Grappige uitspraken....

En als ik tegen hem zeg dat hij een toetje krijgt als het eten is gezakt, dan springt hij heel hard op en neer en zegt: mam, toetje is gezakt!!

In het begin zocht hij altijd in zijn zakken naar het toetje.......
 
onze dochter is vanaf het begin al jaloers op de kat vreselijk die 2 bij elkaar.
De kat stond voor de gangdeur in de hoop dat ie open gedaan wordt en naar boven kan glippen staat de dochter te kijken en zegt vervolgens:verkeerde deur spike ga maar naar buiten muisjes vangen
 
hallo,mijn zoontje is 3 jaar en 8 maanden.ook hij heeft zo af en toe hele leuke uitspraken.hier zijn beste twee uitspraken van de afgelopen tijd.

1)papa draagt naar zijn werk altijd een overhemd.ik wilde Jamey (mijn zoontje) ook een overhemd aandoen.toen was zijn reactie: nee mama geen overhemd ik wil niet naar het werk.

2)we waren oranje tompoezen aan het eten,toen een oom van Jamey vroeg welke kleur dat was.zijn reactie was daarop was:eek:ranje en dan moet je heeeeeeel hard doorrijden......(oeps)

groetjes Susanne en mijn zoontje Jamey

 


quote: svenweber reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2008 09:54:42'));

hallo,mijn zoontje is 3 jaar en 8 maanden.ook hij heeft zo af en toe hele leuke uitspraken.hier zijn beste twee uitspraken van de afgelopen tijd.

1)papa draagt naar zijn werk altijd een overhemd.ik wilde Jamey (mijn zoontje) ook een overhemd aandoen.toen was zijn reactie: nee mama geen overhemd ik wil niet naar het werk.

2)we waren oranje tompoezen aan het eten,toen een oom van Jamey vroeg welke kleur dat was.zijn reactie was daarop was:eek:ranje en dan moet je heeeeeeel hard doorrijden......(oeps)








 
als we dan toch lekker bezig zijn hier nog eentje dan

ik had s avonds de dochter naar bed gebracht zegt ze mamma kom is bij me zitten dus ik dacht die wil ff knuffelen maar toen zei ze ben er flauw van ik heb t helemaal gehad ik schrok me rot weet jij wat er allemaal door dat koppie heen gaat dus ik zei waar ben je flauw van dan lieverd.....3min stil nog eens vragen waar ben je flauw van...ik ga nooit meer naar die stomme gymnastiek vind er niks aan. onvoorstelbaar
 
Haha wat leuk allemaal...

Ik heb een zoontje van drie jaar. En wij gaan vaak naar opa en oma toe maar rijden we altijd langs de Mc donalds. Dus ik zei tegen me zoontje zeg maar dag Mc donalds. Waarop mij zoontje zei dag Mc donalds, dag Mcchicken. haha!

Gr Shanny
 
Terug
Bovenaan