Grappige uitspraken....

Mijn dochter van toen 3 jaar had ook een leuke uitspraak.
Deze blijft me denk ik ook voor altijd bij.
We waren in een supermarkt en waren de boodschappen in aan het pakken.
Ziet me dochter een oudere dame 86 jaar met een rolator.
Zegt me dochter tegen haar wat een mooie kinderwagen heb je.
Hahahah nou toen kon je me opvegen en de dame in kwestie ook.

groetjes tries
 
Bas bijna 3 zag een mug, zegt ie; "ik zal even de tennismug (vliegenmepper) pakken.

muggetent = Klamboe  

Ik ben heeelemaal uitgerekt = uitgeslapen.

Ons neefje 3 jaar noemt BBQ-en: Kacheleten!!
 
Leuk he die uitspraken.

Laatst had mijn dochterje Fenna (volgende week 3 jaar)ook weer zoiets.

Ze zag mijn man in zijn ondergoed en zei:

Papa heeft een grote glieter (gieter) in de onderbroek.
Toen ik daarop in de lach schoot zei ze : O nee een kleine.
je snapt wel ik kwam niet meer bij.


Zo hebben we ook peterkoek en jip en hanneke rozijntjes
Volgend jaar gaat ze naar de babyso (bso)

je blijft lachen

Groetjes Natasja
 
Geweldig! Ha ha, ik hou dit topic altijd in de gaten of er iets nieuws gepost is. Even lekker lachen... Onze zoon is nu net 2 jaar en begint wat meer te kletsen, maar nog steeds niet iets om hier te posten.
Trouwens: Baflo (mama van Bas en Floor toch?) is ook een dorpje ten noorden van Groningen ;-)

Groetjes Marieke
mv Stan 04 09 04
 
Hoi,

Een van de eerste woorden die mijn zoon kon zeggen was aap. Hij herkende aap ook van de plaatjes in de boeken. Gaan we samen boodschappen doen, staan we in de rij bij de kassa en achter ons staat een hele grote zwarte neger. In ons dorpje zie je die niet zo vaak, maar mijn zoon had hem al herkend. Hij wijst met zijn vingertje en gilt: Aap!
De meneer kon er niet om lachen en andere mensen die er bij stonden keken mij erg benauwd aan.  Ik durfde er pas achteraf om lachen.  Weet dat kind veel! Hij was net een jaar.
 
Gr
Lies
 
Vorige week was mijn oudste zoon (3,5) ziek en had hoge koorts. 's Ochtends vroeg lag hij bij mij in bed onrustig te slapen, tot ik opeens vanaf de grond vrolijk en verbaasd hoorde roepen: "O, ik ben uit mijn bed gedroomd!"
Ondanks de gebroken nacht, was mijn dag goed begonnen!
 
Samen met mijn moeder halen we mijn zoontje(3) van de speelzaal, en we zeggen hem onderweg op de fiets( waarbij hij alleen maar achterop hoeft te zitten), dat we gelijk doorgaan naar de kinderboerderij.Waarop het even stilvalt en hij ineens zegt:

Eerst naar school, nu naar de kinderboerderij....dat is druk!

Je zou ze toch....
 
Leuk forum!

Ik heb een dochter van bijna 3 jaar en ben 7 maanden zwanger van mijn 2e kindje. Laatst waren we samen aan het aankleden en riep ze: Mam, jouw buik is vol met baby!
Erg aandoenlijk.
 
Terug
Bovenaan