuurlijk probeer ik wel rond mijn meetings te plannen en niet tijdens). 
Ik had het ook met mijn man erover en als het net onze vakantie straks niet uit zou komen gaan we niet of later. Dus komt helemaal goed!! 
Ik moet zeggen dat ik zelf ook er soort van zin in heb. Het voelt echt een beetje raar, maar ik denk dat ik echt gewoon nieuwe hoop heb dat nu ergens in de komende maanden er ook echt een zwangerschap gaat komen. En dat prikken maakt me niet zoveel uit, dat kan ik wel.

@frasseke wat fijn dat je leidinggevende zo prettig reageerde! Een nieuwe manier geeft toch ook meer hoop he. 
Ik zit zelf op het wachtbankje nu. Maar ik heb de laatste nachten echt rare dromen/nachtmerries. Ze slaan ook echt nergens op. Zou dat kunnen komen door gonal f of door gonasi? ? Anderen die dit ook hebben? 

@Frasseke fijn hoor dat ze het zo goed oppakken. Ik vond het toen echt meer ruimte geven voor mezelf om me niet meer zo druk te maken over de combinatie met werk en hoe ik het zou moeten doen.
Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt om te beginnen! Ik vond het prikken ook wel meevallen hoor, ja de eerste keer was even gek en spannend maar je went er erg snel aan. 
@Ninna we gaan gelijk op he. Ik merk niet zoveel, voel me verder wel goed. Ik heb altijd heel erg rare dromen, maar dat had ik ook al voor de medicatie haha. Geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben (bij mij dus niet).

@evol ja we gaan gelijk! Spannend! Scheelt dat jij nog afleiding hebt door je vakantie of niet? Ik vind het wachten nu wel lastiger dan met letrozol.. ? Maar we kunnen niet anders he.
Ik voelde vanmiddag wel een steekje in mn onderbuik en bleef ook even aanhouden en toch erg moe. Geen idee of dat wat is, maar ga het niet allemaal googlen of extra hoop krijgen. Zal mss ook wel weer een reactie op al die hormonen zijn. 

Hoi allemaal,
Ik heb wel eens een topic geopend, maar lees dat hier toch meer interactie is. Veel goede verhalen gelezen, hoop dat ik ook een goede afloop krijg. Zal kort even vertellen wie ik ben en waar ik tegenaan loop.
Ik ben 28 en mijn man 32 en proberen nu al 2 jaar zelf kinderen te krijgen. Helaas zonder succes. Allebei getest, maar alles is in orde. Besloten om 2023 opnieuw te beginnen en te starten met IUI. Februari was onze eerste ronde. Begonnen met Chonal F 50cc, dit ging goed, maar uiteindelijk toch mn eitje geslonken/weg. Dosis verhoogd naar 75cc en daarmee groeide het wel door en kon ik de ovitrelle spuiten en geinsemineerd worden. Helaas werd ik na een week al ongesteld. Oorzaak weten ze niet, een vroege afstoting. Gebeurd dit de volgende keer weer, dan krijg ik er iets voor. 
Vorige week gestart met ronde 2. Gelijk begonnen met 75cc. Vandaag, na een week de eerste echo gehad. Geen groei ? snap er helemaal niks van. Dosis weer verhoogd naar 100cc, hopelijk doen ze iets dan. Zondag vliegen wij naar Athene, hoop dat mn eitjes een groeispurt maken en dat ik voor zondag nog geinsemineerd kan worden, Athene zou een goeie afleiding zijn dan.
We gaan het zien, maar ik snap er niks van. Iemand ervaring met het spuiten van chonal f zonder dat het iets doet? Ik raak gefrustreerd van dit alles....

[quote quote=10608062]Hoi allemaal, Ik heb wel eens een topic geopend, maar lees dat hier toch meer interactie is. Veel goede verhalen gelezen, hoop dat ik ook een goede afloop krijg. Zal kort even vertellen wie ik ben en waar ik tegenaan loop. Ik ben 28 en mijn man 32 en proberen nu al 2 jaar zelf kinderen te krijgen. Helaas zonder succes. Allebei getest, maar alles is in orde. Besloten om 2023 opnieuw te beginnen en te starten met IUI. Februari was onze eerste ronde. Begonnen met Chonal F 50cc, dit ging goed, maar uiteindelijk toch mn eitje geslonken/weg. Dosis verhoogd naar 75cc en daarmee groeide het wel door en kon ik de ovitrelle spuiten en geinsemineerd worden. Helaas werd ik na een week al ongesteld. Oorzaak weten ze niet, een vroege afstoting. Gebeurd dit de volgende keer weer, dan krijg ik er iets voor. Vorige week gestart met ronde 2. Gelijk begonnen met 75cc. Vandaag, na een week de eerste echo gehad. Geen groei ? snap er helemaal niks van. Dosis weer verhoogd naar 100cc, hopelijk doen ze iets dan. Zondag vliegen wij naar Athene, hoop dat mn eitjes een groeispurt maken en dat ik voor zondag nog geinsemineerd kan worden, Athene zou een goeie afleiding zijn dan. We gaan het zien, maar ik snap er niks van. Iemand ervaring met het spuiten van chonal f zonder dat het iets doet? Ik raak gefrustreerd van dit alles….[/quote]
----
In het begin is het idd heel erg zoeken naar de juiste dosis en de follikels kunnen verdwijnen als ze te klein zijn. Dit heb ik zelf ook ervaren.
Het hoeft ook niet zo te zijn dat 100 goed is voor elke ronde, dat is het vervelende van dit alles.
Zelf spoot ik met Puregon dat is bijna hetzelfde en heb de 1e en 2e ronde ook moeten zoeken en 3e ronde was gelijk gebleven aan eind 2e ronde!
Succes! 

[quote quote=10608412] —- In het begin is het idd heel erg zoeken naar de juiste dosis en de follikels kunnen verdwijnen als ze te klein zijn. Dit heb ik zelf ook ervaren. Het hoeft ook niet zo te zijn dat 100 goed is voor elke ronde, dat is het vervelende van dit alles. Zelf spoot ik met Puregon dat is bijna hetzelfde en heb de 1e en 2e ronde ook moeten zoeken en 3e ronde was gelijk gebleven aan eind 2e ronde! Succes![/quote]
Hoihoi, 
Mn follikel was eerst groot en daarna weer geslonken helaas. 
Deze 2e ronde hebben wij helaas moeten afbreken. Nadat de dosis weer was verhoogd zat er nog steeds geen groei in. Wij gaan dit weekend naar Athene, dus geen ruimte voor echo's en daarmee deze rond gestopt. Better luck nexttime ?

Terug
Bovenaan