Grappige uitspraken....

Hoi allemaal,

Vanmorgen wilde ons zoontje Luuk iets HEEEEL liefs tegen me zeggen. Het kwam er als volgt uit:

"Mama, jij ben lief..... jij ben frachwagen!"
Ik (bijtend op mijn onderlip om mijn lachen in te houden): "Echt waar??"
Hij (met zijn liefste gezichtje erbij): "Ja. Een HEEELE grote frachwagen!!".....

Het was echt ZOOO lief!!! (Dus de boodschap is toch overgekomen).

Groetjes,
Anne-Marie
 
Hahahaha, geweldig hè!

Emma (2 jaar en  8 maand)  had de volgende uitspraken vanochtend in de auto:

Als papa thuis is, is papa er weer. (Erg logisch, toch!)

en deze:

Als Mirthe groter is, dan mag Mirthe lopen, als ze dikke billen heeft. (  hoe komt ze erbij!)  

Gek kind!

Liefs,

Ingrid
 
Mijn zoontje van 2 jaar en 3 maanden was eens bij opa en oma. Opa sloeg een spijker in een kozijn en mijn zoontje zei:"Opa wat doe jij, hamertje tik?".

We waren eens aan het wandelen in het bos en daar zagen we veel konijnenholen. We vertelden hem dat er konijnen woonden in die gaten. Toen papa eens op bed lag te stoeien met onze jongens, zag onze jongste zijn navel, waarop hij zei:"Konijn!" Hij dacht dat het er een konijn in dat gaatje woonde.

Groetjes van een moeder van 2 praatjesmakers van 2 en 4 jaar.
 
Mijn zoontje van 3 vroeg vanmorgen of hij een zoen mocht. Dus ik zei "natuurlijk mag dat schat" Hij geeft mij een zoen en direct erachteraan krijg ik een klap in mijn gezicht. Net op het moment dat ik boos werd zei hij: "Nou mam, daar moet je niet boos om worden, dat is een klapzoen"

Hoe komt hij erbij!!!

Groetjes,
Nanda
 
onze dochter van bijna twee riep op vakantie

kijk papa meisje tieten!   papa keek verschrikt op en zag een meisje fietsen.

als ik een beest verkeerd nadoe zegt ze neee mama...hevig schuddend met hoofd.

Ik vroeg haar laatst ben je mama's spetter? nee zei ze kordaat ...oma's.

laatst met papa onder de douche zat ze eens goed te studeren op een bepaald onderdeel. plas papa? vroeg ze, nee zei hij dit is een piemel jij hebt een plassertje.
later bij opa en oma in de tuin begon ze ineens heel hard te roepen: opa piemel opa piemel. We hoorden zelfs de buurvrouw in de lach schieten.

wat gaat er dan nog komen he... Ha Ha.
 
Hallo!!
Isa is 3,2 jaar en staat al kwebbelt op en gaat kwebbelend naar bed. Zij heeft nu haar eigen wijsheden is altijd erg overtuigd van zichzelf. Waar wij altijd vreselijk om moeten lachen zijn haar woordjes, teletubbies-teletutties, lippenstift-stippelif, enzovoorts.

Ik ben een actieve forummer bij de zomermama ´s 2006 omdat haar zusje een jaar geleden geboren is.
Bij deze beloof ik plechtig dat ik hier ook langs kom...

Groetjes Renske mv Isa 29/05/2004 en Meike 12/07/06
 
Ons zoontje is nu 2jr en 10mnd. Hij vindt het niet altijd leuk om met vork en lepel te eten en eet dan dus graag met zijn handjes. Wij pogen iedere keer weer om hem met bestek te laten eten. Het valt allemaal niet mee.
Dat vond hij ook. Tijdens het eten van een toetje (wat hij doorgaans met de lepel doet), stak hij de vinger in het bakje. Wij wezen hem erop dat het met de lepel moest. Meneer antwoorde: "best moeilijk mama!!". Tja, echt boos kon je niet meer zijn...
 
Mijn zoontje (3jr) ging laatst zijn vader wakker maken, toen dat niet meteen lukte kwam hij de kamer uitgelopen en zei:" O Nee!.... Daddy is dood....Daddy stuk...."
                                                                                       

Liefs Nika        
 
Terug
Bovenaan