Grappige uitspraken....

Hallo Allemaal,

Mijn zoontje van 2,5 heeft een lampje van winnie de poeh. Als het lampje aan is dan doet winnie de poeh zijn oogjes open. ALs hij het lampje aan en uit doet dan zegt hij over de oogjes; oogjes dicht, oogjes AAN.

erg grappig.
 
Mijn dochtertje heeft voor kerst een pop gekregen (een baby chou chou). Ik noem hem ook altijd baby chou chou. Nu krijgt ze bij oma wel eens een flesje frootshoot (die zoete zooi in die flesjes). Laatst toen we naar het dagverblijf gingen, moest baby frootshoot ook mee....

 
Hallo allemaal,
Ik ben moeder van vera die is nu 1,5 jaar. Helaas nog geen uitspraken van haar maar wel van mijn nichtje waarmee ik naar het strand ging. Toen 3 jaar. Naast ons lag een grote man met allemaal tatoeages. Me nichtje bleef kijken totdat ze op die man afliep met de vraag: Ik mag niet op me armen tekenen van me mama, weet jou mama wel dat je op je armen hebt getekend? Ik heb zo vreselijk gelachen en gelukkig die man ook. Ook noemden zij een bh een broek voor je tietjes. Ze was toen 2 jaar maar ik heb erorm om gelachen.
 
Hallo,

onze Luuk kan er ook wat van. Ik waarschuw maar 1 keer en dan moet ie in de hoek met zijn handen op de rug en zijn gezicht naar de muur. Ik het begin zette ook ik hem in de gang maar ging heel gezellig met de mat zitten spelen. Luuk moet ook naar   gelang zijn leeftijd blijven staan nu dus 2 ½ minuut.
Ben ik zaterdag bij de bakker, heeft hij een grote mond tegen me. Hij had die ochtend al in de hoek gestaan voor een grote mond. Dus ik zeg bij de bakker dat hij niet zo'n grote mond moet hebben, wat zegt hij':"Hier hebben ze ook hoeken".Ja dat zeg ik zelf ook als we ergens zijn waar iets doet wat niet mag. Het zal wel weer over gaan net als al die andere fases.

Groetjes Miranda
 
Mijn dochter van 3,5 praat heel veel en zegt bijna alle woorden goed.
Maar ik draag tegenwoordig geen horloge, maar een OMLOGE! Logisch toch, ik weet niet wie het ooit horloge genoemd heeft.....
 
Mijn zoontje van ruim 2,5 jaar oud zei vandaag;
Mama? Ik wil bij politieke partij werken!!!
Na Sesamstraat komt er altijd een uitzending in de zendtijd van politieke partijen, ik denk dat hij het daar vandaan heeft!
ha ha ha
 
Thiemo  is net 3,5 en wil graag levendworst   op z'n boterham!

hij bedoeld  natuurlijk leverworst (niet dat jullie denken dat'ie worst met beestjes bedoeld, hahaaahaaa)
Ach het blijft enorm schattig maar vooral errug lachen die uitspraken
 
Hoi,


Mijn zoontje van 2 jr heeft ook een leuke uitspraak.
Als wij hem afzetten bij de oppas of als hij iemand aan de telefoon heeft en je gaat weg of hangt op dan zegt hij " doei doei en succes!!"
Haha het is echt grappig als hij dat zegt en van wie hij het heeft weten we niet maar klinkt wel erg vriendelijk!

gr Marijke
 
Terug
Bovenaan