Grappige uitspraken....

Hoi allemaal,

Ja ook mijn zoontje van bijna drie is een geboren grappen maker...
Toen hij een keer aan het spelen was viel hij met zijn hoofd tegen een stenen blok, toen ik hem oppakte en zijn hoofd inspecteerde zag ik dat hij een klein wondje had "O Nee" zei ik "Nu  is je hoofd stuk".  Waarop mijn zoontje zei "O Nee, hoofd stuk... Nieuw hoofd kopen..."  
De schrik sloeg snel om in een lachbui.....

Groetjes Nika    
 
hallo,

mijn dochtertje van bijna 3, heeft een periode gehad dat ze alles na zei.
Toen zei mn vriend op een gegeven moment,
Alice heb je een papegaai thuis?
Waarop zei antwoordde,: nee gewoon pappa.
Schitterend!!!!!!!! Lag echt in een deuk.

Grtz Natascha
 
Hoi hoi,

Ik blijf echt lachen om deze rubriek. Geweldig. Nou, die van ons had er vanmiddag ook weer eentje die ik echt even hier op moet zetten.

Wij hadden bij opa en oma gegeten. Toen het tijd was om naar huis te gaan wilde meneer natuurlijk niet mee. Papa was behoorlijk aan het stoeien om hem in zijn spijkerjasje te hijsen. Begint onze smurf ineens te lachen en zegt...valt niet mee he papa?

echt zo gaaf....

X Juut
 
Mijn nichtje Demi van 3jr. vraagt of ik der veters wil strikken eenmaal klaar zeg ik "Zo klaar is kees", zegt ze op boze toon; "Nee niet Kees ik heet Demi !!!"..

Demi zit te rotzooien met eten aan tafel, roepen zowel de vader als moeder; "Demi nu houdt je op!"..
Demi's reactie op dit alles : "Nee, van jou maken ze foto's!"..

Buurmeisje is boos op der vader, pakt uit boosheid de Otto (modeboek) van der moeder, waarop moeder vraagt "wat ben je aan het doen?".antwoord:"Een NIEUWE PAPA aan het zoeken"!!!! (dacht dat ik brak hahahhaa)...

Buurmeisje is aan het ballen met andere kinderen in de straat, tot ongenoegen van een buurtbewoner, omdat keer op keer de bal in zijn tuin beland, zegt die bewuste buurtbewoner "hey jullie daar ga in je eigen tuin spelen!!!".. Waarop me buurmeisje reageerde: "Kan niet .. thuis woon ik op een flat "!!

Nichtje Demi van 3 is frietjes aan het bakken voor me met haar gekregen kinderkeukentje, ik krijg een bordje gepresenteerd en ze roept "eet smakelijk!!".. dus ik doe net alsof ik van de frietjes begin te eten....
"Neeeeee doe je verkeerd tante Hetty!!".. EERST BLAZEN!!!!!! ( ik was helemaal verbaasd maar erg lachwekkend dat zij nu mij de les las..hahah)

Dit waren een paar voorbeelden uit mijn omgeving, me eigen kindje is nog niet zo "verbaal aanwezig"...maar owwwweeee die dagen komen ook!
 
Ons zoontje van 2jr9mnd zat vandaag voor het eerst in het fietszitje achterop.

De heenweg naar de winkel zat hij trots te kijken en  me af en toe bij de heupen vast te houden. De terugweg tilde hij mijn t-shirt bij m'n rug om hoog en riep "mama, allemaal plekjes!!". Hij heeft net de waterpokken gehad en dat waren ook allemaal plekjes. Op het moment dat hij dit deed, fietste nét een moeder voorbij en zij lag in een deuk. Ik heb hem maar verteld dat hij best naar de plekjes (moedervlekjes trouwens) mag kijken, maar dan wel als we thuis zijn.
 
pas geleden was ik boos op mijn dochtertje, joy van 3, ik zei; mama is boos op jou!!
't antwoord van joy was: nou mama ik ben wel lief op jou.
probeer dan nog maar eens boos te blijven.
groetjes kim
 
Niet zozeer grappig, maar wel heel typisch peuter en die gedachten heeft ze goed verwoord:

mijn dochter op weg naar de voorraadkast in de keuken

    "ik wil wat ik  wil...nu"

zo is dat
 
Mijn kind van bijna vier luistert soms heel slecht.

Laatst zei ik tegen hem. "Weet je mama gaat een afspraak maken bij de orenknipdokter. Jij gebruikt je oren toch niet dus kunnen ze er wel af en geven aan iemand die ze wel nodig heeft'.

Waarop hij heel bedenkelijk kijkt en zegt:   'maar mama dat kan niet....ik heb ze nog wel nodig!'

 
Terug
Bovenaan