Grappige uitspraken....

Hallo,

Al eerder heb ik geschreven over mijn zoontje (toen 5, nu 6) dat hij bij de zwemles ineens zei; "mama, het is moeilijk he om meisjes te maken". Nu ben ik inmiddels ruim 31 weken zwanger, met de 20 weken echo kregen wij te horen dat het dus een meisje is, nu kwam onze zoon op school bij de juffen met de mededeling; "er is een wonder gebeurd!!!! Mijn vader dacht dat hij geen meiden kon maken en nou heeft mijn moeder toch nog een meisje in haar buik!!"

Onze zoon van 3 heeft een mooi kerstliedje; "oh Denneboom, oh Denneboom wat zijn je takken mooi en schoon".

Het blijft leuk deze topic!!!

groetjes, Oelie
 
Vanochtend wilde ik mijn dochter van 2 jaar en 3 maanden aankleden omdat we weg moesten. Maar zij had daar geen zin in. Na een tijdje verlies ik mijn geduld en zeg haar dat ik haar toch echt nu ging aankleden en ik leg haar op de commode. Kijkt ze me aan en zegt: "Ga weg, mopperkontje".
 
Het blijft een leuk topic!

Vorige week reden we met de auto op de snelweg. Ons zoontje van 3 (geb. sept 2004) zat op de achterbank te tellen. Dat lukte redelijk goed tot 10. Op een gegeven moment riep hij "papa, niet zo hard rijden!". "Hoezo?" "Nou, kan ik geen bomen tellen!"

Het blijft leuk! Op naar nog meer grappige uitspraken...

Groetjes Marieke
 
Ik vraag aan mijn dochter van 18 maanden of ze de kussen wilt aangeven zodat ik een ondersteuning heb bij het voeden haar kleine zusje. Komt ze aanlopen en geeft ze mijn een kusje! Ik helemaal geduusd!

 
Hallo Allemaal,

Ik heb een dochter van 3 (oktober 2004).
Mijn moeder is al 9 jaar geleden overleden. Mijn dochter heeft haar natuurlijk nooit gezien maar ik heb haar wel altijd verteld dat haar oma Jean-Marie in de hemel bij de engeltjes is.
We waren een keer in de stad en zouden ook naar de Hema gaan. Mijn dochter stond maar te springen dat ze naar de Hema wilde. Ik begreep het niet. Wat is er zo spannend aan de Hema als je drie bent... Maar toen kwam het! Ze wilde naar oma Jean-Marie in de Hema..... ( Ach, Hema of hemel,  het lijkt op elkaar..)
Groetjes,
 
Ik ben Linda, heb twee zoontjes, van ruim 15 mnd en van bijna 4. De oudste heeft al heel wt grappige uitspraken op zijn naam staan. Paar voorbeelden. Toen hij twee was was ik hem op een ochtend aan het aankleden toen hij zei: 'mama, Mita heeft een sat in zijn buit"(mama mika heeft een gat in zijn buik, zijn navel dus). Ook toen bij twee was : 'mama mita buit bobbelt!!.( mika's buik bobbelt, hij had trek) Van de laatste tijd is 'Jari slaapt een uur in de wind!! als zijn broertje slaapt. Vanmorgen deed ik boodschappen met beide jongens, Mika, bijna 4, zit voorin zo'n autokarretje keihard een Sinterklaasliedje te zingen, Dag Sinterklaaasje, daaaag zwarte Piet!!. Ik zie een een aantal mensen bij de kassa met een grote grijns op hun gezicht omkijken.
 
Onze zoon van bijna 3 is al een tijdje zindelijk, qua plassen, maar wil heel vaak niet drinken. Nu zeg ik tegen hem: "Als je niet drinkt, dan kan je piemel niet plassen" Zegt hij: "Maar, mama, mijn piemel heeft geen dorst!"

Hahahaha! Om te gillen, toch??
 
Mijn zoontje van 19 maanden begint de laatste tijd gezellig te kletsen.
Sinds een paar weken werk ik weer en dan ben ik natuurlijk dolblij wanneer ik thuis kom en mijn kleine jongen weer zie
. Ik ga dan altijd op mijn hurken zitten, doe mijn armen wijd en zeg: ha Hjerre....
Laatst kwam ik thuis en mijn kleine jongen komt op me afgesneld, ik ga vlug op mijn hurken zitten, armen wijd en zeg: ha Hjerre... Hjerre stopt met lopen, ga ook op zijn knietjes zitten, doet zijn armpjes wijd en zegt: ha mama.....

Daar smelt je toch van.....
 
Terug
Bovenaan