Grappige uitspraken....

Hoi Allemaal!

Mijn dochtertje is 2,5 jaar oud!
Pas hebben we naar mijn man gekeken die de 4 daagse mee liep, en daar stond ook de politie, die de wandelaars af en toe tegen hield, ik leg uit dat dat moet van de politie, zodat de auto's af en oe ook over kunnen steken. Een dag later had ze in haar luier gepoept,, en ik zeg; Dametje, heb jij in je luier gepoept, zegt ze; Ja mama, da moes van de plietsie!!
Gaaf toch!

En ook min dochter zegt als ze blote voeten ziet; Dikke voeten, wat ze daar toch mee bedoelen??
 
Hoi
Ons zoontje van bijna 2 mag graag denneappels zoeken. Nu hebben we gezegd dat het Dennisappels zijn (zo heet zijn papa). Nu was hij laatst aan het rapen en was hij aan het brabbelen: Papa-appel in emmer!
 
Voor een tijd terug kwam ik met mijn zoontje (toen 2 ½) bij de speelgoed winkel aan. Je hebt altijd van die mensen die ongevraagd en ongegeneerd aan het hoofd van je kind zitten, waar ik zowiezo al de balen van heb.

Loopt er een vrouw de winkel in en pakt hem bij zijn hoofd. Zegt hij: "Afblijven, is mijn hoofd!" Kijkt ze mij aan met een blik van: Nou die is brutaal. Het enige wat ik uit kon brengen met een brede grijs was: "Hij heeft toch gelijk."

Hij kreeg ook nog een compliment er achter aan van. Ik heb er nog een hele tijd smakelijk om kunnen lachen.

Claudia
 
Mijn zoon zei deze week: mama ik wil graag vingerappelsap. Ik zeg wat wil je????? En toen zei hij weer vingerappelsap. Ik zeg ga maar pakken, bedoelde hij sinaasappelsap HIHIHIHI

groetjes ilse
 
Vandaag waren we in de speeltuin en mijn dochter vindt een mooie steen die ze mee naar huis wil nemen, maar haar korte broek had geen zakken. Komt ze naar me toe en vraagt: Mama, heb jij een broekzak voor mij?
 
Ik stond pas onder de douche met mijn zoontje van 2,5.
hij kijkt naar zijn piemel en zegt   Cas een piemel.
ja, zeg ik cas heeft een piemel.
papa ook een piemel, zegt hij.
ja, papa heeft ook een piemel.
mama ook een piemel zegt hij.
waarop ik antwoord, nee maam heeft geen piemel.
hij kijkt nog een en zegt doodleuk nee, mama gras.
 
Ik vertelde gister mijn zoontjes van 7 en 3 dat een vriendin van mij opnieuw een baby krijgt.
De oudste zegt meteen het wordt een jongen, de jongste vraagt: waarom? is de andere baby kapot?

Gr MJ

 
Vincent is twee jaar en 2 maanden en hij is een beetje grieperig.
Dus ik vraag aan hem terwijl hij op mijn schoot zit, doet de buik AUWAUW?
Ja, echoot de kleine zieke BUIK AUW AUW. Maar hij kent zijn lijfje:
OREN AUW AUW en daarna volgt wijselijk HAAR AUW AUW.
Het is even stil omdat er buiten een brommer langs komt, dat moet Vincent ook vertellen:
BROMMER AUW AUW,
 
Terug
Bovenaan