Grappige uitspraken....

Mijn neefje zat met een vriendje op de achterbank. Hij vertelde dat hij op de kleuterschool 1x was blijven zitten waarop zijn vriendje zei:"Oo, kon je nog niet zo goed knutselen?"
 
Hallo,

Onze dochter Caitlyn is net 3 jaar geworden en sommige uitspraken moet je echt even delen omdat ze grappig zijn of zo wijs...

"Zie je de schaapjes daar?" "Nee, want ik kijk de andere kant op."
 
Nog een van Caitlyn:
Ze was met m'n moeder in de supermarkt. Oma moest bukken voor het onderste schap en liet per ongeluk een windje. Gelukkig, niets aan de hand, volgens mij heeft niemand het gehoord dacht ze nog.
Helaas : "Oooh, oma liet een poepie!" schalde het door de winkel...

 
hallo
ik ben moeder van een dikke boef justin 2,5
en aardig mondig laats was ik hem aan het waarschuwen en zij justin nu moet je ophouden dit is niet lief.
komt hij vervolgens bij me zitten geeft me 2 kusjes en  zegt tie "lief he "
 
Hoi Hoi,
Leuk topic zeg!!

mijn zoontje van bijna 2,5 heeft ook van die leuke uitspraken

hij kwam met een beteuterd gezichtje bij mij want hij had een "auwa pelletje aan zijn pinger" een velletje aan zijn vingertje.

als hij met zijn garage aan het pele (spelen) is dan gaan hij met zijn vrachtwagen tussen de spijlen door, terwijl hij dat deed zei hij:
zoooo even de vrachtwage achterdoor.....sjjjjjj

Hij sloeg laatst de tv gids open en zag een plaatje van een leuke meid staan, hij wijst naar haar jurkje op borsthoogte en zegt ineens....kijk mama titties!

Het is zeker leuk om een soort schriftje bij te houden voor dit soort uitspraken en dan zet je daarbij de leeftijd...
 
mijn dochter is nu 3 jaar  maar toen ze 2 jaar was ging ze staan op de kinderstoel en ik zeg doe je voorzchtig anders kukel je om, wat doet mijn dochter vervolgens kukelen als een haan
 
Heel leuke topic. Onze dochter van twee en een half heeft een nachtlampje dat muziek maakt van Winnie de Pooh en op een keer waren de batterijen leeg. Dus toen ik er nieuwe had in gestopt zei ze doodleuk:

Pooh batterijen opgegeten!
 
Mijn zoontje is bijna 2.
Mijn schoonzus is hoogzwanger en ik heb Kevin verteld dat Ileana een baby in de buik heeft.
Laatst vroeg ik hem, Wat heeft Ileana in haar buik?
En meneer antwoord: André (dat is mijn zwager).

Als we iets wegleggen wat hij niet meer mag hebben (de snoepjespot of zo) dan zeggen we altijd dat het op is.
Laatst had hij de mobiel van zijn vader verstopt. We vragen waar de mobiel is.
Kevin: Mobiel op.
 
Terug
Bovenaan