Grappige uitspraken....

Hallo allemaal.
Ik heb een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 6 maanden oud.

toen ons dochtertje net geboren was kwam daan (de oudste) even kijken toen ik aan het voeden was.Hij zei niets maar ging meteen weer naar beneden.
Tegen mijn man zei hij daar heel ongerust: Sophie doet mama's tietjes opeten.

Toen mijn man vorige week achteruit wou parkeren keek hij even mee en zei toen loeihard : Nee,nee, papa kan niet.
Mijn man zei: waar bemoei jij je mee wijsneus.
Maar Daan had gelijk er stond een klein paaltje en mijn man had het niet gezien.

Laatst had ik Sophie op schoot en ze trok me in de haren. Gaat onze kleine vent ervoor staan en zegt heel wijs: Jij mag niet in de haren trekken anders zet ik je op de trap.hahaha wat een wiseguy he.

groetjes andrea
 
Super leuk dit ,

Mijn neefje die zindelijk aan het worden is en dus geen luier aanhad maar een onderbroek kwam naar binnen gerend en zei tegen mijn schoonzus deze onderbroek is niet goed die lekt.
groetjes kwen met dank aan joey
 
hallo allemaal.(nog een x)

je blijft bezig met ze.
Ik loop gisteren met Daan (bijna 3) in de supermarkt.
Bij de kassa drukt hij mij opzij.
Ik vraag hem waarom hij dat doet en hij zegt:Daar is een mooie meisje.
Kijk ik achter me staat er een meisje van een jaar of 16 achter ons die niet meer weet hoe ze het heeft.Tja het zit er dus al vroeg in.
Over een paar weken is hij jarig en toen ik met zijn kaartjes bezig was zei hij: Moet ook meisjes hoor.Kleine casanova.
 
Hoi, onze zoon van 2,5 jaar riep mij vorige week vanuit zijn bed toe: "mama, helemaal geen slapers meer in de ogen, ik ben  helemaal uitgerust!"
Of tegen zijn kleine zus van net 1 jaar: "mag je niet doen, anders zet ik je op de gang hoor!"
Groeten van Simone
 
hoi allemaal,
we hebben een dochtertje van 2 jaar en 4 maanden,we hebben een kast in de keuken daar staan alle boodschappen in,die vind ze natuurlijk zeer interessant en zit er dan ook heel vaak in te snuffelen,ik zeg dan altijd ,wat hoor ik daar?,mijn schoonmoeder was aan het oppassen en wilde iets lekkers voor bij haar koffie,dus kijkt ze in de kast,waarop mijn dochtertje direct zegt, wat hoor ik daar???? lachen natuurlijk!!
 
Gisteren liep ik met een vrienin en mijn zoontje van 2jr2mnd in een tuincentrum. Opzoek naar wat leuke plantjes. Komen we aan bij de kerstafdeling met allerlei glitters, lichtjes en kleurtjes.  Stan roept  uit volle borst: "ooohhh, mooiiii!!". We lagen met z'n tweeen in een deuk van deze spontane uitdrukking.
 
hoi;

ik heb een ventje van ruim 2,5 jaar en jawel Sinterklaas is weer in het land.
Het manneke mocht gisteren bij de Sint op schoot en de Sint wilde een gesprekje aanknopen met hem. Meneer zegt doodleuk tegen de Sint: Sinnekaas niet praten; moet lachen...papa foto maken.....
De sint en ik kwamen niet meer bij.....

Offe...ik probeerde het fenomeen schoenzetten uit te leggen. Het sinterklaasjournaal was op tv. Ik vertelde hem dat hij zijn schoentje voor de Sint klaar mocht zetten. Verder kwam ik niet want onze smurf zegt broodnuchter: kijk mama sinnekaas heb toch schoenen aan; ikke nie schoen klaar zetten....

Vind de andere verhalen van iedereen ook helemaal geweldig om te lachen. Het is nu zo'n leuke leeftijd. En ze zijn zo heerlijk slim en eigenwijs. Lachen hoor. Geniet ervan..

Groetjes,
Judith
 
Terug
Bovenaan