Grappige uitspraken....

Hoi Allemaal

Ik heb een dochtertje van bijna 3jaar. We proberen haar te leren waar we wonen (onze straat), dus vragen geregeld aan haar waar ze woont. Nou dat ze in Rotterdam woont dat weet ze nou wel, maar als we vragen waar in Rotterdam zegt ze (met zo'n blik van nou ja) nou bij mama. Als wij dan zeggen nee je woont in de Warmoldstraat gaat ze keihard huilen. Die kinderlogica is toch echt geweldig.  

We gaan geregeld met zijn tweeen onze honden uitlaten. Zegt ze gister ineens, bah mam Spike heeft gepoept, mama kont afvegen.

Vanmiddag zat ze in de tuin te spelen,( ze moest poepen) zegt ze Lisa ook buiten poepen net als Spike en Jack. Ze vond het zo raar dat het niet mocht, ze was echt teleurgesteld.

Groetjes Patricia
 
Oma en mama waren aan het winkelen. Mijn zoontje 2jr7mnd ging mee in de buggy.
Ik had een rokje meegenomen in het pashokje en nadat ik hem had aangetrokken deed ik het gordijn open. Hoor ik uit de buggy "wat zie je er mooi uit!" We lagen werkelijk in een deuk, dit was de eerste grote volzin van hem. Ook de mensen die aan het wachten waren moesten erg lachen.

Sinds de zomervakantie voor het eerst weer in een zwembad geweest en ons zoontje was flink aan het plonzen. Hij genoot er werkelijk van (in tegenstelling tot het zwemmen in de zomer). Later de dag was hij aan het rennen en bij elke botsing riep hij "plons"!
We moeten maar vaker gaan zwemmen...

Heerlijk al die uitspraken van de peuters!
 
Hallo, onze zoon van 5 jaar had ook een grappige uitspraak...
hij had zwemles gehad en tijdens het aankleden zei hij ineens in de volle hoop; "mama, het valt niet mee he, om meisjes te maken?" waarop ik even geen antwoord wist, de mensen in de kleedkamer moesten allemaal lachen, tja ik heb alleen maar 2 jongens haha.

groetjes
 
Toen mijn oudste zoon 4 was, wilde hij graag runder rollade eten. Ik vond altijd al zo vervelend om klaar te maken, maar om hem plezier te doen, kocht ik toch maar runder rollade bij de slager, en proberen zoals de aanwijzing van de keurslager ze klaar te maken.
Toen eenmaal eten opgediend, en ik snijd de rollade voor hem, en hij begon smakelijk te eten. Een paar minuut later vroeg ik aan hem of het lekker was. Zijn antwoord was zeer diplomatiek:
" Mama, je heb wel lekker gemaakt, alleen ik denk dat mijn tanden niet zo scherp meer!" Oftewel het was behoorlijk taai. Ik had blijkbaar toch nog te lang laten liggen in de oven.
 
Onze smurf van 2,5 wilde mee de paarden brood geven. Dus geef ik hem een broodje en zeg geef maar aan paardje. Steekt ie zn hand uit, paardje wil hap doen, trekt m supersnel terug en roept JIJ LEKKER NIEHIEEEETTTT!!! Ikke zelf opete!
 
Terug
Bovenaan