Grappige uitspraken....

Leuk initatief, lekker ontspannend leesvoer. Hier nog een paar van mijn oudste Inge (2,5 jaar):

"andersom" wordt door haar 'vertaalt" in: "anderekantersom"
"geknoeid" (met drinken) : "omgeknoeid"

En soms leiden dit soort dingen natuurlijk ook tot genante situaties:

Ik heb zelf een pyjama met "tweety" erop. Komt ze bij het kinderdagverblijf aan de leidsters vertellen dat mama "hele grote tietie" heeft (en ik ben inderdaad niet slecht bedeeld, zeg maar).

Groetjes,

Mama van Inge en Marloes
 
Onze jongste kreeg twee weken geleden een paar dagen paracetamol zetpil. De oudste (precies 2,5) stond dan altijd met grote ogen te kijken en ze vond het zo zielig, dus wij zeiden steeds dat het geen zeer deed, maar dat de au daar juist van over ging.

Vervolgens vond ze een paar dagen geleden een doosje tampons in de badkamer, dus ze loopt naar me toe en zegt:
'Kom maar mama, is voor in je billen. Doet geen zeer hoor, gaat de au van weg, kom maar, ik doe wel even.'

Haha.. zo cute toch!
 
Afgelopen week liepen we door een drukke winkel. Ons zoontje van 2jr7mnd zat in de buggy. Er stonden een paar dames voor ons te treuzelen en eigenlijk wilde ik er wel langs. Voordat ik nog maar iets kon zeggen kwam er vanuit de buggy: "sorry, aan de kant". De dames konden er wel om lachen...
 
Ik heb een club voor ouders van kleine kinderen en zou het heeeel leuk vinden als jullie daar leuke uispraken neerzetteb.  
 
Deze (online) club is opgericht voor ouders van kleine kinderen. Op deze club staan o.a. ideeën voor wat je met je kind kunt gaan doen. (bijv knutsel   ideeën   en dagjes weg) Er is een fotoalbum, forum en een chat.   Ook worden er nieuwtjes en handige links geplaatst.
 

 
Kom je een keer kijken op de club?   (lid worden is gratis)
 
    http://kidsplanet.clubs.nl/kleinekinderen          

groetjes, Sylvia
ps ik   hoop dat ik hier reclame mag maken voor mijn gratis club, anders wordt het wel weggehaald
 
Goedemiddag!

Onze dochter van 3 kwam de kamer binnen en zit een stapel CD's liggen. Zegt ze: 'mama, daar kan je mee radio-en'. Ik moest er erg om lachen! Groetjes!
 
Hoi,

Voor mijn club voor ouders van kleine kinderen ben ik nog op zoek naar leuke uitspraken,anekdotes en verhalen over kleine kinderen.

Ik zou het heeeel leuk vinden als jullie daar wat op zetten.

http://kidsplanet.clubs.nl/kleinekinderen  

groetjes, Sylvia
 
We waren vanmiddag met zijn 3-en even aan het wandelen. Ons zoontje van 2jr7mnd zat in de kinderwagen lekker te papagaaien. Ik zei tegen hem: "je bent een lekkere papagaai". Hij: "papagaai, mamagaai, stannegaai". Hi hi...
 
hoi hoi

ik heb een dochter van 4 jaar en 2 jaar .

de oudste was een keer met haar tante buiten en daar stonden houten palen dus zei mijn zusje goh amber dat is een leuke glijbaan.
wat doet me dochter die glij eraf met gevolg dat er een grote splinter in haar bil komt

een week later vroeg ze aan mij .

mama is die haring nu al uit mijn kont.
ik moest daar best wel om lachen ik zo nee schatje das een splinter
waarop ze boos reageer mama ik weet ook niet alles hoor dus je hoef me niet uiit te lachen

grtz claud
 
Terug
Bovenaan