Grappige uitspraken....

Mijn vriend op onze vakantie of ik met hem wilde trouwen. ik zei natuurlijk ja...
Ons zoontje toen 2.5 jaar stond daarbij en riep heb je mooi vingerbel gekregen van papa haha. Hoe komt hij er op vinger bel ipv ring..het aanzoek was mede daarom ook echt om nooit meer te vergeten.

Grappig trouwens om al die grappige echt kinder opmerkingen te lezen

groetjes
 
Me dochter ( bijna 23 maanden) is helemaal weg van Pingu de pinquin op tv...
Maar Pinquin is toch een moeilijk woord..

Ze roept als ie op tv is..."Ping Ping!!!"..


Niet zo zeer de uitspraak maar deze handeling wel grappig...
Nikki ziet een vlek op de grond, ze roept "bah",, gaat uitzichzelf doekje halen..., en maakt poetsbeweging op die bewuste plek   met het doekje( maar het is een reliëf kleur van de vloertegel) en ze komt er achter zo krijg ik m niet weg..
Vervolgens likt ze met der tond haar vingertje nat.. en begint als een gek te wrijven hahahhaha!!!!!Ik moest zo lachen toen ik der dit zag doen.. en ja het zit al vroeg in deze poetstik!
 
Hallo allemaal

Oke,,ik ben dus GEEN moeder want ik ben nog mar 13 jaar dus dat zou nogal raar zijn.
Alhoewel ik wel 2 super lieve neefjes heb Asmarin van 3 en Haradin van 5 en een super schatig buurjongentje van net 2

Maarja,, ik was dus deze herfstvakantie bij mijn neefjes slapen en toen zei Asmarin want ja, sinterklaas kwam er weer aan en de pepernoten enzo.. lagen al in de winkels zegt de jongste; Anne-Fleur mag ik ajsebieft wat peternoten? Met een super schatig gezichtje..zoiets kan je gewoon NIET weigeren.. en hij was ziek en mijn oom en tante moesten in de herfstvakantie werken dus moest ik eigelijk alleen op de oudste passen, maarja de jongste was ziek die had hoge koorts dus bleef hij ook thuis, en dan vraagt hij aan mij; Anne-Fleur mag ik wat peterkoek? Dus ik die peperkoek voor hem maken, ik ga langs hem op de bank zitten, gaat hij tegen mij aanliggen zegt hij; leuk he de telejubbies?

En als mijn Haradin en Asmarin ruzie hebben gaat dat ongeveer zo;
Haradin; Asmarin ik vind jou stom.
Asmrin; Niehiett..
Haradin; Banaan
Asmarin; Appel
Haradin; Peer
Asmarin; Mannerijn
Haradin; Paardekop
En dan onderbreekt mijn tante het maar eventjes anders gaat de een weer huilen.. tja.. maar waar haalt haradin die taal toch van vandaan? En toen zijn mijn tante en ik erachter gekomen dat het van zijn basisschool komt.. Tja, leuke basisschool.

Nouwja.. nu zijn er wel nóg meer voorbeelden maar dat worden er te veel.

nog eentje..
Ik kwam laatst bij mijn buren binnen..
Mijn buurtjongentje ziet het hij geeft een gil wijst naar mij rent naar mij toe en laat zich tegen mij aanvallen..
Het was echt een comisch gezicht

Maarja.. ik ga nu maar weer ik moet nog wat Duits leren

xxAnne-Fleur
 
Leuk onderwerp! Wat kunnen die kleintjes toch grappige dingen zeggen! Mijn dochter is bijna drie en heeft ook vaak van die uitspraken.

Gisteren kwam de krantenjongen aan de deur (voor de kerstdagen krijgen ze wat geld voor het bezorgen) Mijn dochter mocht 2 euro geven, ze zei: Hier een centje voor in je spaarpot!

En ze zegt altijd: mama is de baas en papa is een jongen.

Stond pas bij de kassa in de supermarkt, naast de kassa is een speelhoekje. Twee tellen later...komt ze aangelopen met een vakkenvuller (ze waren me gaan zoeken) Alleen was ze mij niet kwijt maar wilde graag wandelen, het was ook zo'n lekker ventje. Die jongen kleurde tot achter zijn oren!!!!   (dat zeg ik  namelijk altijd tegen mijn zoontje)

Groetjes Regiena
 
Na eerst even een half uur blauw te hebben gelegen van alle schattige en grappige uitspraakjes (wat heerlijk zijn die kleintjes toch he?!), Nu even mijn zoon's bijdrage.

Mijn zoon van 2 kan al lang heel goed lopen, maar heeft niet altijd meer zin in en staat hij te zwaaien voor me om gedragen te worden. Maar sinds ik zo'n 6mnd zwanger was ben ik dat af gaan bouwen. Nu zijn we ook al een tijd bezig met het praten, want hij is liever lui dan moe, waarom praten als ik uuuhhh zeg snapt mama dat toch ook, terwijl hij het heel goed kan. Nu zeg ik steeds dat hij moet zeggen wat hij wil  en dan krijgt hij het pas.  

Nu waren we van de week aan het wandelen met de  baby, maar hij bleek moe te zijn en ging voor me staan en zei :Mama,  dragehhh!!  Ja, belofte maakt schuld en aangezien ik steeds zeg dat hij krijgt wat hij wil als hij het zegt.....
Je snapt dat ik dat nu ga veranderen.
 
Hee   Hier nog een leuke uitspraak van mijn buurjongentje,,
Een paar dagen geleden ik geloof een week, moesten mijn zus en ik op ons buurjongentje passen,,
Hij komt binnen 20 minutjes later zijn onze vaders ook weg,,
Ik ben een beetje aan het spelen met mijn buurjongentje,
zegt hij opeens met zo'n heel omndeugend stemmetje 'ik ga jou pakken'
Hahaa,, mijn zus en ik kwamen niet meer bij van het lachen..
Gekk kindje toch,
En dan te bedenken dat hij 2 jaar oud is.

En vnadgaa was ik daar met mijn buurjongentje aan het spelen.. en zegt hij de heletijd 'kreng..kreng' nou wij wisten niet wat hij bedoelde..

xxAnne-Fleur
 
Mijn dochter van 3,5 zegt vaak : "Ik wil.... " Ik reageer dan met :"Jouw wil staat achter de deur". Van de week was haar zusje (9 mnd) wat drammerig en mijn oudste zegt :"Jouw wil staat achter de deur", Tegelijk zie ik haar denken en ze zegt: "Mama, dan doen we de deur open en kan mijn wil naar binnen".

Echt geweldig!! Ik lag helemaal in een deuk.

Liefs Debra
 
Ik had pas voor Romy (3 jaar) een box met 3 dvdtjes gekocht.
Ze wilde er graag eentje kijken en we haalden hem uit de doos.
"zo dan doen we de andere weer terug in de doos anders drogen ze uit" zei ze.
 
Terug
Bovenaan