Grappige uitspraken....

Hallo allemaal,

Onze dochter van 2,5 heeft ook hele grappige uitspraken:

Als ze een vliegtuig hoort of ziet zegt ze: Kijk, een vliegvogel!!

Als ze een dwarse bui heeft is haar antwoord op alles: Nee, ook niet!

Zodra ze wakker wordt zegt ze: Emmy is klaar met slapen! Zak uit! (slaapzak)

En op haar brood lust ze graag gaggelegag (hagelslag) hahaha!

Tegen haar kleine zusje van 8 maanden zegt ze: Sydney, niet luilen! (huilen) en huilt vervolgens zelf hard!

Zij noemt een fiets ook een tiet!

Ze kwebbelt en zingt de hele dag door en we lachen dus heel wat af!
Groetjes!
 
Onze dochter van 3,5 is op het moment erg bezig met de tijd, wil weten hoe laat het is etc. Laatst zei ik dat we ergens moesten zijn over een uur, om 1 uur. Toen vroeg ze: "Maar hoe laat is het dan nu? Nul uur?" Ik vond hem erg scherp!
 
Onze dochter had vorig jaar ook wel een grappige toen ze 2,5 jaar was.
Ze zat bij mij achterin de auto en toen zei ze opeens: "Pappa kan heel goed autorijden". Ja, dat kon ik alleen maar beamen, maar ik wilde ook wel een compliment over mijn rijkunsten, dus ik vroeg "En ik dan?" "Nee", zei ze,"jij lukt niet goed." En bedankt!

En een half jaar geleden was ik met haar in de trein en toen ze vertelde ze aan een man "Mijn mamma heeft strepen op haar hoofd". Die meneer keek me niet begrijpend aan, dus ik verduidelijkte dat ze m'n rimpels bedoelde. En bedankt, van je dochter moet je het maar hebben! En even voor de duidelijkheid: IK HEB GEEN RIMPELS (als ik mijn gezicht glad strijk...)
 
hoi!

mijn zoon van bijna drie  zegt tegenwoordig "echt niet" waarop ik reageer "echt wel"!
en dan zegt hij weer "echt niet"en daar reageer ik ook weer op en op een gegeven moment dan kan hij echt heel boos worden!! hihihi.
ook is alles stuk en  kapot!
kom ga je mee naar buiten?? nee zegt ie dan buiten stuk!!! hahahahaha.
 
Hoi ik ben een meisje van 17 en heb een kindje van 2 jaar

Laats kwam ik thuis en de oppas was er nog toen
deed mijn dochtertje iets waarop de oppas boos werdt

De oppas zei DAT MAG JIJ NIET MEER DOEN

Waarop mijn dochtertje reageerde Ach meid met een flapperd handje

Dat kwam omdat ik net had gezegt ach meid
en dat neemt ze dan meteen over

ook zegt ze de hele tijd peace peace met drie vingers in de lucht

groetjes anouk
 
Ik was een paar jaar geleden bij me oma op versitte
waar me nichtje van 2 ook was

toen me nichtje weg ging met haar moeder zei ze tegen
me oma Doe de groeten aan uw man ( is al jaren overleden )

Had ze gehoord van der moeder moest ook net daar gezegt woorden

Ik heb nog nooit zo gelachen

groetjes anouk
pleegmoedertje
 
Hoi,

Isa, 3,3, kan alle onderdelen van haar speelgoed jeep noemen. Maar de ruitenwissers blijven verdomd moeilijk dus daarvoor het volgende woord:

wiswaswoes

Super he, wat ´n vondst op een moeilijk woord!!

Groetjes Renske mv Isa 29/05/04
 
Deze is niet van mijzelf, maar van mijn vriendin:

Mijn vriendin was ongesteld, en ging zich even gauw verschonen in het toilet. Ze was alleen vergeten om de deur goed dicht te doen. Haar dochtertje komt hard aangehold en trekt de deur los, waarbij ze net de te verschonen  maandverband ziet. Gelijk  roept ze naar haar broertje: "Mama heeft allemaal bloed bij haar plassertje". En er gelijk achter aan:  "Maar ze heeft al wel een pleister hoor!"

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan