Grappige uitspraken....

Ow nog eentje van een kindje van mijn vriendin. We kochten voor zijn verjaardag het boekje van Woeste Willem. Ik was helemaal vergeten dat hij de 'w' niet kan zeggen. Nu heet het boek dus Hoeste Hillem. Ik zal het boek nooit meer kunnen zien zonder daaraan te denken.

Groetjes, Karin
 
het is al een hele lijst zo he, leuk hoor al die uitspraken
 wat zijn die kids toch leuk he.
ik had deze week ook een leuke uitspraak van een van mijn oppaskindjes.
We zitten aan tafel een boterham te eten en ineens breekt (eindelijk) de zon weer door.
verbazing bij iedereen en ik zeg "ja de zon schijnt weer, nu regent het niet meer"
waarop een bijna 3 jarige zegt "bij ons regende het vanmorgen ook"
"oh ja"zeg ik, "ja maar niet binnen hoor, alleen buiten in de tuin."
ik vond hem erg grappig.

 
Lotte is 18 maanden en is voortdurend aan het kwebbelen maar het grappigste wat ze heeft gedaan vond ik toch echt toen ze samen met opa en grote broer en zus buiten was en opa ineens heel nodig naar de wc moest. Hij had haar vast en liet heel zacht een windje. Blijkbaar niet zacht genoeg want het hele stuk naar huis zat Lotte plrrrrrt. geluiden te maken! (je weet wel met je tong buiten je mond rollen...) hihi.

groetjes
Desi

 
Onze dochter heeft wel eens moeite met bepaalde woorden. zo zei ze van het voorjaar, ong 2,5 jaar "ik bin e kabater". Dus wij vragen: ben jij een kabouter? "' Neehee, ik bin e kabater!!!!
Het duurde weken voordat we door hadden wat het betekende. Ik kleedde haar aan en haar trui zat verkeerd om. "Ik bin a kabater" riep ze. Toen had ik em door. het was dus"is binnenste buiten".

zo kletst ze ons ook na, zegt tegen haar zusje: heb je lekker geslapen meikkie (meisje)
 
Doet mijn man net de la dicht met zijn voet. Zie ik haar al kijken: Neehee papa dat moet niet zo. Ze trekt de la weer open en duwt hem met der handjes weer dicht: Zo moet dat papa!!!
 
Mijn dochtertje van bijna 2 heeft een boekje over een heks. Deze heeft grote zwarte schoenen met een gele gesp erover. Zitten we laatst in de tram tegen over een mevrouw met zwarte schoenen en een goud gespje erover. Je raad het al, dwars door de tram; "Kijk mama heks"

laatst kwam ik 's ochtends met mijn dochtertje de slaapkamer binnen. Mijn vriend heeft alleen nog maar een boxershort aan, gaat enthousiast op zijn hurken zitten met zijn armen wijd om de kleine een knuffel te geven. Kijkt ze me aan en wijst "bal", om vervolgens recht op papa af te rennen en een schop midden in zijn kruis te geven.

Waren we gezellig bij opa en oma op bezoek, is ze met oma aan het knuffelen gaat ze met haar handje naar oma's gezicht en voelt aan een paar rimpels. " o o kapot"
 
Niet zo zeer leuk maar wel aandoenlijk:

De hond van me broer is gistere overleden...(in zijn slaap)

Demi me nichtje  van drie ziet haar moeder verdrietig wezen...

Geen aarzeling maar ze pakt gelijk  haar dokterskoffer... en gaat geknield bij de hond Diesel zitten...

"mama niet meer huilen... ik ga diesel wel weer beter maken..."..

Waarop mama zegt:"Ja maar Demi diesel is dood, Diesel is nu een sterretje geworden..."..

Demi: " Is Diesel dan nu naar Oma Sterretje*".. Mama: "Ja schat"..

Demi: "Nou dan kan Oma nu gezellig met Diesel knuffelen..."..en spelen..."


AAAAAhhhhh ik kreeg brok in me keel toen ik dit hoorde van me schoonzus.


Liefs Hetty R.I.P. Diesel,  lekker knuffelbeest van me
 
Hoi hoi


11 Novenber j.l. heeft mijn man de nieuwe vaatwasser aangesloten.
Blijkbaar heeft hij het ventieltje in het gootsteenkastje niet goed dichtgedraaid.
Daar kwamen wij achter toen we s ´avonds weeer thuis kwamen om optijd te eten zodat we met onze zoon van 2 jaar en 2 maanden de st. maarten optocht konden lopen.
Deed de deur van de woonkamer open stond ikmidden in een plas water.
De hele woonkamer stond blank!!!
Dus wij met een zuur gezicht alles opdweilen en de waterzuiger erbij gepakt, zegt mijn zoon; mama kamer douchen!!!
Wij kwamen niet meer bij van het lachen !!


Groetjes tal
mama van Noah en 28 wk zwanger van de 2e
 
Terug
Bovenaan