[quote quote=10499013]Vervelend om te horen dat je nog steeds in onzekerheid zit! Mijn gynaecoloog zei destijds dat groeivertraging door slecht werkende placenta (mn schoonmoeder was aan t googlen geslagen nadat wij ook onder de p3 grens doken met het beentje) meestal te zien is in buikomtrek en niet zo zeer in de beentjes omdat die lengte vooral in de genen zit. Maar wel fijn dat ze wat dat betreft er wel aandacht voor hebben. Ik hoop echt dat je net zoals bij ons gewoon een kindje hebt met korte beentjes. Zeker gezien je eigen lengte is dat helemaal niet vreemd. Verstandig om geen punctie te doen hoor. Ook als je onder de 24 weken zit had ik het persoonlijk afgeraden omdat de kans op afwijking zo klein is. Jouw metingen komen erg in de buurt van die van onze jongste, wat ik al eerder zei. Ik leef mee met je onzekerheid, ik weet hoe het voelt. Pas toen ik ons mopje in mijn armen had wist ik zeker dat alles goed was. Nou ligt-ie 3 maanden oud met zn truitje 62 en broekje 56 lekker uit te buiken op mij.[/quote]
Hoi lieve Marlous, ik heb veel steun aan jouw reacties. Ik hoop zo dat ik straks ook gewoon kan gaan genieten en ons leven niet op de kop gaat staan :'(. Ik weet dat zulke risico's bij het leven horen, maar je doet niet voor niet de NIPT..: ik zeg niet dat ik haar niet wil, absoluut niet want ze liet me haar ook in 3D zien en was meteen verliefd. Maar het is echt zwaar die onzekerheid en weet niet wat ermee te doen. Echt iedereen om me heen zegt: het is echt jouw bouw geen zorgen. Maar ik krijg het níet uit mijn hoofd.
hsd jij destijds een nipt gedaan trouwens?
Het zou gewoon zo cru zijn als die 0,01% uit zou komen. Had zó gehoopt dat t beentje op de p5 of p10 zou uitkomen bij haar, dan had ik het echt makkelijk losgelaten...