Grappige uitspraken....

Ik vertelde mijn zoon van bijna 3 dat het jongentje bij wie we op visite zouden gaan op dezelfde dag is geboren als hijzelf. Ik vroeg of hij dit wel wist. Hij zei "Boren maakt lawaai!"

Onze andere zoon is gek op voetballen. Vorige zomer kwam hij heel trots vertellen (toen was hij 3) dat hij de bal op het dak had geschoten: "Mama ik heeft de bal op het dak gescheten!"

Groeten Natasja (moeder van Twan, Yvar en Sven)
 
ze was 3 jaar denk ik en het was net sinterklaas geweest
we lopen op straat en zien een donkere jongeman(bijna zwart)kijk mam nog een zwarte piet!!

en een keer sta ik naast een vrouw (indo denk ik)met een rode stip op dr voorhoofd
wat heeft u een grote pukkel!!?
pfffffffff lekker hoor

gelukkig hebben we er nu 1 van bijna 2 dus er zal wel meer van dit aan komen
 
toen wij van de zomer op vakantie gingen, waren ze aan de kant van de weg aan het maaien. Er lagen al enkele rollen gras langs de kant. Zegt mijn zoontje opeens: He mam, kijk, bami   !!!!
 
Ons zoontje van 2jr3mnd is aardig bekend met Sinterklaas en Zwarte piet (voor hem Klaas en Piet). Hij heeft hen 2 keer live gezien: de intocht in de stad, en de intoch in de wijk.
Afgelopen week zag hij op televisie een negroïde man en riep: "Piet!!!".
Ik hou mijn hart al vast als we bij de supermarkt in de rij voor de kassa staan en er staat iemand met een donker getinte huid...
 
Thijs is nogal een tv freak. Op Nickelodeon heb je tegenwoordig Diego, het neefje van Dora. Dat is een dierenredder voor dieren in nood. Afijn, Thijs was een keer aan het spelen met auto's ofzo en het lukte niet helemaal. "Mama, ik ben in nood!!", riep hij.
Hij is ook erg van de logica! Haal ik hem op van de oppas en we rijden naar huis. Ik zeg: we gaan kijken of papa al thuis is. Zegt hij: "Ja, want als papa er is, dan is ie er; en als ie er niet is, dan is ie er niet". Breng daar maar eens iets tegenin, haha!
gr. Patricia
 
Ik woon in Ierland met mijn man en twee meisjes. De oudste was net 3 toen de tweede geboren werd. De buurvrouw vroeg haar naar de baby en ze zei 'She's always stuck on mummy's booby'!

Ze snapt ook niet dat de baby er nog niet was toen we gingen trouwen, want zij staat wel op de trouwfoto, als twee-jarig meisje. Dan kijkt ze ernaar en zegt: 'Where was baby? In the car? Ze kan zich niet voorstellen waar de baby nu was voordat ze in mijn buik zat.

Toen we een keer klaar waren om uit te gaan zei ze 'Why are you taking that baby, the one you call Jennifer?' Alsof we nog meer baby's in huis hadden.

En ze dacht dat het zwarte van de navelstreng voordat het afvalt, poep was. 'Look, there is poo on her belly!'
 
Hoi hoi, dit is volgens mij 1 van de leukste onderwerpen over kinderen.

Ik heb een zoontje van net 2 jr en die brabbelt aardig woorden bij elkaar.
Sinds gister weet ik ook dat ik zwanger ben van de 2e ( het is nog pril maar anders klopt mijn verhaal niet haha ) en ik was dus straal en straal misselijk.
Uiteindelijk moest ik naar het toilet en moest overgeven.
Alle deuren moesten open staan want  ik moest snel zijn  en mijn zoontje liep vrolijk met mij mee.

Ik spugend boven de wc dat mijn zoontje in ene zegt "Mama, Viespeuk" HAHAHAHAHAH.

Nou nog dat ik bezig was moest ik gewoon lachen hierom.
Wat is dat geweldig als je kids gaan praten en woorden oppikken.
Het is het mooiste wat er is!!

Gr Marijke
 
Terug
Bovenaan