Grappige uitspraken....

Nog een vergeten: vaak luistert Meinte niet als je hem wat vraagt. Dan zeggen wij altijd, tegen bezoek of zomaar: "Maar Meinte hééft wel oortjes hoor, en ze doen het ook nog!"
"MEINTE, KOEKJE?" En reken maar dat hij dan reageert!
 
Bij de bakker: we staan te wachten op zaterdagochtend en ondertussen ons te vergapen aan de mooie verjaardagstaarten die uitgestald staan. Dan kan papa de bestelling doen. Sverre rent op hem af: "Papa!" Dan komt Meinte eraan: "Het is mijn papa hoor!"
 
De allerlaatste voor vandaag;
Sverre heeft Sinterklaas gevierd op de creche.
De volgend dag is zijn vriendje er niet, want die is ziek.
Sverre had de volgend diagnose: "Jahaa, want Aiden heeft teveel peuternoten gegeten"...
 
Onze Lars, toen net 3 jaar oud, Papa, wat is die meneer aan het doen? Papa: Nou, die meneer is aan het hardlopen...Lars: waarom dan? Papa: dat doet hij voor zijn conditie.... (even een stilte) Lars: Als ik later groot ben dan ga ik ook heel erg hard lopen voor de politie..........Als we daar nog aan terug denken dan schieten de tranen weer in de ogen van het lachen, zo puur en oprecht en vooral gemeent.

Ze blijven ons verrassen die kleinjes,
Groetjes Natasja (mama van Lars en Dion)
 
Ik ben net uit het ziekenhuis gekomen met ons pasgeboren zoontje Joep.
Onze dochter Pien, 2 jaar, kijkt vol verbazing hoe ik hem de borst geef.
Dan begint ze ineens te lachen en roept: "Ha ha, Joep eet mamma's tietjes op!
 
Hoi,

Mijn zoon Lukas van 2 zit te spelen met zijn telefoontje ik vraag hem "ben je Tante Tessa aan het bellen?" hij kijkt mij aan en zegt  "nee, sms-en".

Kun je zien dat we echt in het mobiele tijdperk leven!
 
Ha

onze oudste zoon Bram  van 2 jaar en 6 maanden riep laatste:

Bram:Mama Luuk is uit jou buik gekropen!
Ik: ja dat klopt
Bram: Ik ben ook uit jouw buik gekropen!
Ik: ja jij bent ook uit mijn buike gekropen.
(Bram denkt even goed na... en dan zegt hij!)
Bram: Dan ben ik daar onderdoor gekropen (Hij wijst naar mijn borsten)

we hebben er samen erg om gelachen.

groetjes Maartje
 
Bram 2,5 jaar had staf gehad en ik zei tegen hem kijk me aan als ik tegen je praat! Een paar dagen later:

Luuk 6 maanden trekt Bram heel hard aan zijn haren.
Bram: Luuk dat moet je niet doen dat doet pijn.
Luuk reageert hier niet op en kijkt om zich heen
Bram: Pakt Luuk zijn hoofd vast draait hem naar zich toe en zegt: Kijk me aan Luuk als ik tegen je praat

Papa zit achter de computer en Bram stelt een vraag, maar krijgt geen antwoord. Ik zeg je kunt hem wel even atwoord geven.

Een week later in de speeltuin:
Bram: tegen een kindje zegt hij: Zullen we spelen?
Hij krijgt geen antwoordt en herhaalt: Ik vraag zullen we spelen?
Weer krijgt hij geen antwoord, waarop Bram zegt: Je kunt wel even antwoord geven hoor!!

Toen Bram net 2 jaar was had hij een reclame gezien van de Albert Hein dat ze op safari gaan.
De volgende dag rent hij naar de juf op de peuterspeelzaal en roept heel hard: PAS OP!!!! (even stil en dan heel droog) VARKENS SATE!!!

groetjes Maartje
 
Terug
Bovenaan