Hoi,
Ik heb een enorme kletskous als dochter, dus ik zou een hele pagina vol van leuke uitspraken kunnen typen, maar dit zijn wel de leukste:
We gingen naar een bruiloft en ik vertelde over de mooie jurk en misschien wel een sluier op het hoofd. Zien we de bruid, zegt mijn dochter: "Nee mama, ze heeft geen luier op haar hoofd."
We hebben een zoontje van vier maanden. Mijn man en ik stonden rond zijn box hem aan te moedigen (hij draaide bijna op zijn buik). Komt ze tussen ons instaan en zegt: "Wat zijn ze leuk hè die kleintjes!"
Mijn man was de keuken aan het tegelen. Het wilde niet zo lukken allemaal. Ik hou me dan afzijdig want anders wordt het ruzie. Nadat voor de derde keer een tegeltje was gesprongen en mijn man stond te mopperen, stapt mijn dochter op hem af en zegt: "Ach pap, je hebt het goed geprobeerd!" Ik hoor mezelf dan terug, maar moest er vreselijk om lachen. Gelukkig mijn man ook.
Bij de oogtest van het CB maakte de arts een rondje met een aanwijsstok rond een plaatje en vraagt een Eva: "Wat is dit?" Waarop mijn dochter doodleuk zegt: "Een rondje!"
Nou genoeg voor nu.
Groetjes, Karin