Grappige uitspraken....

Hoi, ik heb genoten van alle leuke verhalen!! Mijn dochtertje is 3 1/2 en toen ik laatst op haar liep te mopperen in de tuin zei ze: Mama, wat moeten de buren er wel niet van denken als jij zo tegen mij aan het zeuren bent!!
Je begrijpt misschien wel dat ik toen niet meer boos kon blijven. Ook haar kleine broertje moest het laatst ontgelden: Mama, kun je geen nieuwe (broertje) maken,  want deze is niet lief, hij trekt aan mijn haren.
Groetjes Loes
 
Ahhh lief hé! Al die uitspraken waar halen ze toch vandaan
Ik ben 23 weken zwanger en de beebs is lekker druk, dus zeg ik laatst tegen mijn man, De baby is druk hij schopt. Nee, zegt zoonlief van 2 en een half, de baby  danst!  Ook kan hij 's ochtends heel liefdevol tegen zuslief (anderhalf)  keuvelen bij ons in bed. Ah Pienepien (mijn koosnaam voor haar ze heet Nina) heb je lekker geslapen?
Owja nog zon bijdehante, die pappa hem heeft geleerd, Als hij heeft gepoept, roept hij direct: Ik heb gepoept als een beer!
Lekker hé. We moeten echt oppassen wat we zeggen waar hij bij is, hij praat veel en   ook van  alles na! Hij heeft laatst de hele weg de TomTom van opa nagedaan!
 
Hallo allemaal!

Wat leuk om te lezen zeg!
Mijn dochter (2 jaar en 2 weken) kan al erg goed praten.
Gisteren zat ze op haar hobbelpaard en zei tegen mij:
"kom maar even hier schat"
Nou ik viel zowat van de stoel van het lachen. Ik zeg dat nl altijd tegen haar als ze heeft gepoept.
En vannavond na het eten toen liep ik met haar de keuken en en ze zei.
"zo tettie (zo noemt ze zichzelf heet chelsea) even eten koken".

Groetjes
 
Over tietjes gesproken.....
Laatst in de rij voor de paskamers bij de H&M op zaterdag! De rij stond langs de lingerie. Thijs liep een beetje heen en weer. "Kijk mam, allemaal voor de tietjes" roept ie luidkeels. De hele rij in een deuk.......
Hij zei natuurlijk niks raars, maar toch.....uit de mond van een 3-jarige peuter.....
 
Ik heb een zoontje van 18 maanden en  zegt iedere keer als er iets valt OHOH
Vorige week zat ik met mijn vinger tussen de autodeur en ik loop dus behoorlijk te vloeken, zegt mijn zoontje heel droog: OHOH

Hihi toen moest ik ondanks de pijn toch wel even lachen.
 
Hallo allemaal,

Tja elke dag is er wel iets om over in een deuk te liggen!!! Eigenlijk zou je alles moeten opschrijven voor later...

Laatst zaten we aan tafel en mijn dochter van ruim  3 was een beetje boos op me en ze zei: Mama jij bent echt ssssssslim hihi ze wilde natuurlijk mama jij bent echt stom zeggen maar ze corrigeerde zich net op tijd... (slim van haar he?).

En ze vroeg wat er op haar shirtje stond dus ik zei: daar staat donna karan. Zei ze lichtelijk geïrriteerd: Ik heet Donna  .......(achternaam)......... hoor! hihi dan moet ik toch zo lachen.

Ben benieuwd wat haar zusje (1 jaar) voor me in petto heeft later...

Groetjes,
Wendy
 
Terug
Bovenaan