Hier alles nog redelijk.
Afgelopen maandag controle gehad bij de vk, alles goed.
Baby is volledig ingedaald.
Maar men, wat ben ik er klaar mee.
Ben al 3wk chagrijnig, sins het zh opname heb ik bijna constant harde buiken, weeën maar niks zet door. Kan niks doen, niet eens van school naar de auto lopen of ik loop al te puffen.
Heb vandaag sins 2wk een goede dag.
Ben ook met de kinderen naar een indoorspeeltuin geweest. Om gewoon er ff uit te zijn.
Ik weet van mezelf dat ik niet zo ben. Ben een vrolijke blije mama / vrouw die veel aan kan. Die altijd positief is. Maar nu grrrr
Kan niks of niemand om me heen hebben. Lig iedere dag in om 21.00 uur. Om gewoon alleen te zijn.
Ga maandag vragen (eisen) dat ze strippen want als ik dit nog 3wk vol moet houden kunnen ze me op de paas afdeling laten bevalling (sorry als ik iemand kwets)
Maandag ben ik over de 37wk.
Mag thuis bevallen dus zie geen reden waarom ze niet strippen.
En heb ontsluiting, die smoes kunnen ze niet gebruiken ;-)
Ze zullen het wel niet doen maar ga het wel vragen
Afgelopen maandag controle gehad bij de vk, alles goed.
Baby is volledig ingedaald.
Maar men, wat ben ik er klaar mee.
Ben al 3wk chagrijnig, sins het zh opname heb ik bijna constant harde buiken, weeën maar niks zet door. Kan niks doen, niet eens van school naar de auto lopen of ik loop al te puffen.
Heb vandaag sins 2wk een goede dag.
Ben ook met de kinderen naar een indoorspeeltuin geweest. Om gewoon er ff uit te zijn.
Ik weet van mezelf dat ik niet zo ben. Ben een vrolijke blije mama / vrouw die veel aan kan. Die altijd positief is. Maar nu grrrr
Kan niks of niemand om me heen hebben. Lig iedere dag in om 21.00 uur. Om gewoon alleen te zijn.
Ga maandag vragen (eisen) dat ze strippen want als ik dit nog 3wk vol moet houden kunnen ze me op de paas afdeling laten bevalling (sorry als ik iemand kwets)
Maandag ben ik over de 37wk.
Mag thuis bevallen dus zie geen reden waarom ze niet strippen.
En heb ontsluiting, die smoes kunnen ze niet gebruiken ;-)
Ze zullen het wel niet doen maar ga het wel vragen