Hallo allemaal,

Hier alles nog redelijk.

Afgelopen maandag controle gehad bij de vk, alles goed.
Baby is volledig ingedaald.

Maar men, wat ben ik er klaar mee.
Ben al 3wk chagrijnig, sins het zh opname heb ik bijna constant harde buiken, weeën maar niks zet door. Kan niks doen, niet eens van school naar de auto lopen of ik loop al te puffen.
Heb vandaag sins 2wk een goede dag.
Ben ook met de kinderen naar een indoorspeeltuin geweest. Om gewoon er ff uit te zijn.

Ik weet van mezelf dat ik niet zo ben. Ben een vrolijke blije mama / vrouw die veel aan kan. Die altijd positief is. Maar nu grrrr
Kan niks of niemand om me heen hebben. Lig iedere dag in om 21.00 uur. Om gewoon alleen te zijn.

Ga maandag vragen (eisen) dat ze strippen want als ik dit nog 3wk vol moet houden kunnen ze me op de paas afdeling laten bevalling (sorry als ik iemand kwets)
Maandag ben ik over de 37wk.
Mag thuis bevallen dus zie geen reden waarom ze niet strippen.
En heb ontsluiting, die smoes kunnen ze niet gebruiken ;-)
Ze zullen het wel niet doen maar ga het wel vragen

Dat klinkt niet fijn. Ik ben juist heel blij als het nog even blijft zitten. Net verlof, genoeg te doen en tegelijk eindelijk tijd om een beetje bij te komen. Scheelt dat mijn dochtertje op school zit overdag natuurlijk.
Ben benieuwd of ze het doen maandag. Hier ook wel wat harde buiken, meestal als teken dat ik mezelf te druk heb gemaakt. Maar verder goed te doen. Vanmorgen nog de hele voortuin geveegd en onkruid eruit gehaald! En na een half uurtje liggen, met mijn dochtertje naar de boerderij geweest. Dan moet ik wel rustig aan doen, want daar loop je ongemerkt veel. Maar verder... ik teken ervoor zo.
Sterkte!Wenser

Jeetje Anneloes, dat klinkt erg naar. Hoop voor jou dat ze je verder helpen maandag. Succes tot dan!

Fijn dat je nu echt verlof hebt Wenser. Bijkomen en genieten.

Ik vind de blanco dagen erg fijn. Ik verveel me nog niks tot nu toe.
Morgen weer controle en groeiecho, ben benieuwd.

Ik heb van de week weer "weeën" gehad, om de 15 min.
Heb morgens de vk gebeld en moest weer urine inleveren bij de ha.
Heb ik gedaan maar geen blaasontsteking, urine is op kweek gezet en krijg as dinsdag de uitslag. Ben benieuwd.

Mijn buik blijft onrustig, vanmorgen weer liggen timen maar het zet niet door.
Vandaag 37wk

Wat vervelend Anneloes dat het zo rommelt en je buik onrustig blijft. Hopen dat het gauw doorzet.
Heb je nog gevraagd naar het strippen?
En kun je het zelf nog een beetje volhouden?

Succes!!

Yes weer een goede controle gehad vandaag. Kindje is iets bijgegroeid, dus meer reserves, wat heel fijn is voor een goede start. Ze voelde wat weinig vruchtwater, maar de echo liet wel nog genoeg zien, het is wat aan de weinige kant. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook aan het eind en toen moest ik 2 x pw naar het ziekenhuis voor aan de monitor en echo's. Er was toen 2 wk van te voren sprake van inleiden, maar gelukkig hoefde dat toch niet.
Ben heel blij dat het nu nog genoeg is.
Vanaf nu elke week op controle!Hoe is het met de rest? Buiten het mooie nieuws van Anneloes natuurlijk ;-)
gr.Wenser

Lees net het mooie nieuws van Anneloes :)

Fijn dat jullie kindje bijgegroeid was Wenser! En super dat het verder ook goed gaat.

Hier alles goed. Morgen weer controle, ben dan precies 37 weken. Onze kleine was met de groeiecho (35 weken en 2 dagen) 2725 gram, dus doet het qua groei goed.

Groetjes

Terug
Bovenaan