Gonal F + Ovitrelle

Zooo! Geweldig! Toch voorzichtig gefeliciteerd! ? 
Sinds vandaag heb ik hele gevoelige tepels en wat misselijk.. toch reactie op ovitrelle. Komende twee weken duimen draaien... 

Wanneer mag je testen van het ziekenhuis? Hoop dat je de wachtweken een beetje vlot doorkomt. Eindeloos kunnen die duren hè!
Wij mochten dus officieel vandaag testen. Hij is nog steeds dik positief en CB zegt ook hartstikke zwanger :) we hebben onze eerste echo de 30e. Zó blij! Hier hebben we 2.5 jaar op gewacht

Ohhh zó fijn! Helemaal super ❤️En geeft mij ook weer hoop :) Ik mag 22 januari testen?
En hou 'm vast daar binnen he! Hopelijk heb je niet veel vervelende klachten!

Hahaha mooi gesproken! Ik doe m'n best ;) 
Ga je tussentijds testen of ben je meer relaxt en test je de 22e? Zo spannend! Hoop dat de dagen omvliegen voor je.. komt de 30e ook sneller dichterbij ;) het is zo bizar dat nu die ene soort wachtweken voorbij zijn je gewoon weer in een compleet nieuw soort wachten terecht komt.. 
Anyways, kwaaltjes... mijn tetten staan nu al op klappen, heb best wel flinke menstruatiekrampen en was vandaag zó duizelig dat ik eerst even noest liggen voor ik kon autorijden. Oeps. Maar ik draag ze met liefde. Hoop alleen niet dat een voorbode voor een hele heftige zwangerschap is ;) 

Ik ga proberen niet voor de 22ste te testen... meestal test ik wel vanaf paar dagen voor NOD, maar dan geloof ik de negatieve test toch niet.. onder het mom van, het is ws toch te vroeg.. 
Oh dat begrijp ik!! Nu je eenmaal zwanger bent, is het zwanger blijven bijna spannender dan de cyclus-wachtweken denk ik!
Komt vast goed!! ??

Heey meiden,
Ik lees even mee.. ik heb morgen weer een afspraak met mijn gynaecoloog omdat de Clomid helemaal niets doet, geen eisprong.. ik heb pcos.. wss moet ik overstappen op injecties.. spannend!! Ik ben zo bang voor naalden, laat staan mezelf prikken ?
@bo-belle, gefeliciteerd!!! Hoop voor je/jullie dat je zwangerschap goed gaat verlopen! :)
Gr Lisette

Hoi Lisette,
Vervelend dat de clomid niets doet! Hoelang slik je al clomid? En welke dosis?
Ik heb een half jaar 50mg geslikt. Kreeg wel elke maand een ovulatie, op dag 21.
Nu over op gonal F en Ovitrelle, slaat beter aan, want een mooie eisprong op dag 15! 

Spuiten is ook spannend. Vond ik ook. Even overheen zetten! Mij valt het alles mee!! En anders evt je partner laten prikken?

Wanneer moet je starten?
Groetjes Charlot

@charlotte: ik heb 1 ronde 50 geslikt en 1 ronde 100.. daarvoor jaar bezig om zelf te proberen .. 
Met Clomid had ik ook veel last van bijwerkingen, met het ergste, hele lijf onder het eczeem.
Ik weet nog niet wanneer ik moet beginnne, ik las op internet dat in de meeste gevallen de tweede stap injecteren is.. dus daar ga ik nu vanuit eigenlijk. Maar dat hoor ik morgenmiddag allemaal als het goed is .. ik ben opeens sinds vandaag ook zenuwachtig erover.. en m'n emoties schieten even alle kanten op.. ik probeer het morgen maar gewoon over me heen te laten komen.. 
Hoe gaat het bij jou? Mooie eisprong dus al!? Nu wachten... Het moeilijkste...
M'n vriend is miss wel banger dan naalden dan ik haha dus dat hij mij prikt zit er denk k niet in :p
Gr Lisette

Terug
Bovenaan