Gonal F + Ovitrelle

@Bo-Belle, hahaha dat wetenschappelijk testlab is zeer herkenbaar. Ik struin ook werkelijk alles af.... Ik heb 3 en 4 dagen na de Ovitrelle getest om te kijken of ie uberhaupt positief werd. En dit was ook zo.
Inmiddels 8 dagen na Ovitrelle... ik heb enorm brandende tepels. Voor de rest voel ik me -buiten moeheid- prima. Die ovitrelle viel me alles mee, buiten wel gewoon wat vervelende loomheid.
Weer testen vind ik heel eng. Toch bang voor teleurstelling of dat ik verkeerde conclusies ga trekken. Ik probeer nog een week te wachten.
Fijn dat je je goed voelt! Vervelend van de krampen, maar er gebeurd natuurlijk ook veel in de baarmoeder! Dus dat die reageert is niet zo gek. Zolang er maar geen bloedverlies komt! Nog even geduld voor de echo! Spannend!!

Oh wat spannend Charlotte! Als ik zo mijn aantekeningen bekijk dan kreeg ik op dag 10 na de ovitrelle wel weer echt pijntjes in mijn borsten en buik. Dat had ik vlak na de prik ook maar zakte dus ook wel weer weg, en kwam dus ook weer terug :) 
Ik herken die brandende tepels wel! Gister heb ik ze de hele avond vast moeten houden omdat ze behoorlijk pijn deden haha. Jammer voor mn partner want die wilde ook meedoen maar dat mocht niet :p
Vandaag de laatste test gedaan... de 10e hebben we een digitale clearblue gedaan die 1-2 weken aangaf. Ik was toen 4 weken zwanger dus had zelf stiekem wel 2-3 weken verwacht. Dus als laatste check deed ik vandaag een test om te zien of het wel goed opliep. En de test gaf 3+ aan! (ben nu dan 4.5) Nu stop ik met testen en ga ik het geloven hoor haha

Nou ik heb gisteren een gesprek gehad.. heb utrogestan mee gekregen, die moet ik vanaf de inseminatie gebruiken om te vroeg bloedverlies te voorkomen. Ook heb ik te horen gekregen dat als deze keer niet goed is we meteen een icsi traject in gaan.. heb er hele gemengde gevoelens bij! 
Nou Charlotte hopen dat het raak is bij je! Gelukkig voel je wat dingen dat bewijst toch maar weer dat de zooi die we spuiten toch ècht wat doet.
Chantal ja rot dat iui waarschijnlijk niks heeft gedaan voor jullie.. Maar misschien toch nog deze ronde geluk? ?Duim met je mee
Lisette nee heb geen clomid gebruikt. Na 2 jaar zelf zonder resultaten in het iui traject beland. Had van mezelf ook gewoon eisprongen. Moet zeggen ben nu van 75 naar 50 gegaan en de rijping van de eitjes gaat nu veullll langzamer. 
Bo belle gelukkig nog steeds baby on board! Geniet van je zwangerschap!

@Jilla Hoeveelste poging IUI is dit nu dan? Waarom willen ze overstappen op icsi? 
Ik gebruik trouwens ook utrogestan ivm luteale fase van 8-9 dagen. Met utro is dit tot nu toe steeds mooi verlengd. Ik krijg dan ong 2-3dgn na stop utro mijn menstruatie weer.Is dit de eerste keer dat je utro gaat gebruiken?
Mijn borsten nogsteeds gevoelig. Maar lijkt wel wat af te nemen. Verder voel ik niks. Beetje depri.... omdat ik nu eigenlijk stiekem al op zie tegen weer de klap van de maand ?
Maargoed, ik probeer positief te blijven!

Dit is mijn 2e ronde! Hadden de vorige keer maar 600.000 goede zaadjes na opwerking dus dat is veel te weinig.. utrogestan gaat de eerste keer zijn deze ronde ivm te korte luteale fase ook. Had de vorige keer 7 dagen na iui al start menstruatie dus ik hooooop dat het bij mij net zo goed werkt als bij jou!!
Ja meid ik ken het.. Maar weet je ooit zijn wij ook aan de beurt ? ons geduld wordt alleen wat langer op de proef gesteld.

Jilla laten we hopen dat icsi niet nodig is! Maar hebben jullie alweer inseminatie gehad? Of gaan ze er gewoon vanuit dat er na opwerking niet genoeg overblijft? Of ga je om een andere reden misschien meteen door naar icsi? Wat een vragwn, sorry, haha! 
Hier gelukkig inderdaad nog baby on board :) gek hoor!
Charlotte hier valt ook geen touw aan de kwaaltjes vast te knopen. Die komen en gaan, en wisselen elkaar dan ook nog af... heb je nog getest of de ovitrelle uit je lijf is? De 22e is al inzicht!

Bo belle nee de 2e keer moet nog gebeuren en daar hangt alles vanaf.. want als het 2x onder de miljoen is dan wil ze meteen stoppen  met de iui. Had het wel verwacht maar toch even slikken. Vorig jaar was zogenaamd de kans te groot op succes en moesten we zelf proberen tot we 2 jaar bezig waren en nu is het ineens zo slecht dat we misschien meteen naar icsi moeten. Heb soms echt mn vraagtekens bij die dokters ?

@ Bo-Belle, nee ik heb niet meer getest of de ovitrelle eruit is... ik ga ervan uit dat als de test 16dgn na ovitrelle positief is... het niet meer vd ovitrelle is. Als ik nu negatief test is al mijn beetje hoop al verloren... 
Die kwaaltjes is idd geen pijl op te trekken.... sommige ook een beetje psychisch denk ik ? De 30ste komt ook dichtberij! Zo fantastisch als je straks gewoon een kloppend hartje ziet❤️
@Jilla, idd.... ooit zijn wij ook aan de beurt ?... heel hard duimen voor de 2e ronde IUI!! 

Terug
Bovenaan