Grappige uitspraken....

Mijn zoontje van net 2  jaar geweest, zegt nou ook alles na. maar laatst waren we een boekje aan het lezen met tekeningen. Toen we bij de vogelschrikkker waren, zei hij: Opa. Hier moest ik wel om lachen.

Toen opa een nieuwe auto had, natuurlijk helemaal trots op zijn nieuwe witte bolide.  Quintin ziet zijn auto voor het eerst, en zegt : Opa auto WOW!!    
 
bij de supermarkt (plus) kon je magneetjes sparen van de voetbalclubs.mijn zoontje van 2,5 spaart ze dan ook en kent na de actie van vorig jaar (voetbalplaatjes) alle voetbalclubs al bij naam!! alleen dat vind ik al knap.
omdat papa voor feyenoord is en zijn oom voor ajax word daar onderling vaak over gepest. papa had onze zoon dan ook geleerd dat het logo van ajax dat dat geen ajax heet maar Bah! dus mijn zoontje komt bij zijn oom en die heeft een trainingsbroek aan met het ajax logo er op. en mijn zoontje zegt: kijk mama Bah! en wijst naar het logo!

maar nu hebben ze dus de magneetjes en die is mijn zoontje dus ook allemaal aan het sparen. de magneetjes zitten dan wel eens aan elkaar en mijn zoontje ziet dat en zegt: kijk feyenoord en bah knuffelen! wat lief!

ik moest heel erg lachen, en vroeg mij af of dat ooit zal gebeuren dat ajax en feyenoord elkaar lief vinden.
 
Ons zoontje van net 3 nam een zelfgemaakte tekening mee van het kinderdagverblijf. Een leidster had een bloem voorgetekend zodat hij zelf ook een bloem kon tekenenen.
Opeens heeft hij een pen te pakken en krast met de pen over die bloem:
"Zo, verstopt!!".
Het blijft leuk, die prietpraat.
 
Hallo,
onze dochter Nikkie is net 2 geworden en wanneer wij chinees eten is zij door het dolle heen zij krjgt dan kloepekloep.
Als ze buiten een geluid hoort staat ze met haar vinger langs haar oor en vraagt dan
"mamma hoor je dat koppekopter,"
Heerlijk al die kletspraat.
Groetjes Marijke
 
Nichtje 3 vraagt aan mij "tante Hetty wil jij me haar doen...?"..
Waarop ik antwoord :"ja hoor , hoe wil je het hebben?"..
Een diepe nadenkende zucht volgt..
"Euhm doe maar een staartepaard!!!!".. ( =paardenstaart dus) LOL

Middagje oppassen: Demi (3 jr) is aan het knutselen maar alles moet van de ene tafel naar de andere tafel gesjouwd worden..Ze wil beginnen klaar voor de start..
Slaat ze met de handje op de voorhoofd "oe vergeten... wat ben ik toch een domme doos"..

vr. gr. Hetty
 
Had voor mijn zoontje van drie een nieuw shirt gekocht met voorop een grote vijf.
Toen hij thuiskwam van het kdv en ik hem het shirtje gaf was hij heel blij; wilde hem meteen aan en toen hij hem aan had riep hij keihard: "KIJK VIJF EURO!"
Wist niet dat ie zo op geld was ingesteld....

Liefs Nika
 
Ons zoontje is net 3. De laatste tijd wil hij graag zijn eigen broodje smeren. Dat doen we natuurlijk samen.
Het bammetje was gesmeerd en samen hebben we hem in 2-en gesneden. Ik zei "zo, nu mag je hem dubbel klappen" En ons zoontje reageerde met klappen in zijn handen! Ha ha, ik vond het wel een goede.
 
Terug
Bovenaan