Grappige uitspraken....

Mijn man was vanmorgen de nieuwe parasol aan het neer zetten. "Wat is dat ?"vroeg ons zoontje van 2jr en 8mnd. "Een parasol schatje".
waarop hij enthiousiast naar buiten holt en roept "oooh, heel mooi papa, de nieuwe paracetamol!"
Groetjes Soela
 
Nou, deze wil ik jullie niet onthouden:

Emma (2 jaar, 9 maanden) zag vanmorgen een caravan: Kijk mama, een paardekar met gordijntjes.

Ik lag helemaal blauw over het stuur. Hoe verzint ze het!

Liefs,

Ingrid
 
Ha ha, erg leuk om te lezen!!

Mijn zoontje keek laatst naar de buren, de zon scheen:
Zegt mijn zoontje ineens: hee, kijk de buurman heeft een paracetamol...
Heb hem toen maar even verteld dat hij een parasol bedoelde.....
 
Of deze:

Mijn zoontjes wilden iets  hebben in de speelgoed winkel.
Waarop wij zeiden: helaas, het geld is op.
Nou, zegt hij doodleuk: dan loop je toch even naar de pinautomaat?
 
ik zat vorige week op de fiets met Romy(2,5 jaar)  achterop, ik zei "he lekker het zonnetje schijnt." Romy antwoordt van achterop de fiets
"ja hier schijnt ook het zonnetje "
 
Mijn zoontjes zitten in bad (bijna 3 en bijna 2), ik haal de jongste er uit om af te drogen en de oudste staat al te trappelen om afgedroogd te worden. Opeens staat de oudste rechtop, knijpt zijn billen dicht en zegt: OH NEE! Even later ontsnapt er een windje en zegt hij verschrikt: dat was een knor!
 
Ik vertelde mijn dochter van 3,5 dat we binnenkort de kleine speelgoedjes gaan opruimen, omdat haar kleine zusje dan ook op de grond gaat spelen en dat ze dan kan stikken in al die kleine dingetjes

Mijn dochter zei: "Ok dan ruimen we de stickers ook wel op...."(met een hele diepe zucht)

 
Terug
Bovenaan