Wat leuk om te lezen dit zeg! Mijn meisje is nu bijna twee, maar praat nog niet veel. Wel had ze laatst iets ontzettend grappigs. Mijn man had vakantie en had zich 's ochtends niet geschoren. Voor haar middag slaapje zeg ik "geef papa maar een kusje, jij gaat naar bed". Ze ging naar hem toe en stopte vlak voor hem. Met haar duim en wijsvinger pakte ze de stoppels op zijn kin en probeerde ze eraf te trekken "Bah, Bah' zei ze steeds. Toen het niet lukte kwam er een diepe zucht en riep ze "mama, doekje, papa heeel bah". Ik kwam niet meer bij, en papa kreeg dus echt geen kusje, hihi.
Mijn neefje (3) was een beetje vervelend in een restaurant (familieuitje gesponsord door oma). Op een gegeven moment zegt oma: "Je moet nu even lief doen, hoor, want oma is jarig en oma is dus even de baas aan deze tafel" waarop hij antwoordt: "nou, dan ga ik maar een andere tafel zoeken."
Mijn vriendin leert haar dochter van 3 het woord 'vagina', dan weet ze maar gelijk hoe het heet. In de supermarkt zegt ze keihard tegen de kassiere: "mijn mama heeft een vagina, en wat heb jij?"
groetjes,
Desiree