Gonal F + Ovitrelle

Dankjewel Lisette!
Ik vond de gedachte om mezelf te moeten prikken verschrikkelijk. Tijdens het bloedprikken kijk ik altijd angstvallig weg en word ik helemaal naar. Het leek me echt een hele heftige opgave. 
Gelukkig kreeg ik in het ziekenhuis een prikinstructie van een schat van een mens. Super rustig, heel begripvol. Was heel duidelijk en geduldig. Zat er namelijk te janken als een kleuter. Ik was vooral bang dat ik niet goed zou worden en angst dat het pijn deed. Op een gegeven moment dacht ik "fuck it, mijn oma was 90 en moest zichzelf elke dag prikken en die kon het ook gewoon!" 
En het prikken gaat heel soepel en is echt vrijwel pijnloos! Heb van de 11 prikkwn, 2x gehad dat ik dacht "oh deze voelde ik" maar dat was meer een krasje omdat ik slordig de naald eruit haalde. Kortom ik vind het dus ook ontzettend meevallen maar die rust kwam echt pas met de eerste prik. 
Succes bij de gyn morgen! Hoop dat je snel een behandeling krijgt die bij je aansluit!

@bo-belle, ja precies.. kunst is om je gedachte op 0 te zetten en het te doen.. ik heb twee kinderen uit m'n vorige relatie.. en dan denk ik ook van, zit ik nu te piepen over mezelf gaan prikken .. te belachelijk voor woorden eigenlijk.. haha 
Ik heb vanmiddag ook een huilbui gehad van de zenuwen en gewoon de hele situatie dat je voor je gevoel faalt omdat je lichaam niet werkt, je wilt zo graag .. ook m'n vriend, heeft nog geen kind van zichzelf, wil je ook zo graag dat alles geven.. nouja, al dat emotionele gedoe! ? Hopelijk voel ik me weer positief na de afspraak morgen :) 
Gr Lisette

Nou, net de afspraak gehad bij de gynaecoloog en ik moet indd gonal F gaan spuiten .. maar eerst heb ik weer tabletten mee om een bloeding op te wekken en op de dag dat m'n menstruatie begint bellen om op de 3e cd een echo en m'n prikles te doen... Spannend hoor! Heb allemaal foldertjes mee om me goed in te lezen.. ben wel weer wat positiever na deze afspraak, ondanks ik mezelf moet gaan prikken ?
Gr Lisette

Spannend lisette! Wel fijn toch? Voor mij voelde dat echt als een grote stap in de goede richting.
Zit nu in de 2e iui ronde en spuit 50 eh gonal f. Vorige maand 75 maar daar kreeg ik teveel grote eitjes van.

Heey Jillla,
Ja super spannend.. en voelde indd voor mij ook zo, dat dit een goede stap is.. 
Ohh dat reageer jij dus wel erg goed erop.. ik moet wss beginnen met 75 of 100 zeiden ze.. heb jij hiervoor ook Clomid gebruikt? Werkte dat niet? Of had je wel eisprongen erdoor? 
Gr Lisette

Hier ook zelfde schuitje
Heb 9 maanden aan de clomid 50mg gezeten. 
Toen gonal f met ovitrelle en dan nog natuurlijk vrijen.
Nu zitten we op iui 5de keer met gonal f en ovitrelle.zijn inmiddels al aangemeld voor ivf over 2 maanden.
Als deze 2 maanden niks is

@Lisette, spannend! Maar wel fijn dat je met een positief gevoel naar huis bent gegaan. Hou dat vast?! Hopelijk komt je menstruatie snel op gang en kun je starten met de Gonal.
@Jillla, hopelijk reageer je beter op een lagere dosering! Wanneer mag je weer voor echo?
@Chantal, ook spannend zeg. Hopelijk is die 5e ronde gewoon raak en hoef je niet over op IVF! Zit je ook op het wachtbankje nu? Of nog aan het spuiten?
Ik moet nog een week wachten met testen... heb heel gevoelige tepels en ben moe. Maar ik denk dat dit nog van de ovitrelle is. 

@Bo-Belle, hoe voel je je? Vraagje: zijn jouw testen negatief geweest na de ovitrelle? 

Spannend Lisette! duimen dat snel je menstruatie begint, dan kan je lekker door! 
Charlotte ik heb 1 dag een negatieve test gehad, dat was zaterdag de 4e. Dus dat was 8 dagen na inseminatie en 9 dagen na ovitrelle. Daarna liepen mijn testen rustig aan weer op, heb wel nog een tijd getwijfeld of dit nou van mezelf was of het toch nog van de ovitrelle was.. dus mijn huis veranderde in een soort wetenschappelijk testlab ;) en heb als een neuroot elke dag getest haha 
Nu voel ik me top! Wel veel buikpijn en s nachts flinke krampen. Maar vooralsnog hartstikke zwanger :) Hoe gaat het met jou? Heb je last gehad van de ovitrelle? 

Terug
Bovenaan